;
تفریح و سرگرمی

آزمون ذهن با زرافه: یکی از زرافه‌ها دوقلو ندارد، آن را تشخیص دهید؟

گرگلی دوداس، هنرمند مجارستانی، در آثار هنری شایان ستایش خود، ذهن مردم را به چالش کشیده است. در این بازی فکری، دوداس 19 زرافه کشید. با آزمون ذهن با زرافه با وب سایت خبری چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آزمون دقت ذهن: آیا توانستید خرس پنهان شده در جنگل را پیدا کنید!؟

آزمون ذهن

تمرکز، قدرت چشم، جزئی نگری و … همه و همه تا اندازه ای زیادی به قدرت و عملکرد مغز ما بستگی دارد. عملکرد مغز نیز رابطه مستقیم به میزان فعالیت و بهره کشی از آن دارد. متاسفانه در دنیای امروز بسیار کم مغز خود را به فعالیت وادار می کنیم، اما تا می توانیم از لوازم دیجیتال استفاده می کنیم. بر همین اساس فعالیت مغز کاهش پیدا می کند. تمرکز کم می شود. جزئی نگری از بین می رود و …

پرداختن به تست ها، سوالات، معماها، تصاویری سوالی و … باعث می شود که مغز وادار به فعالیت شود. فعالیت مغز خود به خود به رشد و تمرکز کمک می کند. چشمک هر روز با شماست تا شما بتوانید تفریح و ورزش سالمی برای مغز خود داشته باشید.

آزمون ذهن با زرافه

آزمون ذهن با زرافه

به تصویر با دقت نگاه کنید. برای 10 ثانیه به تصویر خیره شوید. نه جفت با نقاط یکسان و یک عدد با نقاط مختلف وجود دارد. آیا می توانید تشخیص دهید کدام زرافه دوقلو ندارد با خال های همسان؟

آیا زرافه را دیدید؟

اگر تصویر را ندیدید، اشکالی ندارد. دوباره امتحان کنید. در اینجا یک نکته وجود دارد: در یکی از دو ردیف پایین قرار دارد. هنوز هیچ نشانی از زرافه بدون دوقلو وجود ندارد؟ می توانید جواب این آزمون را در پایین صفحه ببینید.

پاسخ در زیر آمده است. اگر می خواهید ببینید کدام یک است، هنوز فرصت هست. اگر می‌خواهید یک بار دیگر نگاه کنید، اکنون فرصت دارید تا به بالا بروید.

برای دیدن پاسخ آماده اید؟

 

ایناهاش:

آزمون ذهن با زرافه

زرافه دوم در سمت راست با هیچ یک از زرافه های دیگر شبیه نیست.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت شناسی: نوع نشستن شما، از شخصیت شما چه می‌گوید؟

بررسی وضعیت مغز: وضعیت مغزتان را با این تست جالب محک بزنید!

تست شخصیت: با کمک این تست بدترین ویژگی شخصیتی خود را بشناسید!

آزمون تمرکز با تصویر خودرو: آیا ماشین مخفی شده در تصویر را می‌بینید!؟

چشمی که انتخاب می‌کنید،ضمیر ناخودآگاه شما را آشکار می‌کند!

نوشته های مشابه

11 دیدگاه

  1. داداش بنظرم زرافه اول بالا سمت راست هستش چون اونی که گفتی فقط داره میخنده ولی اونی که من میگم یه شاخش صافه نمیدونم فهمیدی یا نه امیدوارم بفهمی

  2. ربطی به علف خوردن ندارع من تونستم متوجه بشم ربط داره به اشکال روی بدنشون! اگه دقت کنی میبینی که هر کدومشون دوتا دوتا بدن هاشون شبیه به همه ولی اون هیچ دوقلویی ندارع که بدنش شبیش باشه

  3. ربطی به علف خوردن ندارع من تونستم متوجه بشم ربط داره به اشکال روی بدنشون! اگه دقت کنی میبینی که هر کدومشون دوتا دوتا بدن هاشون شبیه به همه ولی اون هیچ دوقلویی ندارع که بدنش شبیش باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا