;
تفریح و سرگرمی

اگه باهوشی بگو که کدومیکی از این خانما مجرده!؟

آزمون شناسایی زن مجرد: یکی دیگر از آزمون هایی که می تواند برای هر کسی که علاقه به بازی های فکری دارد جالب باشد. در صفحه فیس بوک سازنده این آزمون، تعداد زیادی از کاربران نظرات خود را مطرح کردند. این نظرات بیشتر پاسخ هایی است که کاربران به سوال آزمون شناسایی زن مجرد داده اند. نظرات نشان می دهد که تنها 31 درصد از افراد توانسته اند آزمون شناسایی زن مجرد را رمزگشایی کنند. پس شما هم عجله کرده و ببینید که آیا شما آنقدر باهوش هستید که بتوانید در زمان مشخص شده 4 ثانیه ای آن را حل کنید.

طراح و سازنده آزمون شناسایی زن مجرد معتقد است که تنها باهوش ترین افراد توانسته اند در عرض 4 ثانیه بر این چالش غلبه کنند. آیا شما یکی از آنها خواهید بود؟ اگر به دنبال بهبود سطح تمرکز و چابکی بصری خود هستید، بخش تفریح و سرگرمی با شماست، چرا که این وب سایت با ارائه جدیدترین و چالشی ترین معماها تلاش می کند که سطح مهارت های شناختی مخاطبان خود را افزایش دهد. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی زن مجرد همراه شوید.

شاید بپسندید:اگر تمام اعداد تصویر را تشخیص بدی، چشمات مثل چشم عقابه و مشکلی نداره!!

آزمون شناسایی زن مجرد

در این تمرین تصویری جدید که با عنوان آزمون شناسایی زن مجرد در بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک منتشر شده است، سه زن حضور دارند. طراح آزمون این سوال را مطرح کرده است که یکی از این زنان مجرد است. شما چگونه می توانید این زن را شناسایی کنید. از هرگونه حواس پرتی خودداری کنید و تمام جزئیات تصویر را مشاهده کنید تا پاسخ را در زمان تعیین شده بیابید.

ایا می توانید زن مجرد را در این آزمون شناسایی کنید؟ برای رسیدن به موفقیت باید از حداکثر توانایی های خود استفاده کنید. ثابت کنید که شما یک متخصص قوی در حل پیچیده ترین چالش ها هستید. پس اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناسایی زن مجرد نگاه کنید. سعی کنید زن مجرد را در مدت زمان محدود 4 ثانیه پیدا کنید. با هم تصویر را مرور می کنیم. یادتان باشد که زمان شما محدود هستید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی موجود فضایی: موجود فضایی تصویر کیه!؟

آزمون شناسایی زن مجرد

شاید بپسندید:حکایت زنان بیشتر مکارند یا مردان!

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:کدامیک از این پرستارها انسان نیست و یک ربات است!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: فقط آدمای تیز و دقیق در یک نگاه متوجه میشن که کدام لیوان قهوه زودتر پر میشه!؟

پاسخ آزمون شناسایی زن مجرد

اگر تا اینجا پیش رفتید، ممکن است بخشی از گروه افرادی باشید که نتوانسته اند بر آزمون شناسایی زن مجرد غلبه کنند، اما نگران نباشید، ما پاسخ را در پایان متن برای شما ارائه کرده ایم. اما قبل از دیدن پاسخ بهتر است 5 ثانیه دیگر و در تلاش دوم آزمون را رمزگشایی کنید.

احتمالاً بپسندید: ویدیوی جالب مجید در مراسم خواستگاری: دختر خاله لیلا کتک خورده اس!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:یه درخت را انتخاب کن تا بهت بگم به لحاظ شخصیتی چه جور آدمی هستی!؟

پاسخ آزمون شناسایی زن مجرد: زن وسطی به دلیل اینکه حلقه ازدواج مثل دو نفر دیگر به دست ندارد، مجرد است. آیا سریع توانستید این آزمون را رمزگشایی کنید؟ این آزمون تنها نیاز به توجه به جزئیات داشت.

شاید بپسندید: سرعت پردازش ذهنت را با ارائه پاسخ معادله 180÷3×2-6=؟ در 5 ثانیه امتحان کن!

پاسخ آزمون شناسایی زن مجرد

امیدوارم از آزمون شناسایی زن مجرد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:کدامیک از افراد فروشگاه، مجرم فراری تحت تعقیب است!؟

 

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: حکایت جالب و شنیدنی بلدرچین و کشاورز!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: حکایت مرد و مار و روباه | حکایت مردی که مار را نجات داد و گرفتار شد!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چشات تیز باشه در 10 ثانیه تفاوت های دو تصویر ماهی رنگی را پیدا می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: با پیدا کردن قوطی نوشابه، نگذارید زیبایی تصویر از بین برود!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

استخوان در جایی از تصویر پنهان است، آیا می توانید آن را پیدا کنید!؟

داستان ضرب المثل گربه را دم حجله کشتن!

کی از فروشگاه سرقت کرده !؟ | افراد باهوش در یک نگاه موفق میشن!

آزمون ریاضی: آیا می توانید معادله ریاضی 91-22÷2+6-45÷5= را در 10 ثانیه حل کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا