;
تفریح و سرگرمی

اگه زندانی فراری حاضر در مراسم ازدواج را پیدا کنی، احتمالاً استعدادهای درخشان درس خوندی!

معمای تشخیص زندانی فراری: در آزمون زیر می توانید یکی از پیچیده ترین معماهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی را بررسی کنید. برای پاسخگویی به این سوال تصویری باید از تمام توانائیهای شناختی خود علی الخصوص دقت و تیزبینی خود استفاده کنید. بواقع هدف از انتشار این معماهای تصویری، درگیر کردن ذهن و تمرکز شماست. مجله خبری چشمک به صورت روزانه؛ تست ها و معماهای تصویری جدید و جذابی را به اشتراک می گذارد. شما با کمک این سوالات تصویری به خوبی می توانید ورزش روزانه مغز خود را به انجام برسانید.

احتمالاً بپسندید:تست قدرت بینایی با استتار پلنگ: اگر قدرت دیدت عالی باشه،پلنگ مخفی را در تصویر پیدا می کنی!

در معمای شناسایی زندانی فراری تمام حواس شما به چالش کشیده می شود.شما باید بتوانید این معمای تصویری را تنها در 6 ثانیه حل کنید. کدام یک از افراد حاضر در مراسم ازدواج از زندان فرار کرده است؟ زمانی کمی که برای حل این معما در نظر گرفته شده است، به خاطر بالا بردن سطح دشواری این آزمون است. از طرف دیگر اختصاص زمان کم به آزمون ها باعث می شود که ناخودآگاه مغز و ذهن تمام توان خود را به کار برده و بهتر عمل کنند. با معمای تشخیص زندانی فراری با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: اشکال این تصویر زندان را تشخیص بدی آخر نابغه هایی!؟ | فقط افراد با ضریب هوشی بالا میتونن جواب بدن!

معمای تشخیص زندانی فراری

چه کسی از زندان فرار کرده است؟ سعی کنید در معمای تشخیص زندانی فراری که واقعا یک معمای تصویری سخت است، یار و همکار FBI باشید. همانطور که اشاره شد این معمای تصویری جدید یکی از پر بازدترین سوالات تصویری در فیس بوک و اینستاگرام بوده است. به طوری که پس از انتشار در فیس بوک در کمتز از یکساعت بیش از 2000 مرتبه همرسانی شده است.

در تصویر معمای تشخیص زندانی فراری شما با یک مراسم ازدواج مواجه هستید. همه چیز عادی به نظر می رسید. اما به یکباره پلیس وارد کلیسا شد و اعلان کرد که یک زندانی فراری در کلیسا حضور دارد. زندانی فراری تغییر قیافه داده و پلیس از روی قیافه نمی تواند این فرد را شناسایی کند. شما باید در پیدا کردن زندانی به پلیس کمک کنید.

آیا شما می توانید با کمک برخی نشانه ها، زندانی فراری را شناسایی کنید. تنها توجه به جزئیات می تواند به شما در شناسایی این زندانی کمک کند. ایا شما می توانید در کمتر از 6 ثانیه زندانی فرای را شناسایی کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر معمای تشخیص زندانی فراری نگاه کنید. یادتان باشد زمان شما محدود است.

شاید بپسندید: تو تصویر چی دیدی تا بگم که آدم رمانتیکی هستی یا فقط فکر می کنی!| نتیجه عجیبه و جالبه!

معمای شناسایی زندانی فراری

احتمالاً بپسندید: اگر می خواهید اطرافیان خود را بشناسید، کافی است به انگشتان پای آنها دقت کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه قدرت دیدت مثل شاهینه، پس تفاوت های این تصویر زیبا را در 5 ثانیه پیدا کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد نجات یافته: کدامیک از این دو نفر خود را از چنگال خرس نجات می دهند!؟

پاسخ معمای تشخیص زندانی فراری

امیدواریم شما توانسته باشید که زندانی فراری را شناسایی کرده باشید. اگر هنوز به دنبال زندانی فراری هستید و نیازمند زمان بیشتر برای بررسی، اشکالی ندارد. 5 ثانیه دیگر برای بررسی فرصت دارد. جزئیات معمای تشخیص زندانی فراری را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهید.

احتمالا بپسندید:قابل توجه باهوشا: کدومیکی از این دو تا یه آتش نشان واقعی نیس!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی اجتمال موت کدوم آقای بخت برگشته بالاست!؟

 

 

 

شاید بپسندید: چی تو تصویر دیدی تا بگم چه جور آدمی هستی! | نتیجه شگفت زده ات می کنه!

پاسخ معمای تشخیص زندانی فراری: کافی بود به لباس های افراد تصویر دقت می کردید.

شاید بپسندید: بازیکن متفاوت را در میان بازیکنان بازی مرکب شناسایی کنید!|قدرت دیدت را اثبات کن!

معمای تشخیص زندانی فراری

فردی که از زندان فرار کرده، مردی است که لباس کشیش دارد، زیرا لباس و شلواری به رنگ زندانیان (نارنجی) در زیر لباس کشیش خود پوشیده است.

پاسخ معمای زندانی فراری

امیدوارم از معمای تشخیص زندانی فراری استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت خانواده واقعی: کدوم یکی از این دو خانواده تقلبی و فیک هستند!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: از چه چیز واقعاً نگرانی!؟ اگه میخای بدونی کافیه به عکس نگاه کنی و یکی از حیوونای خاص را انتخاب کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی برنده ساندویچ خوری: چه کسی برنده این مسابقه خواهد بود!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: حکایت فقیر پرخور و هیزم فروش از سری داستان های حکمت آمیز مثنوی معنوی

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: فکر می کنی جذابی!؟| یکی از گل ها را در تست شخصیت جذابیت انتخاب کن تا بفهمی!.

چالش تصویری چیست؟

چالش تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. اما همگی برای افزایش دادن فعالیت های مغزی مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:اگر دقت و تمرکزت 20 باشه، خیلی راحت 10 تا تفاوت اسب سمت راست و چپ را پیدا می کنی!

برایتان جالب خواهد بود

اگر هوش کارآگاهی داری در 5 ثانیه کسی که قصد کودک ربایی دارد را شناسایی کنید!

اگه فکر می کنی چشات قویه، تفاوتهای تصویر گاو فانتزی رو پیدا کن!

اخر تیزبینا هستی، پس 2 تا آهوی زبل رو تو این عکس پیدا کن!

 با صداقت بگو تو نگاه اول چی دیدی تا بفهمی آیا آدم منطقی و خلاقی هستی یا خیر!؟

 هوش کارآگاهی ات بالاست، پس بگو کدومیک از این 3 زن، فرزند خودش رو بغل نکرده!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا