;
تفریح و سرگرمی

اگه ریاضی‌ات خوبه بگو حاصل عبارت 35-18÷6+7-48÷3=؟ چند می شود!؟

آزمون ریاضی: این معادله ریاضی را در 10 ثانیه حل کنید و اثبات کنید که دروس ریاضی دوران دبستان را خوب فهمیده اید. خیلی ها فکر می کنند این معادله ساده است، اما در نهایت نتوانسته اند پاسخ صحیح را ارائه دهند. آزمون های ریاضی و بازی های فکری پازل هایی هستند که شما را به فکر وادار می کنند و ظرفیت ذهنی شما را افزایش می دهند. اگر ذهن تیزبینی برای حل پازل دارید، این بازی ریاضی را امتحان کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون ریاضی چالش برانگیز همراه شوید.

پازل های ریاضی راهی عالی برای به چالش کشیدن و تمرین مغز هستند و می توانند به بهبود مهارت ها و دانش ریاضی کمک کنند. آنها اغلب برای یافتن راه حل نیاز به تفکر منطقی و توانایی حل مسئله دارند. پازل های منطقی یک نوع رایج از پازل های ریاضی هستند که بر اساس استدلال و استنتاج اطلاعات از مجموعه ای از شرایط داده شده است. این پازل های ریاضی همچنین به عنوان یک ابزار یادگیری برای کمک به دانش آموزان در توسعه تفکر ریاضی و مهارت های حل مسئله استفاده می شود. با ما همراه باشید.

شاید بپسندید: کدام دانش آموز قبل از آمدن به کلاس، دعوا کرده است!؟

آزمون ریاضی

همانطور که اشاره شد حل بازی های فکری می تواند به بهبود توانایی های شناختی مانند تفکر انتقادی، تمرکز و استدلال منطقی کمک کند. در پازلی که ما داده ایم، شما باید از مغز خود استفاده کنید، که به افزایش سطح IQ و همچنین مهارت های استعداد شما کمک می کند . بنابراین به تصاویری که در زیر ارائه کرده ایم نگاهی بیندازید.

شما باید بتوانید در زمان مشخص شده 10 ثانیه پاسخ معادله ای که در تصویر ارائه شده را بدست آورید. عجله نکنید  و با دقت به عبارت آزمون ریاضی چالش برانگیز نگاه کرده و سپس پاسخ خود را ارائه دهید. صورت معادله عبارت است از عبارت 35-18÷6+7-48÷3=؟

شاید بپسندید:اگر می خواهی خود و اطرافیانت را بهتر بشناسی یکی از درب ها را انتخاب کنید !

آزمون ریاضی

احتمالاً بپسندید: سوال هوش: اگر 1×2=4 و 1×8=6 باشد 2×7=؟ چند می شود؟

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: معشوقه مرد جوان را بین سه زن تصویر پیدا کنید!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: حاصل عبارت 43 – 63 ÷ 9 + 2 – 33 ÷ 11=؟ چند می شود | فکر نکن ساده است، خیلی ها موفق نشدند!

پاسخ آزمون ریاضی

شما می توانید راه حل این معما یا آزمون ریاضی چالش برانگیز را در پایین صفحه ببینید. در صورتی که هنوز در جستجوی پاسخ معماهای ریاضی هستید، جای نگرانی وجود ندارد. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا راه حل این آزمون ریاضی را همراه با مراحل و توضیحات مناسب پیدا کنید. اما بهتر است برای بار دوم نیز تلاش کنید.

احتمالا بپسندید: آزمون شناسایی احمق: کدومیکی در حماقت دست اون یکی رو از پشت بسته!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن 3 چهره مخفی در گلفروشی اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!

پاسخ آزمون ریاضی چالش برانگیز: برای بدست آوردن پاسخ صحیح لازم است تا اصول محاسبه یعنی تقدم تقسیم و ضرب را دانسته و براساس آن عمل کنیم.

به این ترتیب در صورت وجود تقسیم و ضرب، ابتدا تقسیم و ضرب را از چپ به راست انجام داد و سپس سراغ جمع و تفریق بروید. بنابراین، بیایید با تقسیم‌ها شروع کنیم: 18 ÷ 6 برابر 3 است و 48 ÷ 3 برابر با 16 است. حالا عبارت 35 – 3 + 7 – 16 می‌شود. سپس جمع و تفریق را از چپ به راست انجام می‌دهیم. 35 – 3 برابر است با 32 و 32 + 7 برابر با 39. در نهایت 39 – 16 برابر با 23 است. پس جواب مسئله 23 است.

شاید بپسندید: تست شخصیت: گروه خونی ات چیه تا بگم واقعاً کی هستی!؟

آزمون ریاضی

امیدوارم از آزمون ریاضی چالش برانگیز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

غذا خوردن تلخ خرچنگ حین پخت داخل قابلمه جوشان (فیلم)

تست هوش: کدومیکی نامزد اصلی مرد تصویره!؟

چیستان: کدام سبزی است که به صورت منجمد، کنسرو شده، فرآوری شده، پخته شده و … به جز تازه فروخته نمی شود!؟

سوال ریاضی: مقدار عددی لیونل مسی و توپ و کفش ورزشی را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا