;
تفریح و سرگرمی

فقط کسایی که چشمای عقابی دارند، زیر ده ثانیه گربه را پیدا می‌کنند!

این روزها فضای اینترنت مملو از تصاویر و پازل هایی اس که هر یک به نحوی تلاش می کنند تا دقت و تمرکز و بینایی مخاطبان خود را به چالش بکشند. آنقدر ما آدمها کلی نگر شده ایم که قادر به دیدن جزئیات اطرافمان نیستیم و این تصاویر می خواهد این نکته مهم را به ما گوشزد کند. نکته ای که برای حل ان باید تلاش کرد. در تست قدرت بینایی با گربه جنگل شما باید بتوانید گربه موجود در تصویر را در کمتر از 10 ثانیه مورد شناسایی قرار دهید. با چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: در میان تصاویر، کدام غروب آفتاب را دوست دارید!

تست قدرت بینایی با گربه جنگل

 به کاربران TikTok گفته شده است که اگر بتوانند این حیوان ملوس و زیبا را در این تصویر پیدا کنند، دارای چشم یک شکارچی هستند. به واقع اگر افراد جزئی نگر و دقیق باشند می توانند در کمتر از ده ثانیه متوجه جزئیات یک پدیده یا تصویر شوند. این مهم بدست نمی آید مگر با تمرین و افزایش دادن فعالیت های مغزی. محققان معتقدند که افزایش عملکردهای مغز منجر به افزایش توانائیهای شناختی در افراد می شود. لذا هر فرد باید روزانه مدتی را برای انجام بازی های فکری که نیازمند تمرکز و دقت هستند، اختصاص دهد.

خوب می رویم سراغ چالش امروز. با دقت به تصویر نگاه کنید و گربه را پیدا کنید. فقط یادتان باشد که برای پیدا کردن گربه وقت زیادی ندارید. آگر آماده اید با دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن حیوانات استتار شده، ثابت کنید که چشمان عقابی دارید!

اگر گربه اخمو را در عرض 10 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبینی!

تصویر اول

شاید بپسندید: سوالات هوش: 3 معما که نشان می دهد چه اندازه جزئی بین هستید!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست

خوب امیدوارم که همه شما توانسته باشید تاکنون گربه را در این تصویر شناسایی کرده باشید. اگر هم تاکنون پیدا نکرده اید اشکالی ندارد. این آزمون و تست می تواند آغاز یک تمرین مغزی برای شما باشد. شما می توانید با انجام انواع بازی های فکری، سطح توانائیهای خود را در بلند مدت افزایش دهید. خوب اگر آماده هستید می توانید به تصویر پاسخ نگاهی بیندازید.

.

.

.

البته اگر هنوز می خواهید ادامه دهید می توانید به بالا برگشته و تصاویر را دوباره مورد واکاوی قرار دهید! در غیر این صورت به تصویر پائین نگاهی بیندازید.

شاید بپسندید: اگر دقت و قدرت دیدت عالی باشه،10 حیوان تصویر را پیدا می کنی!

تست قدرت بینایی با گربه جنگل

برایتان جالب خواهد بود: استتار عجیب قورباغه در بین گل و برگ ها: می توانید پیدایش کنید؟

 

بسیاری اعتراف کردند که نتوانستند این گربه را زیر یک دقیقه پیدا کنند. کسانی هم نوشته بودند که ما در جستجوی گربه در لابلای تنه درخت ها و … بودیم. شما چطور؟ آیا توانستید قبل از افشای مکان گربه، او را ببینید؟

حال که این تصویر را امتحان کردید، بهتر است نگاهی هم به تصویر دوم بیندازید!

تصویر دوم

گربه مخفی شده در این تصویر را اگر در یک نگاه تشخیص دهید مشخص است که بسیار جزیی بین و دقیق هستید. با دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: تست بینایی گورخر: گورخر متفاوت را ظرف 6 ثانیه بیابید!

تست قدرت بینایی با گربه جنگل

شاید بپسندید: جذاب ترین بازیگران کره ای که اعتراف کردند جراحی زیبایی انجام داده اند

.

.

.

.

.

جتما می پسندید: آزمون تمرکز: چه عددی در این تصاویر مخفی شده است؟

.

.

.

پاسخ تصویر دوم

تصویر دوم

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی یوزپلنگ؛ آیا می توانید ۴ یوزپلنگ پنهان در تصویر را پیدا کنید؟!

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

شما همواره می توانید پازل ها و آزمون های بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست: کدام نیمکت را برای نشستن در کلاس انتخاب می کنید!؟

با حل سوالات هوش تصویری، دقت و باهوشی خود را محک بزنید!

تست قدرت بینایی: مواظب مارهای پنهان شده در طبیعت باشید!

ویژگی های شخصیت خود را بر اساس فصل تولد شناسایی کنید!

تست قدرت بینایی:چهره‌ مخفی موجود در تصاویر را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا