;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی: آیا می‌توانید گربه مخفی در این تصویر را پیدا کنید!؟

چشم ما همیشه در معرض خطا و استباه قرار دارد. گاهی اوقات چشمان ما ساده ترین جزئیات را نمی تواند تشخیص دهد. این تصاویر آدمی را فریب می دهد. تصاویر زیادی وجود دارد که با یک نگاه نمی توانید مهمترین جزئیات آن را ببینید. گاهی عکس هایی از طبیعت منتشر می شود، شما عکس را می بینید. اما وقتی از شما خواسته می شود که جزئیات را بیابید، دچار شگفتی می شوید. شما نمی توانید به درستی پدیده ها را تشخیص دهید. در آزمون امروز چشمان شما با یک عکس محک زده خواهد شد. گربه ای در تصویر مخفی شده است. آن را بیابید. با تست قدرت چشم با گربه در چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: با کمک این تست، پنهان ترین کابوس خود در عشق را بشناسید!

درباره تست قدرت چشم با گربه

اخیراً کاربران شبکه های اجتماعی مجذوب این عکس شده اند. برخی عکس ها ما را مسحور می کنند، برخی دیگر چشمان ما را فریب می دهند.  برخی از افراد هستند که از تماشای انواع ویدیوهای سرگرم کننده و ویدیوها لذت می برند. اما عده ای هم هستند که چالش ها را دوست دارند. به همین دلیل محتوایی که در شبکه جستجو می کنند نیز متفاوت است. من پازل عکس را دوست دارم. معماهایی مانند “چند حیوان در این عکس می بینید! ” .. “حیوانی در این عکس پنهان شده، آن را پیدا کنید.” و … هر روز در فضای مجازی در حال گسترش هستند.

تست های هوش، معماها، پازل ها، عکس های سوالی و … یک گزینه خوب برای ساعات پایانی شب هستند. شما با دیدن این عکس مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. مواردی که ذکر شد، نه تنها مغز شما را تغذیه، بلکه چشمان شما را نیز آزمایش می کنند. برخی افراد تا زمانی که چیزی در عکس پیدا نکنند نمی خوابند. پازل های عکس اخیرا در شبکه های اجتماعی مرسوم شده است. در تصویر زیر نیز یک گربه در میان چوب ها پنهان شده است، آن را پیدا کنید.

درباره تست قدرت چشم با گربه

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: رنگ مورد علاقه شما، از شخصیت شما می‌گوید!

.

.

.

.

.

.

.

توانستید آن را پیدا کنید؟

.

.

.

.

هنوز نه؟

این گربه دقیقا بر روی چوب ها خوابیده. اگر قدرت بینایی و تمرکز شما زیاد باشد در کمتر از 5 ثانیه آن را پیدا می کنید. بسیار آسان است. پس دوباره امتحان کنید. اگر پیدا نتوانستید به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

آخرین فرصت!می توانید دوباره برگردید و نگاه کنید.

.

.

.

نتوانستید!

.

.

.

.

.

.

.

.

اینجاست!

تست قدرت چشم با گربه

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت: ساحلی که انتخاب می کنید،شخصیت شما را فاش می کند!

آزمون قدرت چشم: اگر تخم مرغ را بیابید، شما داری قدرت چشم عقاب هستید!

تست شخصیت‌شناسی: انتخاب یک پر، بخشی از شخصیت شما را آشکار می‌کند!

آزمون دقت ذهن: آیا توانستید خرس پنهان شده در جنگل را پیدا کنید!؟

تست شخصیت: با کمک این تست بدترین ویژگی شخصیتی خود را بشناسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا