;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: کدامیک از این دو آشپز، یک قاتل حرفه ای است!؟

آزمون شناسایی آشپز قاتل: یکی دیگر از سوالات و معماهای تصویری را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک می توانید مشاهده کنید. این معما از جمله سوالاتی است که شما به مانند بسیاری از سوالات تصویری دیگر باید از مهارت های شناختی و قوه اداراک خود برای حل آن استفاده کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی آشپز قاتل همراه باشید.

سازنده آزمون شناسایی آشپز قاتل معتقد است که تنها افراد تیزهوش و نکته سنج می توانند در کمتر از 5 ثانیه این سوال هوش تصویری را بررسی، تحلیل و پاسخ دهد. پس اگر مهارت های یک کارآگاه پلیس را دارید، به آسانی خواهید توانست بر آزمون شناسایی آشپز قاتل مجله خبری چشمک پیروز شوید. شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه آشپز قاتل را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: پیشگویی 1403؛ فال امسال برای متولدین همه ماهها!

آزمون شناسایی آشپز قاتل

با دقت در پست های موجود این تصویر در شبکه های اجتماعی مشخص می شود که هزاران نفر در فیس بوک و اینستاگرام به دنبال حل و ارائه پاسخ به معماهای تصویری هستند. به همین دلیل، در آزمون شناسایی آشپز قاتل برای شما یک چالش معمایی تصویری سخت برای شما ارائه شده است که تنها 16٪ از کاربران در زمان تعیین شده موفق به غلبه بر آن شده اند، حتی برخی فقط تصویر حل شده را بررسی کرده اند.

اگر دقت کنید در آزمون شناسایی آشپز قاتل، شما دو آشپز را خواهید دید. در نگاه اول چیز غیر عادی در تصویر نمی بینید، اما یکی از این دو یک قاتل خطرناک است که تحت تعقیب پلیس است. پلیس می داند که قاتل تغییر قیافه داده است و به این شکل می خواهد از چنگ قانون فرار کند. شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا قاتل تحت تعقیب پلیس را پیدا کنید. از هرگونه حواس پرتی اجتناب کنید و تمام جزئیات تصویر آزمون شناسایی آشپز قاتل را تجزیه و تحلیل کنید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: یکی از کوهها را انتخاب کن تا بگم نقطه قوت‌ات تو زندگی چیه!؟

آزمون شناسایی آشپز قاتل

شاید بپسندید: نابغه ها جواب بدن: اگر 2+2=2 و 3+6=3 باشد عبارت 8+8=؟ چند می شود!؟

.

.

 

 

.

.

.

شاید بپسندید: کدامیک از این 3 زن به نسبت دو زن دیگر، وضع مالی اش خوب نیست!؟

پاسخ آزمون شناسایی آشپز قاتل

زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق به ارائه پاسخ نشدید؟ نگران نباشید، در ادامه تصویر حل شده را برای شما قرار می دهیم. اما چون انجام این نوع فعالیت (ارائه پاسخ به سوالات معمایی) به شما کمک می کند توانایی خود را بهبود ببخشید، می توانید به بالا برگشته و بیشتر تصویر آزمون شناسایی آشپز قاتل را بررسی کنید.

شاید بپسندید:آزمون هوش: پلیس واقعی را در تصویر شناسایی کنید!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: آزمون هوش: فقط باهوش ها قادر به پیدا کردن مجموع ارزش عددی عبارت آخر هستند!

پاسخ آزمون شناسایی آشپز قاتل: فرد سمت راست آشپز نیست. به لباس او دقت کنید. فاقد هر گونه لک و آلودگی غذاست. او قاتلی است که تلاش می کند درون غذا ماده سمی بریزد. برای این کار او لباس آشپزی پوشیده و وارد آشپزخانه شده است تا کسی به او شک نکند. زن سمت چپ یک آشپز است که فقط نکات بهداشتی را رعایت نمی کند. هر چند عمل او نیز می تواند مصداق آدم کشی باشد. چرا که سلامتی آدمها برای او ارزش ندارد. شما چه فکر می کنید!؟

شاید بپسندید: حکایت عشق مخفی غلام هندو و دختر خواجه | برده ای که عشق اش به دختر تاجر، او را به فنا داد!

جواب شناسایی آشپز قاتل

امیدوارم از آزمون شناسایی آشپز قاتل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:حکایت کوتاه تاریخی گرگ طمعکار | روزنه های کوچک زندگی ات را به طمع آینده نبند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: حاصل عبارت فوق چند می شود | خیلی ها اشتباه جواب دادن!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون هوش: عدد مناسب را در عبارت پایانی قرار دهید!

نکته مراسم ازدواج را پیدا کنی، از هرکول پوارو باهوش تری!؟

حکایت فرار عروس در شب عروسی | این فرار منجر به ازدواج دختر پادشاه با پسر مسگر شد!

با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد فروشگاه، یک متهم تحت تعقیب است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا