;
تفریح و سرگرمی

تست: قدرت تمرکز و بینایی خود را با پیدا کردن روباه‌ها در تصویر محک بزنید!

پازل ها و تست های تصویر که تمرکز افراد را به چالش می کشند، بیشتر از هر روز در فضای اینترنت در حال دست به دست شدن هستند. این پازل ها تلاش دارند به ما بفهمانند که چطور مغز می تواند اشتباه کند، چطور می تواند گاهی به راحتی از حل یک سوال عاجز بماند. در واقع علت اصلی این عاجز بودن را در نبود فعالیت مغز خلاصه می کنند. پرداختن به سوالات هوش، تصاویر و تست های هوش، تصاویر فریب دهنده، همه و همه در جهت افزایش فعالیت های مغز و افزایش قدرت تمرکز طراحی می شوند. در تصویر امروز هم دقت و تمرکز شما به چالش کشیده می شود. در تست قدرت تمرکز با کمک درخت و روباه، مغز شما به یک چالش اساسی دعوت می شود. با چشمک بمانید.

بیشتر بخوانید: آزمون قدرت چشم: از یک نوع طرح، تنها یک توپ است، آن را پیدا کنید.

تست قدرت تمرکز با کمک درخت و روباه

شما باید بتوانید در عرض 5 ثانیه روباه‌های موجود در درون درخت را پیدا کنید. این روباهها به شکل زیبایی درون این درختان پنهان شده اند. کسانی که از تمرکز بالا برخوردارند، خواهند توانست به آسانی این روباهها را بشناسند. این تصویر خیره کننده، ذهن بسیاری از بینندگان را گیج کرده است. آیا آماده اید که تصویر را ببینید!؟

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: رنگ مورد علاقه شما، از شخصیت شما می‌گوید!

چشمان خود را ببندید! نفس عمیقی بکشید.

.

.

.

.

.

.

.

.

شما در نگاه اول با تصویری سیاه و سفید از درختی بدون برگ روبرو خواهید شد. حال به دقت به تصویر نگاه کنید!

تست قدرت تمرکز با کمک درخت و روباه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا توانستید روباه ها را بیابید!؟ اگر تمرکز کنید و کمی دقیق‌تر نگاه کنید، متوجه می‌شوید که نه یک روباه بلکه سه روباه به دقت در بین خطوط پنهان شده‌اند.

.

.

.

.

.

.

.

هنوز نتوانستید پیدا کنید؟ یک راهنمایی: شه روباه به حالات مختلف در درخت به تصویر کشیده شده اند.

.

.

.

این تصویر علاوه بر بررسی میزان تمرکز شما، قدرت بینایی شما را نیز محک خواهد زد.

.

.

.

.

.

.

هنوز ندیدید؟

پاسخ تست

جواب اینجاست!

تست قدرت تمرکز با کمک درخت و روباه

بزرگترین روباه در حالت راه رفتن در سمت چپ دیده می شود، روباه دیگری تقریبا در مرکز تنه درخت پنهان شده است و کوچکترین روباه در سمت راست دیده می شود. اگر روباه ها را در نگاه اول دیدید، باید به شما تبریک بگوئیم. شما تمرکز بالایی دارید و دارای چشمانی شبیه چشمان عقاب هستید.

تمرکز چیست؟

تمرکز، قدرت و توانایی ایجاد توجه ببر روی یک کار است؛ بدون اینکه این توجه تحت تاثیر عوامل و محرک های دخلی و خارجی قرار یگیرد. اختلالات تمرکز زمانی رخ می دهد که مشکلات مختلفی در تمرکز و حفظ (تمرکز) توجه وجود داشته باشد. اگرچه این وضعیت در شرایط امروزی بسیار عادی است، اما می توان اقدامات احتیاطی مختلفی را انجام داد. این اقدامات احتیاطی و تکنیک های بهبود تمرکز عبارتند از:

اختلال تمرکز تحت تأثیر عوامل زیادی قرار می گیرد و روش های حل چند مرحله ای وجود دارد. رعایت لیست زیر تا حد امکان به شما امکان می دهد با مشکل تمرکز موجود کنار بیایید و تمرکز را افزایش دهید.

تکنیک های تمرکز (تکنیک های تمرکز)

1. توسعه تکنیک های تمرکز شخصی، ایجاد لیست وظایف و انجام ندادن بیش از یک کار به طور همزمان اثر افزایش تمرکز دارد.
2. تغذیه سالم، قدرت تمرکز را فراهم می کند
3. خواب منظم قدرت تمرکز را فراهم می کند. اختلالات تمرکز را کاهش می دهد.
4. تمرینات منظم مغز، حل پازل و انجام بازی های فکری تاثیر بسیار قوی در افزایش تمرکز دارند.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

13 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا