;
تفریح و سرگرمی

اگر زن مجرم را در یک نگاه شناسایی کنی، آخر باهوشایی!

آزمون تصویری شناسایی زن مجرم: در این تصویر توهم نوری، دو زن دیده می شود. یکی از این زنان مجرمی است که باید هر چه سریعتر به سزای اعمالش برسد. اگر شما بتوانید این زن مجرم را در 4 ثانیه شناسایی کنیددر باهوش بودن رودست ندارید! پس برای آزمایش توانائیها و مهارت های شتاختی و مشاهده ای خود، این چالش تصویری را امتحان کنید! طبق تحقیقات صورت گرفته در وب سایت اینسایدر، توهمات نوری می توانند به بهبود عملکرد مغز انسان کمک کرده و در بلند مدت سلامت این بخش حیاتی بدن انسان را تضمین کنند.

به لطف بینش های به دست آمده از مطالعات در مورد تأثیر توهمات نوری بر مغز، دانشمندان توانسته اند تشخیص دهند که وقتی انسان با توهمات نوری درگیر می شود، کدام بخش از مغز فعال می شود. جدا از کمک به تحقیقات علمی، توهمات نوری همچنین به رهایی موقت استرس از زندگی روزمره کمک می کند و همچنین ورزش سالمی را برای مغز ما فراهم می کند. و همچنین همان گونه که اشاره شد، انجام و رمزگشایی این تصاویر و آزمون هایی مشابه آزمون تصویری شناسایی زن مجرم، یک روش خوب برای بهبود مهارت های مشاهده ای شماست.

شاید بپسندید: حکایت تنبل ها و شاه عباس | ماجرای خنده دار تنبل خانه شاه عباس!

آزمون تصویری شناسایی زن مجرم

تصویری که در پایین با شما به اشتراک گذاشته خواهد شد، دو تصویر از دو زن را در یک قاب تصویری نشان می دهد. در نگاه اول هر دو زن از نگاه ما مجرم هستند. اما اگر بیشتر دقت کنید، متوجه خواهید شد که فقط یکی از این دو زن یک مجرم است. آیا می توانید این زن مجرم را شناسایی کنید. باید بدانید که زمان شما بسیار محدود است و این محدودیت سختی آزمون را بیشتر کرده است.

زمان شما برای رمزگشایی این آزمون تنها 4 ثانیه می باشد. به تصویر دقت کنید و ببینید آیا می توانید زن مجرم را در تصویر ببینید.

شاید بپسندید: آیا این بچه واقعا خودش رو خیس کرده یا بقیه دارن اذیتش می کنند!؟

آزمون تصویری شناسایی زن مجرم

بیشتر بخوانید: آزمون تمرکز: پرنده را که با بقیه فرق دارد را شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر ماهی قرمز را پیدا کنید!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی زن مجرم

زمان شما به پایان رسیده است. آیا توانستید زن مجرم  را در مدت زمان تعیین شده تشخیص دهید؟ اگر موفق شدید، باید به شما تبریک بگوئیم. شما توانسته اید به خوبی آزمون را پشت سر بگذارید و توانائیهای خود را اثبات کنید. اما اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید می توانید بیشتر تلاش کنید.

احتمالا بپسندید: با انتخاب یک پرنده، وضعیت خود را در سال جدید پیش بینی کنید!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت راز ازدواج دختر چوپان با پادشاه | دختر چوپانی که در شیطنت دست شیطان را از پشت بست!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی زن مجرم: بله دست حدس زدید. زن سمت چپ اگر چه لباسی به رنگ زندانیان پوشیده است، اما او واقعا یک زندانی نیست. او در واقع یک مدل است و این مسئله از روی دوربینی که فلش زده و از او در حال تصویر برداری هست نیز مشخص است. لذا زن سمت راست یک مجرم است.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هم وسیله ای در برخی حمام هاست و هم یک عدد!؟

پاسخ آزمون شناسایی زن مجرم

 

امیدوارم از معمای تصویری با کودکان بازیگوش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر، بچه گربه دزدیده !؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:ملانصرالدین و مرغ بریان شده | حکایت مرغ بریانی که یک پا داشت!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

باهوشا بگن: کدام نخ به دم سگ وصل شده است!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: یک روح میان افراد پنهان شده است، آن را پیدا کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: کدام جوراب رنگی با بقیه فرق دارد!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر قرار عاشقانه دارد!؟

با دلیل بگوئید که صاحب سگ چه کسی است!؟

کدام خانواده ساختگی است | فقط یک نابغه باهوش خانواده واقعی را از ساختگی تشخیص می دهد!

یک پر را انتخاب کنید | انتخاب‌تان می‌گوید که چه نوع شخصیتی داشته و چه نقاط قوتی دارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا