;
تفریح و سرگرمی

کدام یکی از این دو زن حقه باز است و می خواهد شما را فریب دهد!

آزمون زبان بدن شناخت دروغگو: در معمای تصویری امروز، شما باید زنی را که دروغ می گوید و قصد دارد شما را فریب دهد را شناسایی کنید. یک چشم تیزبین به راحتی قادر است در یک نگاه این فرد را شناسایی کند. پس برای انجام آزمون زبان بدن شناخت دروغگو، کنجکاوی، ادراک و هوش خود را برای پاسخ صحیح به کار ببرید. شخصی هست که متعلق به زمان این معمای تصویری نیست و شما باید او را در آزمون زبان بدن شناخت دروغگو شناسایی کنید. برای انجام این آزمون فقط 3 ثانیه وقت دارید.

حل این تست ها نیاز به زمان و حوصله زیادی دارد. مهارت‌های شما به شما این امکان را می‌دهد که پاسخ این هدف تصویری پیچیده را که ما از رسیدن به آن مطمئن نبودیم، بیابید. آنچه شما به دنبال آن بودید درست مقابل چشمان شماست. اما اگر مهارت هاش شناختی مناسبی نداشته باشید، قطعا نمی توانید در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای آن را پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون زبان بدن شناخت دروغگو همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان: اگر اسم این بازیکن معروف فوتبال را برعکس کنی، یک اسم فارسی پسرانه می شود!

آزمون زبان بدن شناخت دروغگو

تصویر فعلی این معمای تصویری که مجله خبری چشمک برای شما به اشتراک گذاشته است، باعث سردرگمی می شود. یک نفر در دو قاب دیده می شود. ماموریت شما این است که در کمتر از 3 ثانیه بفهمید چه کسی دروغگوست. شما این شخص را پیدا کرده و از این طریق می توانید مهارت های فردی و شناختی خود را اثبات کنید.

از آنجایی که زمان زیادی برای حل آزمون زبان بدن شناخت دروغگو ندارید، مهم است که به تصویر دقت کنید. شما باید به شدت متمرکز باشید. به هیچ چیز غیر از این تست فکر نکنید. اگر در پازل تصویری زیر دقیق باشید، سریعتر از آنچه تصور می کردید به هدف خواهید رسید. بنابراین اگر واقعاً برای یافتن آنها به دقت و تمرکز نیاز دارید، چند ثانیه نفس بکشید و سپس دوستان خود را به چالش بکشید. آنها را غافلگیر خواهید کرد.

شاید بپسندید:خرگوش خودش رو از شعبده باز پنهان کرده، آیا تو میتونی پیداش کنی!؟

آزمون زبان بدن شناخت دروغگو

شاید بپسندید: کدومیک از این سه زن تنها، متهم فراری را تو خونه اش پنهون کرده!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:داستان ضرب‌المثل‌ جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت نبود!

پاسخ آزمون زبان بدن شناخت دروغگو

اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید باید به شما بگوئیم که زمان شما به پایان رسیده است. لذا می توانید از فرصت دوم خود برای رسیدن به پاسخ استفاده کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید تا آزمون را مورد بررسی قرار دهید.

احتمالاً بپسندید: چیستان: آن چیست که خار دارد اما گل ندارد!

.

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: معمای ریاضی چالشی که بیش از ۵۰ میلیون بار منتشر و ذهن هزاران نفر را درگیر کرد (+عکس)

پاسخ آزمون زبان بدن شناخت دروغگو: برای حل این آزمون آشنایی با زبان و ایما و اشاره مهم است. احساسات واقعی صادقانه هستند و بازتولید آن همیشه آسان نیست. اگر فردی لبخند می زند، تنها لب های او نیستند که حرکت می کند. چین و چروک ها نیز باید در نزدیکی چشم ظاهر شود و ابروها نیز به طور خودکار به سمت پایین بروند. همین موضوع در مورد هر احساس دیگری نیز صدق می کند. لذا فرد اول از سمت چپ دروغگوست. لبخند او ساختگی است.

شاید بپسندید:چشم عقابیا تو 8 ثانیه 3 تفاوت تصویر میکی ماوس را پیدا می کنند!

پاسخ آزمون زبان بدن شناخت دروغگو

امیدوارم از آزمون زبان بدن شناخت دروغگو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: کدام لیوان کاپوچینو با بقیه فرق داره!؟ | فقط تیزبینا موفق میشن!

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: داستان وزیر باهوش پادشاه که از عالم آخرت زنده به نزد پادشاه بازگشت!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: چند نهنگ در تصویر وجود دارد!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: کدومیکی از این دختر خانما، نوه پیرزن است!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:اگه چشات مثل عقاب باشه میان گربه های بامزه، قورباغه را پیدا می کنی!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه ضریب هوشی ات بالا باشه در 8 ثانیه معادله نادرست 9-2=3 را اصلاح می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اگه ستاره 4 پر را در این تصویر پیدا کنی قدرت تمرکز و بینایی ات مثل شاهینه!

برایتان جالب خواهد بود

اگه چشات تیزه مثل عقاب باشه تو یه نگاه چهره مخفی کشاورز را پیدا می کنی!

حکایت مرد جوجه فروش و سه زن حقه باز!

تست شخصیت: به نظر شما کدوم دختر اگه برگرده جذاب تره!؟

کدام درب، درب چهارم است؟ | به پرنسس کمک کنید تا از برجی که زندانی شده، فرار کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 3 =

دکمه بازگشت به بالا