;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر از گذشته به زمان حال آمده است!؟

آزمون شناسایی با فرد قدیمی: باز هم یک سوال هوش تصویری جدید. سوالات هوش تصویری بسیار جالب هستند. شما می توانید با این سوالات لجظات شاد و مفرحی را در کنار دوستان و خانواده داشته باشید.

با کمک سوالات هوش تصویری شما می توانید هوش و به طور کلی توانائیهای شناختی خود و دیگران را محک بزنید. به صورت کلی این سوالات و دیگر بازی های فکری می توانید سبب رشد مهارتهای شناختی شود. آزمون شناسایی فرد قدیمی از جمله ازمون هایی است که قطعا شما را با چالش جدی روبرو می کند. چرا که برای پاسخ به این سوال زمان شما بسیار کم است.

تنها در 3 ثانیه یا همان نگاه اول باید بتوانید این معمای تصویری را حل کنید. یک ذهن خلاق و دقیق می تواند به آسانی این آزمون را پشت سر بگذارد. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی با فرد قدیمی همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت زن مکار و شیطان | حکایت زنی مکار که شیطان را ضربه فنی کرد!

آزمون شناسایی با فرد قدیمی

سوالات هوش یا آنچه که این روزها در فضای مجازی تحت عنوان معماهای تصویری به اشتراک گذاشته می شوند، بسیار جالب هستند. شما باید بتوانید از زمان خود به نحو احسن استفاده کنید. برای موفقیت از تمام قدرت تمرکز و دقت خود باید استفاده کنید. همچنین باید به یاد داشته باشید که هر ازمونی زمان خاص برای پاسخگویی دارد.

در آزمون شناسایی با فرد قدیمی شما شاهد یک تصویر بسیار جالب هستید. گویا چند نفری در صف پرداخت هزینه غذا در یک رستورانت حضور دارند. همه چیز عادی به نظر می رسد و افراد تصمیم دارند هزینه غذای خود را بپردازند. اما صبر کنید یک چیز در این تصویر هیچ عادی نیست. گویا فردی از زمان گذشته به زمان حال آماده است. در آزمون شناسایی با فرد قدیمی از شما خواسته شده است که فردی که از گذشته به زمان حال امده است را شناسایی کنید!

اگر آماده هستید با یکدیگر تصویر آزمون شناسایی با فرد قدیمی را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: آزمون قدرت دید: آیا می توانید عدد 6 را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون شناسایی با فرد قدیمی

شاید بپسندید: چیستان: آن کدام جانور است که اگر حرف اولش را برداریم عضو بدن می شود!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: معما: فقط افراد باهوش و نابغه تعداد فرزندان این خانواده را پیدا می کنند!!!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: معما: دو مادر و دو دختر با هم سینما رفتند و فقط سه بلیط خریدند، چطور ممکن است!؟

پاسخ آزمون شناسایی با فرد قدیمی

احتمالا شما که اکنون این متن را می خوانید؛ به پاسخ معما رسیده اید.اگر هم هنوز به دنبال پاسخ هستید، اشکالی ندارد به بالای صفحه رفته و دوباره دقیق تر به عکس نگاه کنید.

احتمالا بپسندید: چیستان: بالا می رود ولی هرگز پایین نمی آید!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: اسم کشوری است که اگر 5 حرف اول آن را برداریم نام یک شوینده بدست می آید!

پاسخ آزمون شناسایی با فرد قدیمی: این بار حتما تصویر را شناسایی کردید. بله زن که آخر صف ایستاده است از گذشته به زمان حال آمده است. هر چند او تلاش کرده نمایان نباشد. اما کیشه پولی که به کمر آویخته است او را لو می دهد. این روزها حتی تبادل اسکناس بین افراد به حد نازل خود رسیده است چه برسد به اینکه با پول فلزی بشود کاری کرد.

شاید بپسندید: کدامیک از این 3 معلم به شوخی برای همکارش، عینک و سبیل کشیده است!؟

شناسایی فرد قدیمی

امیدوارم از آزمون شناسایی با فرد قدیمی امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: داستان قدیمی مرد بارکشی که توسط همسرش حسودش رمال شد+قسمت دوم

برایتان جالب خواهد بود

با دلیل بگوئید که چه اشتباه فاحشی در تصویر باغ وحش وجود دارد!؟

با پیدا کردن مداد میان هویج ها اثبات کن که چشمان تیز مثل عقاب داری!؟

داستان ماست مالی کرد و رفت | اصطلاح ماست مالی کردن از کجا آمده!؟

چیستان:اسمی پسرانه است که سه حرف اولش با گل شروع می‌شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 4 =

دکمه بازگشت به بالا