;
تفریح و سرگرمی

چه اشتباهی در این تصویر برفی وجود دارد!؟

آزمون با شناخت اشتباه تصویر صحنه برفی: تست ها و بازی های فکری می تواند برای هر بیننده و مخاطبی جالب توجه باشد. برای سپری نمودن اوقات فراغت، بازی های فکری می تواند بهترین گزینه باشد. چرا که علاوه بر سرگرم کردن می تواند زمینه را برای رشد و توسعه مهارت های شناختی فراهم کند.

به باور محققان، بازی ها و تست های معمایی می تواند فعالیت های مغز را افزایش دهند. رشد فعالیت مغزی می تواند از بیماری هایی همچون فراموشی، آلزایمر و … جلوگیری کند. در آزمون با شناخت اشتباه تصویر صحنه برفی شما باید بتوانید اشتباه موجود در تصویر را در کمتر از 5 ثانیه تشخیص دهید.

اینکه بتوانید خطاها و جزئیات را بهتر و سریع‌تر تشخیص دهید، می‌توانید شما را کارآمدتر کند. احتمال خطا را کاهش دهد و همچنین بهره وری را افزایش دهد. با مجله خبری چشمک و آزمون با شناخت اشتباه تصویر صحنه برفی همراه باشید. اگر، اشتباه موجود در تصویر این صحنه را که یک پدر بزرگ با نوه هایش در حال پیاده روی در جنگل است را پیدا کنی، نابغه ای!

شاید بپسندید: چیستان: خواهر دایی است اما خاله نیست!؟

آزمون با شناخت اشتباه تصویر صحنه برفی

ما در مجله خبری چشمک هر روز با معماها، سوالات هوش و تست های شخصیت شناسی جدید همراه هستیم. چالش های تصویری را به اشتراک می گذاریم که شما می توانید به عنوان یک تمرین خوب برای مغزتان از آن استفاده کنید.

در برخی از بازی های فکری باید به دنبال حل یک معما باشید و در دیگری به دنبال شناخت تفاوت ها میان دو تصویر. اما در آزمون تصویری با شناخت اشتباه تصویر امروز تنها کاری که باید انجام دهید این است که خطای موجود در تصویر را پیدا کنید. اگر آماده هستید تصویر را با هم مرور می کنیم. فقط تایمر خود را فعال نگه دارید. چون زمان برای این آزمون ها بسیار مهم هستند. تصویر را ببینیم!

شاید بپسندید: فقط افراد با قدرت دید عقاب، گربه دوم تصویر را پیدا می کنند!

آزمون با شناخت اشتباه تصویر صحنه برفی

احتمالا بپسندید: حکایت ملا نصر الدین و کوزه عسل | وقتی ملا نصرالدین کلاه قاضی شهر را برداشت!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدامیک از این 3 معلم به شوخی برای همکارش، عینک و سبیل کشیده است!؟

پاسخ آزمون با شناخت اشتباه تصویر صحنه برفی

شما توانستید این چالش تصویری را حل کنید؟ به نظر شما این تصویر چقدر برای شما چالش برانگیز بود؟ احتمالا توانسته اید پاسخ صحیح را ارائه دهید. اگر نتوانستید هنوز اشتباه را در تصویر بالا تشخیص دهید، نگران نباشید. کمی بیشتر دقت کنید. 5 ثانیه دیگر به شما فرصت داده می شود.

اما اگر از حل چالش عاجز مانده و می خواهید زودتر پاسخ را ببنید، بهتر است به تصویر پایین مراجعه کنید. پاسخ در رد پای پدر بزرگ نهفته است.

شاید بپسندید: اگه فکر می کنی چشمات مثل شاهین تیزه، پس حرف A را پیدا کن!

آزمون شناخت اشتباه تصویر صحنه برفی

امیدوارم از آزمون با شناخت اشتباه تصویر صحنه برفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون دقت ذهن: 3 تفاوت دو تصویر گاو بامزه را پیدا کنید!

غول چراغ جادو و رئیس شرکت: هیچ وقت زودتر از مافوق و یا رئیس تان نظر ندهید!

اگه ضریب هوشت بالاست، زنی که قاتل است را پیدا کن!

با پیدا کردن چهره دوم در تصویر راهب بودایی، اثبات کن که چشمات مثل عقاب تیزه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا