;
فرهنگ و هنر

خاله زینب سریال بچه مهندس چقدر تغییر کرده+عکس

بیوگرافی سوگل طهماسبی: این بازیگر سینما و تلویزیون متولد 5 بهمن ماه 1364 است. وی بزرگ‌شده اهواز و دارای فوق‌دیپلم گرافیک است. سال اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنوارهٔ تئاتر استان می‌شود. داور جشنواره مریم معترف بود و کیانوش عیاری نیز در این جشنواره حضور داشت که سوگل طهماسبی برای بازی در سریال روزگار قریب، به‌عنوان نخستین تجربه حرفه‌ایِ بازیگری‌اش، انتخاب می‌شود.

وی همچنین در ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، بخاطر حضور در فیلم هنگامه موفق به کسب دیپلم افتخار بازیگری شد. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی و عکس های جدید سوگل طهماسبی در خدمت شما هستیم.

شاید بپسندید: ولنتاین یا روز عشاق از کجا آمده + تاریخچه

بیوگرافی سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته گرافیک و اصالتا بختیاری و بزرگ شده اهواز می باشد که از ۸ سالگی وارد تئاتر شد و حالا در تلویزیون می درخشد.

او در مورد خانواده اش می گوید:

من از بچگی در خانواده ای هنردوست بزرگ شدم که همگی با نقاشی، طراحی و … آشنا بودند. پدرم استاد نقاشی مینیاتور بود. برنامه روز جمعه ما این بود که همه خانواده در کنار پدر، مینیاتور می کشیدیم. ر راستای بازیگری هم خوشبختانه خانواده ام همیشه از من حمایت کردند و اگر حمایت ها و پشتیبانی های مادرم نبود شاید نمی توانستم به آرزویم برسم.

در اهواز من تنها دختری بودم که در گروه تئاترمان حضور داشتم و چون علاقه مند به فعالیت در زمینه بازیگری بودم مادرم مسوولیت کل گروه تئاتر را قبول کرد؛ به خاطر اینکه دوست داشت من در محیطی امن پیشرفت کنم. مادرم ۸ سال مرا هر روز ساعت ۴ بعدازظهر برای تمرین می برد و ساعت ۸ شب به خانه باز می گرداند و هرگز از رفت و آمد در این مسیر خسته نشد.

شاید بپسندید: وقتی اخراجی های 1 به جای نفوذ به سرزمین دشمن به معبد آمون نفوذ می کنند+ عکس

ازدواج سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی دو خواهر بنام «ساغر» و «سحر» و یک برادر بنام «سینا» دارد ، پدرش استاد مینیاتور بود که فوت کرده و حالا نزدیک مادرش در تهران زندگی می کند. سوگل طهماسبی ۲۴ مرداد ۹۸ در ۳۴ سالگی خبر ازدواج خود را با انتشار عکسی بصورت رسمی اعلام کرد.

شاید بپسندید: بهبود فریبا سریال پایتخت به همراه همسر و دختر واقعی اش+عکس و بیوگرافی

فعالیت های هنری

بازیگری را از سال ۱۳۷۲ وقتی ۸ ساله بود برای اولین بار در تئاتر تجربه کرد تا اینکه سال ۱۳۸۰ در مقطع اول دبیرستان موفق به دریافت جایزه از جشنواره استان شد. کیانوش عیاری یکی از داوران حاضر در جشنواره از آنجا بازی وی را پسندید و او را برای بازی در سریال «روزگار قریب» انتخاب کرد.

جالب خواهد بود: نقی معمولی بیرون سریال پایتخت به همراه پسر و همسر واقعی اش+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی سوگل طهماسبی

شاید بپسندید: سرنوشت غم انگیز بازیگر نقش اصلان در سریال خانه به دوش!

احتمالا بپسندید: بازیگر نوجوان سریال دنیای شیرین در آستانه 40 سالگی اش+عکس

سال ۱۳۸۰ سوگل ۱۶ ساله با مادرش راهی تهران شد تا چند سکانس در سریال روزگار قریب بازی کند اما بلافاصله پیشنهاد بازی در سریال «یوسف پیامبر» را هم گرفت. او درباره مهاجرتش از اهواز به تهران می گوید:

مهاجرتم سال ۱۳۸۰ در ۱۶ سالگی به تهران بزرگترین تصمیم زندگی ام بود سال های اول در خانه خواهر زندگی می کردم تا این بعد از قبولی در دانشگاه مسقل شدم. مدتی بعد از فوت پدر ، مادرم هم به تهران آمد و حالا با هم زندگی می کنیم.

اولین بار چهره اش سال ۱۳۸۹ با سریال «فاصله ها» دیده شد سپس سال ۱۳۹۱ در سریال «بال های خیس» و سال ۱۳۹۲ در سریال «مهرآباد» خوش درخشید. با این حال شهرت او از سال ۱۳۹۴ با سریال «کیمیا» در نقش نرگس شروع شد.

شاید بپسندید: شخصیت بتمن در کشورهای مختلف چه سبک پوششی دارد+عکس های جالب بخش دوم

احتمالا بپسندید: نامگذاری هر سال به نام یک حیوان از چه زمانی وارد فرهنگ ما شد!؟ | 1403 سال نهنگ است یا اژدها!؟

حضور سریال بچه مهندس

بچه مهندس یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی است که در چهار فصل تولید شده‌است. فصل نخست این اثر نوشتهٔ سجاد ابوالحسنی و نگارش فیلمنامه فصل‌های دوم تا چهارم، بر عهدهٔ حسن وارسته بوده‌است.سه فصل اول توسط علی غفاری و فصل چهارم آن را احمد کاوری کارگردانی کرده‌است. تهیه و تولید این اثر بر عهده سعید سعدی بوده‌است.

داستان این مجموعه در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی پسری مطرح می‌شود که در نوزادی رها شده چون پدرش نمی‌خواسته او به دنیا بیاید و تصمیم می‌گیرد برای قماربازی اش او را بفروشد تا پولش جور شود؛ در شبی پس از چند ماه که به خانه می‌آید و کودک را می‌یابد؛ با زنش دعوا می‌کند و مادر و بچه از خانه بیرون می‌آیند. مادر، بچه را به پرورشگاه می‌سپارد و در آنجا نام بچه را جواد جوادی می‌گذارند و داستان زندگی جواد از آنجا روایت می‌شود.

سوگل طهماسبی در این سریال نقش یکی از مربیان پرورشگاه را بازی می کند. وی یک مربی مهربان و دلسوز است که دلباخته پسر بابا اسماعیل است. اما پسر بابا اسماعیل قصد دارد با یکی دیگر از مربیان پرورشگاه ازدواج کند….

شاید بپسندید: بازیگر نقش پرنسس جا میونگ در سریال جومونگ 3+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید: شباهت عجیب مهشید جوادی بازیگر بچه مهندس با بازیگر معروف پدر خوانده مافیا+عکس

عکس های جدید سوگل طهماسبی

 

بیشتر بخوانید: تقی سریال پایتخت به همراه پسر واقعی اش|اونقدر تو نقش تقی خوب بوده که باور نمی‌کنید پسر داشته!

جالب خواهد بود: عکس های خصوصی و جالب از بازیگران دونگی بیرون سریال!

احتمالا بپسندید:  استایل و لباس سنتی عروس در نقاط مختلف جهان+ عکس های بخش سوم

جالب خواهد بود: عکس های جدید و خانوادگی بازیگر نقش افسر مین جانگو سریال یانگوم | انگار وزیر خارجه کره است!

شاید بپسندید:بیوگرافی فوتبالیست تیم ملی به همراه همسر زیبای ترکیه ایش+عکس

بیشتر بخوانید:هادی حجازی فر بازیگر سریال زیر خاکی به همراه همسرش+عکس و بیوگرافی

شاید بپسندید: پس از مرگ بروس لی، چه بر سر همسر و فرزندانش آمد + عکس هایی که تا به حال ندیدید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

جالب خواهد بود: تغییر چهره باورنکردنی بازیگر نقش مریم سریال درپناه تو بعد از ۲۷ سال+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید: خواننده تاجیکستانی قطعه معروف «آمدم ای شاه پناهم بده» درگذشت+کلیپ شاه پناهم بده!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا