;
تفریح و سرگرمی

کسایی که چشمان عقابی دارند، گربه آشپزخانه را در یک نگاه می بینند!

تست قدرت بینایی با گربه آشپزخانه: مغز ما از میلیاردها اتصال عصبی تشکیل شده است که برای بهبود عملکرد آن باید دائماً کار شود. دنده ماشین خود را تصور کنید. وقتی زنگ زد و دیگر تکان نخورد چه کار می کنید؟ البته که به آن روغن می زنی! به همین ترتیب، مغز شما نیز هر از چند گاهی به مقداری روغن نیاز دارد.

تصاویر معمایی، پازل ها، تست ها و … سبب افزایش عملکرد مغز می شوند. به باور محققان افزایش عملکرد مغز سبب افزایش منطق گرایی، تمرکز، دقت و … در افراد می شود و حتی در بلند مدت می تواند از بیماری های مربوط به مغز همچون فراموشی و آلزایمر جلوگیری کند. لذا انجام این تست ها علاوه بر جنبه سرگرمی برای مغز بسیار مفید است و باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

دوستی همواره از داشتن قدرت بینایی و توجه به جزئیات اظهار رضایت می کرد. دیروز که این تست جالب تصویری را دیدم به او نشان دادم. ازش خواستم که گربه مخفی شده در این تصویر را پیدا کنه! بعد از یک دقیقه نگاه کردن به من گفت که ما را سر کار گذاشتی؟ به او نشان دادم که جزئی نگری به این معناست که ما واقعا از ساده ترین جزئیات به راحتی نگذریم. بد نیست شما هم امتحان کنید! آیا می توانید رکورد دیدن این گربه که 12 ثانیه است بشکنید. با تست قدرت بینایی با گربه آشپزخانه با مجله خبری چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید:تست قدرت بینایی: موش را بین خرگوش ها پیدا کن!

تست قدرت بینایی با گربه آشپزخانه

آلزایمر یک نوع شایع از زوال عقل است، یک بیماری عصبی پیشرونده که باعث تخریب سلول های مغز می شود. در این بیماری که باعث کاهش عملکردهای فکری، حافظه و رفتاری می شود، علائم به تدریج با افزایش سن ظاهر می شود. ممکن است سالها طول بکشد تا بیماری به مراحل پیشرفته برسد. راه های زیادی برای تمرین مغز وجود دارد. محبوب‌ترین آنها جدول کلمات متقاطع، سؤالات هوش و پازل سودوکو هستند. اینترنت همچنین مجموعه‌ای از تست‌های آنلاین سریع را برای انتخاب سریع مغز فراهم می‌کند.

گربه ای یواشکی در این آشپزخانه پنهان شده است. گربه‌ها می‌توانند از هر جایی عبور کنند. خیلی راحت خود را استتار و پنهان کنند و در صورت خطر به مکان مرتفع صعود کنند. در این تصویر نیز گربه ای در آشپزخانه پنهان شده است. صاحب این گربه می خواست او را پیدا کند. اما زمان زیادی را صرف پیدا کردن او کرد. ببینیم شما چقدر سریع می توانید او را تشخیص داده و پیدا کنید.

به دقت به تصویر تست قدرت بینایی با گربه آشپزخانه نگاه کنید!

شاید بپسندید:چیستان: چه چیز میان دربا و رادیو مشترک است!؟

تست قدرت بینایی با گربه آشپزخانه

شاید بپسندید: اگه گربه را بین کاکتوس ها پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت شرط عجیب ازدواج دختر پادشاه برای پسر فقیر!

 

 

 

.

.

شاید بپسندید:تست هوش: چه کس چپ دست هست!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با گربه آشپزخانه

آیا گربه را پیدا کردید. کمی بیشتر دقت کنید! اگر نتوانستید اشکال ندارد، به پایین صفحه مراجعه کنید. همین که تلاش کردید برای پیدا کردن این گربه به این معناست که شما علاقه دارید قدرت تمرکز و جزئی نگری خود را افزایش دهید. بسیاری اعتراف کردند که نتوانستند این گربه را زیر یک دقیقه پیدا کنند. کسانی هم نوشته بودند که ما در جستجوی گربه در بالای کابینت ها و … بودیم.

شما چطور؟ آیا توانستید قبل از افشای مکان گربه، او را ببینید؟

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: هویج متفاوت را در تصویر شناسایی کنید!

.

.

.

 

 

 

 

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: خرگوش رو بین بچه های بازیگوش پیدا کن!

می توانید برگردید و بالا و باز هم جستجو کنید. در غیر این صورت این شما و گربه پنهان شده در آشپزخانه.

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: حاصل عبارت 5/60(7-5)=؟ چند می شود!؟

تست قدرت بینایی با گربه آشپزخانه

فقط چشمانش دیده می شد که به دوربین پلک می زد.

پاسخ تست قدرت بینایی با گربه آشپزخانه

امیدوارم از تست قدرت بینایی با گربه آشپزخانه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون تمرکز: صندل لنگه به لنگه را پیدا کن!

تست قدرت بینایی: سطل زباله کجاست!؟

اگه مجموع ارزش ساندویج، سیب زمینی و نوشیدنی را در 10 ثانیه پیدا کنی، نابغه ای!؟

کدومیکی قاچاقچی ارز هست!؟ | باهوشا در یک نگاه موفق میشن!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 9 =

دکمه بازگشت به بالا