;
تفریح و سرگرمی

اگر چشمات مثل شاهین تیز باشه خرگوش بین صخره ها را پیدا می کنی!

تست قدرت بینایی با خرگوش کوهی: وقتی صحبت از تصاویر توهم نوری به میان می‌آید، به نظر می‌رسد اینترنت اشتهای سیری ناپذیری برای آنها دارد. توهمات نوری جدید، در واقع نوعی بازی و پازل تصویری است که تلاش می کند در عین سرگرمی سبب افزایش فعالیت و عملکرد مغزی شما شوند. با افزایش فعالیت مغز، قدرت دقت، تمرکز و حتی جزئی نگری افراد افزایش پیدا می کند.

کافی است مدتی انجام بازی ها و تست های معمایی را در برنامه روزانه خود قرار دهید، پس از آن می بینید که تمرکز و دقت شما افزایش یافته است. با تست قدرت بینایی با خرگوش کوهی با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید. آیا می‌توانید در عرض 5 ثانیه خرگوش پنهان را در تصویر ببینید.

خرگوش کوهی (Lepus timidus) که با نام‌های خرگوش آبی، خرگوش تاندرا، خرگوش متغیر، خرگوش سفید، خرگوش برفی، خرگوش آلپ و خرگوش ایرلندی نیز شناخته می‌شود، خرگوشی است که عمدتاً با زیستگاه‌های قطبی و کوهستانی سازگار است. وظیفه شما در تست قدرت بینایی با خرگوش کوهی پیدا کردن این موجود زبل در کمتر از 5 ثانیه است. با کمک تست قدرت بینایی با خرگوش کوهی می توانید میزان قدرت دید و دقت خود را مورد ارزیابی قرار دهید.

شاید بپسندید: چیستان: نام کدام حیوان است که بخش دوم آن یک عدد است!؟

تست قدرت بینایی با خرگوش کوهی

در این تصویر هزاران سنگ وجود دارد. و یک خرگوش در مرکز صخره پنهان شده است. خرگوش جلوی چشمان شما است. تعداد کمی از افراد این خرگوش را در 5 ثانیه می توانند پیدا کنند. به واقع تنها کسانی که قدرت تمرکز و بینایی عالی دارند می توانند آن را پیدا کنند.

این تصویر معمایی سراسر اینترنت را فرا گرفته است. این تصویر از ما می خواهد که خرگوش کوهی کوچک پنهان شده در میان تپه های سنگی را پیدا کنیم. البته برای پیدا کردن زمان زیادی نداریم و ما باید بتوانیم در کمتر از 5 ثانیه این خرگوش را بیابیم. پس اگر آماده هستید به تصویر تست قدرت بینایی با خرگوش کوهی نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید: اگر در 10 ثانیه جواب عبارت آخر را بدست بیاری، نابغه ای!

تست قدرت بینایی با خرگوش کوهی

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی پادشاه و پیرزن | پیرزنی که مسجد ساخته شده توسط شاه را به نام خود کرد!

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: کدام حیوان است که سه حرف اولش یک عدد، دو حرف آخرش عضو بدن است!؟

 

.

.

.

بیشتر بخوانید: اشتباهات منظره دریا را پیدا کنی، در باهوشی دست کمی از هرکول پوآرو نداری!

پاسخ تست قدرت بینایی با خرگوش کوهی

هنگامی که در نهایت پس از مدتی ناتوانی در دیدن چیزی، چشمان خود را باز می کنید، به شما مکان آن پدیده یا شی به شما گفته می شود حتما بلافاصله از خود می پرسید چرا آن را ندیدید؟ کاملا مشخص بوده! میزان توانائیهای شناختی شما در حد عالی نیست!

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: با پیدا کردن حلقه ازدواج مانع از کنسل شدن مراسم عروسی شوید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از اشکال را انتخاب کن تا بگم برای شاد بودن دائمی چی کار باید بکنی!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با خرگوش کوهی: در تصویر مربوط به تست قدرت بینایی با خرگوش کوهی، سنگ های عظیم قهوه ای روشن و خاکستری را می توان مشاهده کرد. خرگوش کوچکی همرنگ این صخره ها در میان آن پنهان شده و یا استتار کرده است. اگر تاکنون خرگوش را ندیدید به تصویر زیر نگاه کنید.

شاید بپسندید: روح‌تان تشنه چیست؟ | یک نماد را انتخاب کنید تا متوجه شوید!

پاسخ تست قدرت بینایی با خرگوش کوهی

امیدوارم از تست قدرت بینایی با خرگوش کوهی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: عدد 55 را میان اعداد 56 پیدا کنید!

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: دخترک واقعی رو بین عروسک ها شناسایی کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

سوال هوش ریاضی: مجموع ارزش میوه ها را در 15 ثانیه بدست آورید!؟

حکایت شاه عیاس و درباریان چاپلوس | درسی که شاه عباس با مدفوع اسب به چاپلوس های دربار داد!

تست هوش: اگر 20+20=0، 21+21=4 و 22+22=8 باشد 23+23=؟ چند می شود!؟

آدم قاطع هستی یا منفعل | با انتخاب یک سگ در تصویر متوجه خواهید شد!

چیستان: آن چیست که هر چه بیشتر باشد، کمتر می بینید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − یک =

دکمه بازگشت به بالا