;
تفریح و سرگرمی

کدومیک از این سه سارق بانک، ناشی است!؟

آزمون تصویری شناخت دزد ناشی: آنچه که شما در آزمون شناخت دزد ناشی باید به دنبال آن باشید، شناسایی سارق بانکی است که به نظر می رسد چندان حرفه ای نیست و یک ناشی تمام عیار است. شما با کمک نشانه ها می توانید بفهمید این دزد یا سارق ناشی چه کسی است؟ همان طور که می دانیم یکی از اقسام بازی های فکری که در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است، مجموعه تصاویری چالشی است که باید بر اساس نشانه یا نشانه های موجود در تصویر، رمزگشایی شوند.

مجله خبری چشمک با انتشار آزمون تصویری شناخت دزد ناشی از کاربران خود می خواهد که تمام مهارت های شناختی خود را برای بررسی و ارائه پاسخ متمرکز کنند.

باید بدانید که پس از انتشار آزمون تصویری شناخت دزد ناشی در فیس بوک، این تصویر 600 مرتبه همرسانی شد و شرکت کنندگان تلاش داشتند با کمک این آزمون، سطح دقت و توانائیهای خود و اطرافیان‌شان را مورد سنجش قرار دهند. امروز نیز با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت دزد ناشی همراه باشید.

شاید بپسندید: کدام زن داخل آکواریوم، ربات است و مادر کودک نیست!؟

آزمون تصویری شناخت دزد ناشی

بنابراین اگر می خواهید خود و توانائیهای شناختی تان را بهتر بشناسید، نیازمند آن هستید که خود را با ابزارها و بازی های متعددی ازمایش کنید. شما می توانید میزان نکته سنجی، تیزبینی و حتی توانائیهای شناختی خود را با کمک بازی های فکری بسنجید. باید بدانید که درجه سختی آزمون شناخت دزد ناشی، به دلیل زمان محدود 3 ثانیه ای دو چندان شده است. تلاش کنید که پاسخ مورد نظر خود را با آرامش و بدون هیجان ارائه دهید.

تحلیل و منطق شما می تواند برای این آزمون راهگشا باشد. پاسخ ها می تواند متفاوت باشد، اما دلیل منطقی و تحلیل صحیح که ناشی از تفکر منطقی است، هدف اصلی آزمون شناسایی دزد ناشی است. چرا که شما برای ارائه پاسخ فکر کردید و مغز خود را وادار به فعالیت کرده اید. این فعالیت در حکم ورزشی مناسبی برای مغز می باشد.

در تصویر آزمون تصویری شناخت دزد ناشی چند دزد را مشاهده می کنید که وارد گاو صندوق اصلی یک بانک شده اند. این سارقان در حال جمع آوری پول و تمام اوراق بهادار در این گاو صندوق هستند. در نگاه اول نکته خاصی در تصویر دیده نمی شود، اما اگر خوب دقت کنید متوجه خواهید شد که یکی از دزدان به شدت ناشی است و ناشی گری او ممکن است کار دست بقیه دزدها بدهد. تصویر را ببینید و تلاش کنید آزمون تصویری شناخت دزد ناشی را در کمتر از 3 ثانیه پاسخ دهید.

شاید بپسندید: چیستان: چه چیزی گردن دارد اما سر ندارد!؟

آزمون تصویری شناخت دزد ناشی

شاید بپسندید: معما: دو مادر و دو دختر با هم سینما رفتند و فقط سه بلیط خریدند، چطور ممکن است!؟

 

 

 

.

شاید بپسندید: داستان قدیمی مرد بارکشی که توسط همسرش حسودش رمال شد+قسمت دوم

 

.

.

.

شاید بپسندید: در دوستی بی ریا و ساده ای یا فقط ادای رفیق را در میاری!؟ | فقط بگو در نگاه اول چه دیدی!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت دزد ناشی

زمان 3 ثانیه ای شما به پایان رسید. اگر هنوز پاسخ را نمی دانید، ولی هنوز از جستجو خسته نشده اید، ما زمان بیشتری را در اختیار شما قرار می دهیم.  3 ثانیه دیگر فرصت اضافه از همین حالا شروع شد.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه حیوان استتار شده تصویر را شناسایی کردی چشمات مثل عقاب تیزه!

 

 

 

.

شاید بپسندید: مقدار عددی سیب و آووکادو رو با توجه به عبارات بدست بیار!؟ | فقط 9 ثانیه وقت داری!

 

 

 

.

شاید بپسندید: بازی فکری: اگه قهرمانی در حد رئال مادرید بگو کدوم خانواده ثروتمنده؟!

پاسخ آزمون تصویری شناخت دزد ناشی: به دزد سمت راستی دقت کنید. دو دزد دیگر دستکش دست کرده اند تا از طریق اثر انگشت شناسایی نشوند. اما این دزد با سهل انگاری که انجام داده، اثرات انگشتش در تمام نقاط گاو صندوق بعداً قابل شناسایی خواهد بود و ممکن است پلیس با کمک این اثرات او و یا دوستان او را به راحتی شناسایی دستگیر کند. اگر چه دزد وسطی نقاب خود را برداشته، احتمالاً درون گاو صندوق دوربین امنیتی وجود ندارد.

شاید بپسندید: اعداد 888 را بین 808 ها پیدا کنید | فقط 10 درصد افراد موفق میشن!

آزمون شناخت دزد ناشی

احتمالا بپسندید: چیستان | کدام پرنده است که اگر بیوه شود، کچل می شود!؟

امیدوارم از پاسخ آزمون تصویری شناخت دزد ناشی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگر تیزبین باشی،اشتباه تصویر پارک را در یک نگاه تشخیص می دهی!

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: اصطلاح پات رو اندازه گلیمت دراز کن از کجا آمده است+داستان

چیستان: آن چیست که به شما تعلق دارد، اما دیگران بیشتر از آن استفاده می کنند!؟

داستان دو غلام | هیچگاه از روی ظاهر افراد قضاوت نکنید!

با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو زن کودک را ربوده است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا