;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن پلنگ برفی کوهستان ثابت کن چشمات مثل عقاب تیزه!

آزمون شناسایی پلنگ برفی کوهستان: این عکس نشان می دهد که چقدر پلنگ برفی در استتار خوب عمل می کند. شما در آزمون شناسایی پلنگ برفی کوهستان با پلنگی استتار شده ای روبرو هستید که توانسته است خود را به خوبی با محیط اطراف ترکیب می شود. عکاس استرالیایی، بابی جو ویال، سه روز پلنگ را در پارک ملی کیبر دنبال کرد و تعدادی عکس در طول مسیر گرفت. عکس زیر را بررسی کنید و ببینید آیا می توانید پلنگ برفی استتار شده را ببینید.

آزمون شناسایی پلنگ برفی کوهستان

بابی جو، عکاس حیات وحش، عکس‌های خود از پلنگ برفی را در فیس‌بوک به اشتراک گذاشت و نظر دهندگان به سرعت به میزان پنهان بودن این حیوان اشاره کردند. پلنگ های برفی قطعاً در استتار استاد هستند.

خز بلند و نشانه‌های کمتر متمایز آن‌ها که به نظر می‌رسد با حرکت بدن تغییر شکل می‌دهند، شناسایی پلنگ‌های برفی منفرد را در مقایسه با گربه سانان بزرگ دیگر مانند ببر، پلنگ و جگوار که نشانه‌های مشخص‌تری دارند، دشوار می‌کند.

پلنگ برفی در حال حاضر به عنوان یک گونه آسیب پذیر در نظر گرفته می شود، به طوری که WWF تخمین می زند که ممکن است کمتر از 4000 پلنگ برفی در طبیعت وجود داشته باشد. تعداد دقیق آنها ناشناخته است زیرا آنها حیوانی نسبتاً گریزان هستند.

در ادامه با آزمون شناسایی پلنگ برفی کوهستان مجله خبری چشمک همراه شده و این حیوان زیبا را شناسایی کنید.

آزمون شناسایی پلنگ برفی کوهستان

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی پلنگ برفی کوهستان

اگر به دنبال پلنگ برفی هستید بهتر است بیشتر تصویر را مورد بررسی قرار دهید. چشمان تیزبین به راحتی قادر به شناسایی این حیوان هستند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی پلنگ برفی کوهستان همراه شوید.

.

.

.

.

.

.

.

 

پلنگ برفی در این عکس ها علامتگذاری شده اند.

آزمون شناسایی پلنگ برفی کوهستان

 

شناسایی پلنگ برفی کوهستان

تهدیدهای اصلی پلنگ برفی در حال حاضر از دست دادن زیستگاه، تغییرات آب و هوایی، از دست دادن طعمه و شکار غیرقانونی است. پلنگ برفی در حال حاضر در 12 کشور آسیای مرکزی از جمله هند، نپال، تبت و چین یافت می شود. آنها با طعمه های خود از جمله گوسفند و بز کوهی، برترین شکارچی در زیستگاه خود هستند.

پلنگ برفی علیرغم نام آنها، در واقع بیشتر از پلنگ به ببر وابسته است. اندکی پس از گرفتن عکس، بابی جو خبر غم انگیزی را اعلام کرد: «چند روز پس از اینکه کیبر را ترک کردیم، خبری دریافت کردیم که پلنگ برفی نر پیر در حال تعقیب یک بزکوهی در کناره تنگه کشته شد.»

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا