;
تفریح و سرگرمی

آیا چشم عقاب دارید؟ پس پلنگی که میان صخره ها پنهان است را پیدا کنید!

در تست هایی که تمرکز، دقت و قدرت بینایی شما مورد سوال قرار می گیرد، شما باید بتوانید جزئی ترین چیزها را مورد شناسایی قرار دهید. این جزئیات می تواند شامل یک شی کوچک باشد یا حیوانی که توانسته خود را در محیط استتار و پنهان کند. در تست قدرت بینایی شکارچی طرح دار شما باید پلنگی را که در تصویر حضور دارد در یک نگاه مورد شناسایی قرار دهید. بخش سرگرمی چشمک هر روز با شماست و یک تست جالب. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: در تصویر انیشتین را دیدید یا مرلین مونرو؟

تست قدرت بینایی شکارچی طرح دار

در تست امروز شما با تصویری روبرو هتسد که از صخره های راجستان هند برداشته شده است. در میان صخره ها پلنگی در حال استراحت است. شاید هم در کمین یک شکار است. عکاس این تصویر در ابتدا متوجه پلنگ نشده بود؛ اما پس از بررسی بیشتر متوجه حضور این حیوان شکارچی در میان عکس های خود شد. همین مسئله سبب شد تا او این عکس را در شبکه های اجتماعی منتشر کند و بینایی و دقت دوستان خود را به چالش بکشد.

عده کمی از دوستان او توانستند بدون راهنمایی اش این پلنگ را شناسایی کنند. امروز وب سایت چشمک این عکس را به اشتراک گذاشته است تا مغز مخاطبان خود را به چالش بکشد. امیدواریم بتوانید پلنگ را در یک نگاه شناسایی کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید.

مطلب مرتبط: تست قدرت بینایی: چند حیوان در این تصویر وجود دارند!

تست قدرت بینایی شکارچی طرح دار

.

.

.

.

.

.

امیدوارم پلنگ را شناسایی کرده باشید. البته اگر هم شناسایی نکردید اشکالی ندارد چرا که عکاس این عکس یعنی سودیر، 43 ساله، هم مدت زمان زیادی طول کشید تا متوجه پلنگ در عکس هایش شود.

.

.

پاسخ

بسیاری از دوستان این عکاس اشتباه حدس زدند و در برخی حتی فکر می کردند چیزی در عکس وجود ندارد. آیا شما پلنگ را پیدا کردید؟

اگر پیدا نکردید می توانید به پائین صفحه مراجعه کنید.

مطلب مرتبط: تست: قدرت بینایی خود را با پیدا کردن 16 چهره انسان و حیوان محک بزنید!

تست قدرت بینایی شکارچی طرح دار

و این هم پلنگ که بزرگ نمایی شده است:

مطلب مرتبط: تست قدرت بینایی: اگر قدرت دیدتان عالی باشد، پرنده را می بینید!

تست قدرت بینایی شکارچی طرح دار

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

1.تست قدرت بینایی: آیا توانستید خرس پنهان شده را در این عکس پیدا کنید؟

2.تست قدرت بینایی: آیا می‌توانید گربه مخفی در این تصویر را پیدا کنید!؟

3.تست بینایی سنجی: با انجام این تست،قدرت بینایی خود را تشخیص دهید

4.تست:قدرت بینایی و چشم عقابی بودن خود را با پیدا کردن چهره‌ها اثبات کنید!

5.تست: قدرت تمرکز و بینایی خود را با پیدا کردن روباه‌ها در تصویر محک بزنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا