;
تفریح و سرگرمی

فقط نابغه ها خطای این تصویر ساحلی را در یک نگاه تشخیص میدن!

آزمون شناسایی خطای تصویر ساحل: اشتباه یا اشکال موجود را در این صحنه پیدا کنید و ثابت کنید که واقعا یک نابغه هستید. برای انجام آزمون شناسایی خطای تصویر ساحل فقط 5 ثانیه فرصت دارید. به باور طراح آزمون شناسایی خطای تصویر ساحل فقط نکته سنج ترین افراد می توانند بر چالش تصویری و خطا و یا اشتباه تصویر را شناسایی و بر آن غلبه کنند. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی خطای تصویر ساحل همراه شده و سطح تیزبینی و همچنین اطلاعات عمومی خود را به چالش بکشید.

مجله خبری چشمک با ارائه جذاب ترین و جدیدترین سوالات ومعماهای تصویری تلاش می کند لحظات خوشی را برای شما رقم بزند.شما با کمک این سوالات و تصاویر می توانید به خوبی ذهن و مغز خود را به چالش کشیده و یک تمرین ورزشی مغز برای آن فراهم کنید. اگر آماده هستید با آزمون شناسایی خطای تصویر ساحل و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: اگه تشخیص بدی که کدومیکی از این شکلک های زن با بقیه فرق داره، آخر نابغه هایی!

آزمون شناسایی خطای تصویر ساحل

چالش های تصویری توانسته اند به پرطرفدارترین مطالب در شبکه های اجتماعی تبدیل شوند. آزمون شناسایی خطای تصویر ساحل به شما امکان می دهد که حافظه خود را بهبود بخشیده و در هنگام انجام و فرآیند آن، ذهن خود را از تمام مشکلات روزانه که معمولاً در زندگی یک فرد ایجاد می شود پاک کنید.

باور نمی کنید؟ کافی است آزمون شناسایی خطای تصویر ساحل را مورد توجه قرار دهید. در این یادداشت قصد داریم یکی از چالش های تصویری را به شما ارائه دهیم. آزمون شناسایی خطای تصویر ساحل از شما چه می خواهد؟ ساده است، شما باید خطای فاحشی که در این صحنه و تصویر وجود دارد را پیدا کنید. اگر فکر می کنید چیز ساده ای است، کاملا در اشتباه هستید. شما برای یافتن این اشکال فقط و فقط 5 ثانیه فرصت دارید. با هم تصویر آزمون شناسایی خطای تصویر ساحل را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: داستان جذاب و شنیدنی: شهری که همه مردمش دزد بودند!

آزمون شناسایی خطای تصویر ساحل

شاید بپسندید: تست شخصیت: از نظر دیگران قابل اعتمادی هستی یا خیر!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:اگه دقت و تیزبنی ات مثل شاهینه، بگو اشتباه تصویر دخترک جلو آینه چیه!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه تو 10 ثانیه اشتباهات آشپزخانه خانم خانه دار را پیدا کنی، دقت و تمرکزت مثل عقابه!

پاسخ آزمون شناسایی خطای تصویر ساحل

اگر به این بخش از یادداشت آزمون شناسایی خطای تصویر ساحل رسیدید، به احتمال زیاد نتوانسته اید چالش را حل کنید، با این حال، ما در پایان آزمون به شما خواهیم گفت که پاسخ چیست. اما بهتر است قبل از آن چند ثانیه دیگر هم به بررسی جزئیات تصویر بپردازید.

شاید بپسندید: شخصیت محافظه کار یا ماجرا جوی خود را با این تست شخصیت کشف کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید:اگر دقت و تمرکزت عالی باشه 5 قلب مخفی شده در تصویر را پیدا می کنی!

پاسخ آزمون شناسایی خطای تصویر ساحل: اگر به تصویر دقت کنید متوجه خواهید شد که دو تصویر سمت راست دو ساعت مجزا را نشان می دهد. پس مسئله کودکان نمی تواند خطای این تصویر باشد. ممکن است کودکان ساعت 3 بعداظهر قلعه شنی را ساخته باشند و سپس آن را خراب کرده باشند و سپس در ساعت 6 بعداظهر کودکان دیگر به این منطقه آمده و مشغول بازی باشند. خطای اصلی در کوههای است که در دو منظره متفاوت است و سطح آب که هیچ تغییری نکرده است. در ساعات بعداظهر و غروب کم کم مد (بالا آمدن آب) اتفاق می افتد. .به همین سادگی! شما چه فکر می کنید؟ با ما در بخش نظرات چشمک به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید:چقدر متعهد و مسئولیت پذیری!؟ | فقط بگو در نگاه اول ابر دیدی یا ماهی تا بهت بگم!؟

شناسایی خطای تصویر ساحل

شاید بپسندید: یکی از این دو زندانی از زندان فرار کرده، اما کدامیک؟ چطوری!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی خطای تصویر ساحل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:اگه چشات مثل عقاب تیز باشه، شمع روشن پارک را پیدا می کنی!

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: داستان شنیدنی شیطان و زن مکار !

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: یکی از این 3 زن تظاهر می کند باردار است، کدامیکی است!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: داستان زبان خوش مار را از سوراخ بیرون می‌ آورد

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان تاریخی حماقت بشر انتها ندارد!

اگه عدد مخفی این تصویر را تشخیص بدی، چشات هیچ مشکلی نداره!

قابل توجه چشم عقابیا: اگه قدرت دید بالا دارید تو یه نگاه بگید که گربه کجای تصویر قایم شده!

اگه فکر می کنی رو دست همه باهوشا زدی، با دلیل بگو کدوم ظرف آب زودتر پر میشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا