;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

عکس های زمستانی-بهاری جنی کیم خواننده گروه بلک پینک در پاریس!

بیوگرافی جنی کیم: این خواننده که (کره‌ای: 김제니؛ زادهٔ ۱۶ ژانویه ۱۹۹۶) که بیشتر با نام هنری جنی (کره‌ای: 제니) شناخته می‌شود، خواننده و رپر اهل کره جنوبی است. او در سال ۲۰۱۶ و به عنوان عضو گروه بلک‌پینک و تحت لیبل وای‌جی انترتینمنت وارد دنیای موسیقی شد. در ادامه این مطلب با بیوگرافی جنی کیم و عکس های جدید او در پاریس همراه باشید.

شاید بپسندید: تیپ استقلالی یه سویا همسر جومونگ که وایرال شده+عکس

احتمالا بپسندید: ۹ زوج هنرمند ایرانی که سالهاست عاشقانه با هم زندگی می کنند + عکس

بیوگرافی جنی کیم

جنی کیم در سئول، کره جنوبی متولد شد. او تک فرزند خانواده است و به مدت پنج سال در کمپانی وای جی کارآموز بود. جنی با انتشار ویدیوئی از رپ خواندنش در سال ۲۰۱۲، توانست در مرکز توجه قرار بگیرد. جنی در سن ۸–۹ سالگی سفری به استرالیا و نیوزیلند داشت وقتی که در نیوزیلند بود مادرش از او سؤال کرد اگر نیوزیلند را دوست دارد در آنجا بماند و جنی جواب بله را داده و زندگی خود را در نیوزیلند شروع کرد و در مدرسه ای‌سی‌جی پارنل نیوزیلند تحصیل کرد.

جنی هنگام اقامت در نیوزیلند به کی-پاپ علاقهٔ بسیاری پیدا کرد؛ مادرش قصد داشت جنی را در سن ۱۴ سالگی برای ادامه تحصیل به ایالات متحده در فلوریدا ببرد تا بتواند در آینده معلم یا وکیل شود اما این شغل ها؛ شغل‌های دلخواه جنی نبوده و فکر می‌کرد نتواند شغلی پیدا کند اما موفق شد یک خواننده کره ای شود.

شاید بپسندید: تغییرات ملیکا زارعی از حضور در متهم گریخت تا خاله شادونه+عکس و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: سعید پسر هاشم آقا در سریال متهم گریخت پس از 20 سال الان چیکاره است+عکس و بیوگرافی

فعالیت هنری

جنی در اواسط اکتبر ۲۰۱۸ فعالیت خود به عنوان یک خوانندهٔ تک‌خوان آغاز کرد. در میانهٔ آماده‌سازی برای شروع کار تکی، تصمیم بر آن شد که برای اولین بار، جنی تک آهنگ خود را به نام «سولو» (به معنای تک و تنها) در کنسرت «در ناحیهٔ شما» اجرا کند. «سولو» رکورد پربازدیدترین ویدئو یک تک‌خوان زن کره‌ای در ۲۴ ساعت اول را شکست و این آهنگ به مدت دو هفته در صدر جدول گائون بود. کیم اولین جایزه صدر جدولی را در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۸ و از برنامه اینکی‌گایو دریافت کرد.

در سال ۲۰۲۲، گزارش شد که جنی نخستین بازیگری خود را در مجموعهٔ تلویزیونی آیدل، که توسط د ویکند، رضا فهیم و سام لوینسون برای اچ‌بی‌او ساخته شده‌است، انجام خواهد داد. جنی از ریانا به‌عنوان الگوی اصلی خود در موسیقی نام برده‌است. او در حین کار بر روی آلبوم، به ترانه‌های هنرمندانی از جمله لانا دل ری وبیلی آیلیش گوش می‌داد.

شاید بپسندید: 10 محبوب ترین خواننده های جهان در سال 2024+عکس

احتمالا بپسندید: چهره متفاوت بازیگر سیب خنده در آستانه 51 سالگی+عکس و بیوگرافی

فعالیت در صنعت مد

جنی از کودکی شروع به خواندن مجلات مد و بررسی سبک‌های مختلف لباس کرد.جنی دربارهٔ این مسئله گفته‌است: «دوران جوانی بخشی از زندگی مد بود و هنوز اولین خاطره خود را از خانه مد به یاد می‌آورم: به یاد دارم که وقتی کوچک بودم، لباس مادرم را نگاه می‌کردم و به دنبال شنل قدیمی می‌گشتم.»

او از مارس ۲۰۱۹ عضو برند شنل است. وی در عکس‌برداری برند شنل، در همان سال با خواننده فرانسوی ایتالیایی تبار ونسا پارادی، حضور یافت. سپس با دختر این خواننده، لی‌لی-رز دپ در مجلس مد حضور داشت.

شاید بپسندید: حسام منظور در فیلم ایرانی-ترکی مست عشق+عکس

احتمالا بپسندید: نعیمه نظام دوست دلیل ازدواج نکردنش را فاش کرد!

عکس های جنی کیم در پاریس

 

احتمالا بپسندید: بازیگر کودک فیلم سفر جادویی پس از 34 سال از باباش معروفتر شده+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید: این بازیگران سریال پایتخت فوت شده اند+ عکس و بیوگرافی

 

 

شاید بپسندید: طراحی لباس پرنسس های دیزنی با موج دریا+لباس کدومیکی قشنگتره!؟

جالب خواهد بود: استایل جدید بانو یوها، مادر جومونگ در خیابان‌های سئول + عکس

بیوگرافی جنی کیم

 

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالا بپسندید: استایل شیک و با کلاس ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ+عکس و بیوگرافی

جالب خواهد بود: استایل خاص مرجان سریال نون خ در باشگاه سوارکاری+عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. بلک پینک به زبان خارجیه و ما ایرانی ها هم اینو تلفظ میکنیم … اما خودشون به زبان کره ای میگن بلگ پیگ چون تو زبان کره ای کلمه ی ک و گ یه جور تلفظ میشن .و هر جور بنویسن درسته

  2. بلک پینک به زبان خارجیه و ما ایرانی ها هم اینو تلفظ میکنیم … اما خودشون به زبان کره ای میگن بلگ پیگ چون تو زبان کره ای کلمه ی ک و گ یه جور تلفظ میشن .و هر جور بنویسن درستهa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا