;
تفریح و سرگرمی

فقط کسانی که بینایی قوی داشته باشند می توانند عدد پنهان شده تصویر را پیدا کند!

تست قدرت بینایی با عدد مخفی: یک عدد در نقاط  این تصویر پنهان است. آیا می توانید آن را پیدا کنید و ثابت کنید که دید اشعه ایکس دارید؟  پازل های توهم نوری برای فریب دادن ما و تغییر درک ما ساخته شده اند. این پازل ها تصاویر و تصاویری از اشیا، انسان ها یا اعداد هستند که ذهن را تمرین می دهند. با مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با عدد مخفی همراه شوید.

برخی از این معماهای واهی به قدری سخت هستند که حل آنها غیرممکن به نظر می رسد. و امروز ما یک «حل پازل به ظاهر غیرممکن» را برای شما آماده کرده ایم. دانشمندان و محققان می گویند که حل این نوع پازل ها می تواند هماهنگی حواس شما را بهبود بخشد و متعاقباً توانایی های استنباط  و استدلال شما را بهبود بخشد. آیا برای چالش و سرگرمی آماده هستید؟ عدد پنهان شده در بین نقاط را پیدا کنید.  به تصویر زیر نگاه کنید.

شاید بپسندید: فقط افراد تیزبین قادر به شناسایی تفاوت های دو تصویر دخترک کتابخوان هستند!

تست قدرت بینایی با عدد مخفی

تصویر بالا یک شکل دایره ای را نشان می دهد که از نقاط رنگی مختلف تشکیل شده است. نقطه های رنگارنگ عددی را در جایی پنهان کرده اند. وظیفه شما این است که بفهمید کدام عدد در بین نقاط پنهان شده است. شما 7 ثانیه فرصت دارید تا این توهم نوری عجیب را حل کنید. بنابراین، پیش بروید و ساعت خود را بردارید. زمان شما از الان شروع می شود.

ما معتقدیم که شما قادر خواهید بود این معمای توهم را به راحتی حل کنید. کاری که باید انجام دهید این است که تصویر را واقعاً با دقت مشاهده کنید و در بین نقاطی که شبیه یک عدد است به دنبال هر شبح باشید. هنگامی که زمان شما تمام شد برای یافتن راه حل به پایین بروید.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: حکایت دختر زیبای حاکم و شرط عجیب ازدواج برای سه خواستگار جوانش!

تست قدرت بینایی با عدد مخفی

شاید بپسندید: چیستان: کدام سس است که بخش اول آن نام یک حیوان و بخش دوم نام عضو بدن است!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن حرف A در میان اعداد 4 اثبات کنید که تمرکزتان 20 است!

.

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدام بیمار ثروتمندتره؟ | باهوشا راحت جواب میدن!

پاسخ تست قدرت بینایی با عدد مخفی

اگر هنوز به دنبال عدد مخفی هستید، باید بدانید که زمان شما به پایان رسیده است. می توانید مستقیما به پاسخ مراجعه کنید. اما اگر می خواهید بیشتر مغز خود را ورزش دهید، بهتر است بار دیگر تصویر را با دقت بیشتری نگاه کنید.

شاید بپسندید:امتحان رفقا: حکایت تاجری که دوستان پسرش را در رفاقت امتحان کرد!

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: چیستان قرآنی: کدام سوره است که اگر نامش را برعکس کنیم نام یکی از سبزیجات می‌شود!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با عدد مخفی: عددی که در میان نقاط پنهان شده است، عدد 5 است. اگر دقت کافی داشتید می توانستید آن را ببینید. به راه حل این توهم نوری در زیر نگاه کنید:

بیشتر بخوانید: اشتباهات منظره دریا را پیدا کنی، در باهوشی دست کمی از هرکول پوآرو نداری!

جواب تست قدرت بینایی با عدد مخفی

امیدوارم از تست قدرت بینایی با عدد مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر هدهد اثبات کنید که تمرکزتان 20 است!

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: در تصویر مسابقه دوچرخه سواری چه اشتباهاتی وجود دارد!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون هوش تصویری: با دلیل بگو که بابای نوزاد کیه!؟

آزمون تمرکز: کدام کلیدها با بقیه فرق داره!؟

تست دقت ذهن: در تصویر خانه و مرد تکیه زده بر مبل چه اشکالاتی دیده می شود!

قدرت بینایی خودت را با پیدا کردن سگ در میان گربه ها ارزیابی کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 4 =

دکمه بازگشت به بالا