;
تفریح و سرگرمی

آزمون بینایی: فقط تیزبین ها در 10 ثانیه گربه متفاوت را پیدا می‌کنند!

آزمون دید با گربه متفاوت:معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

همه یک بازی فکری خوب را دوست دارند و هیچ چیز سرگرم کننده تر از یک تصویر متفاوت نیست. اما آیا می‌دانستید که دانشمندان توانستند بخش مهمی از مغز سمت راست را شناسایی کنند که هنگام حل سوالات هوش فعال می شود. بسیاری از مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است. مغز نیز درست مانند هر ماهیچه دیگری در بدن، اگر از آن استفاده نشود، دچار ضعف می شود. در آزمون دید با گربه متفاوت شما اگر بتوانید گربه متفاوت را در 10 ثانیه تشخیص دهید، دارای تمرکز عالی و دقت نمره 20 هستید! با مجله خبری چشمک و آزمون دید با گربه متفاوت همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر می خواهی خودت را بهتر بشناسی یکی از درب ها را انتخاب کن!

آزمون دید با گربه متفاوت

امروز در مجله خبری چشمک یک پازل تصویری عالی داریم. آزمون بینایی گربه متفاوت مغز شما به سختی مورد آزمایش قرار می گیرد. برای انجام این کار تایمری آماده کنید. برای انجام این آزمون تنها 10 ثانیه فرصت دارید. آزمون دید با گربه متفاوت مطمئناً به شدت مغز شما را به چالش کشیده و سبب افزایش دقت، تمرکز و بینایی شما می شود. آگر آماده هستید به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید بفهمید که کدام گربه با بقیه گربه ها متفاوت است؟ اگر آماده هستید به تصویر زیر با دقت نگاه کنید!

این چالش ویروسی یا آزمون دید با گربه متفاوت، افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

چالش بالا یا آزمون بینایی گربه متفاوت واقعا ساده به نظر می رسد. اماواقعا انجام این تست به آسانی نیست. تنها 1 درصد افراد که از قدرت دید و تمرکز عالی برخوردار هستند می توانند در ده ثانیه گربه متفاوت را شناسایی کنند. شاید کمی گیج شده اید. از این گذشته، گربه های بامزه همگی یکسان به نظر می رسند. همه آنها یک رنگ هستند. در مورد چهره ها چطور؟ بنابراین تفاوت در کجاست!؟

10 ثانیه شما به پایان رسیده است. اگر خسته شده اید می توانید در پایین به پاسخ مراجعه کنید.

شاید بپسندید: چشمات تیز مثل عقاب باشه 3 تفاوت تصویر شاهدخت و شوالیه را پیدا می کنی!

آزمون دید با گربه متفاوت

شاید بپسندید: داستان کهن قاضی و همسر بازرگان | قسمت اول

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن حرف A در میان اعداد 4 اثبات کنید که تمرکزتان 20 است!

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: امتحان رفقا: حکایت تاجری که دوستان پسرش را در رفاقت امتحان کرد!

پاسخ آزمون دید با گربه متفاوت

به چشمان گربه ها دقت کردید؟ اشتباه نکنید آیا چشم هایشان همگی شبیه هم هست؟ بله کاملا مشخص است که یکی فرق داره. هر تمرین و بازی فکری می تواند عملکردهای شناختی مختلف مانند حافظه، حل مسئله و تفکر انتقادی را بهبود بخشد. بازی های فکری برای تفکر انتقادی و حل مسئله شامل جدول کلمات متقاطع، شطرنج، سودوکو یا بریج است.لذا برای آزمایش توانائیهای شناختی خود، انجام بازی ها و پازل های معمایی را در برنامه های روزانه خود قرار دهید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام سس است که بخش اول آن نام یک حیوان و بخش دوم نام عضو بدن است!؟

پاسخ آزمون دید با گربه متفاوت

امیدوارم از آزمون دید با گربه متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر هدهد اثبات کنید که تمرکزتان 20 است!

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: در تصویر مسابقه دوچرخه سواری چه اشتباهاتی وجود دارد!؟

 

 

شاید برایتان جالب باشد

بیشتر بخوانید: چیستان قرآنی: کدام سوره است که اگر نامش را برعکس کنیم نام یکی از سبزیجات می‌شود!؟

 فقط کسانی که بینایی قوی داشته باشند می توانند عدد پنهان شده تصویر را پیدا کند!

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: 3 تفاوت تصویر خرس سفید را پیدا کنید!

فقط افراد تیزبین قادر به شناسایی تفاوت های دو تصویر دخترک کتابخوان هستند!

حکایت دختر زیبای حاکم و شرط عجیب ازدواج برای سه خواستگار جوانش!

اشتباهات منظره دریا را پیدا کنی، در باهوشی دست کمی از هرکول پوآرو نداری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا