;
تفریح و سرگرمی

چیزی که ابتدا می بینید اطلاعات جالبی را در مورد نیازهای شما آشکار می کند!

تست شخصیت شناسی متکی به نوع دید: آیا می خواهید در مورد آنچه نیاز دارید بیشتر بدانید؟ تست شخصیت شناسی متکی به نوع دید را انجام دهید تا بفهمید. اولین برداشت شما در مورد نیازهای شما موعات و چیزهای را نشان می دهد که شما را شگفت زده خواهد کرد. از آنچه ممکن است یاد بگیرید، جتما متعجب خواهید شد. پس با مجله خبری چشمک و تست شخصیت شناسی متکی به نوع دید همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان جالب: کدام حیوان است که وارونه اش در حمام وجود دارد!؟

تست شخصیت شناسی متکی به نوع دید

آیا کنجکاو هستید که بدانید شخصیت شما در مورد نیازهای شما چه چیزی را آشکار می کند؟ این تست شخصیت را انجام دهید و چیز جدیدی در مورد خودتان کشف کنید! این تست شامل نگاه کردن به یک تصویر و انتخاب چیزی است که ابتدا می بینید – نتیجه به شما بینشی در مورد نیازهای شما می دهد. با درک نیازهای خود، می توانید بهتر متوجه خود و چگونگی بهره مندی بیشتر از زندگی شوید.

شاید بپسندید: چند تا تفاوت بین دو تا کرم خاکی هست!؟| تیزبین باشی همه رو پیدا می کنی!

تست شخصیت شناسی متکی به نوع دید

شاید بپسندید: برای داشتن یک تعطیلات عالی به چه چیزی واقعاً احتباج داری!؟ دیدن یه فیلم یا مهمونی رفتن یا ….!؟

.

.

.

شاید بپسندید: با جابجایی 1 چوب کبریت، معادله را درست کن! | فقط نابغه ها موفق میشن!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام کشور است که اگر حرف اولش را بردارید نام یک بیماری می شود!؟

تفسیر تست شخصیت شناسی متکی به نوع دید

این تست به شما کمک می کند تا خودآگاهی بیشتری داشته باشید و زندگی رضایت بخشی داشته باشید. هدف از آن تشخیص هر گونه مشکل سلامت روان یا ارائه توصیه های پزشکی نیست. نتایج این تست شخصیت فقط برای اهداف اطلاعاتی است.

احتمالاً بپسندید: صاحب اسب دختر خانما هستن یا پسر جوون!؟ | فقط باهوشا متوجه میشن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این مسافران مترو، پولش از پارو بالا میره!؟

 

 

 

 

شاید بپسندید: زن سمت چپ پرستار آمپول زن رو متهم کرده که پرستار نیست، آیا او درست می گوید!؟

تست شخصیت متکی به نوع دید

دیدن گربه

افرادی که برای اولین بار گربه را دیدند، معمولاً شخصیتی دارند که برای استقلال، آزادی و حریم خصوصی ارزش قائل هستند. آنها طبیعتی درونگرا دارند و ترجیح می دهند زمانی را به تنهایی و به دور از شلوغی زندگی بگذرانند.

آنها متفکران مستقلی هستند که بر قضاوت خود تکیه می کنند و دوست ندارند به آنها گفته شود چه کار کنند. آنها همچنین خلاق، تخیلی و شهودی هستند. اغلب در زندگی مسیرهای نامتعارفی را در پیش می گیرند، اما اگر به خود اجازه ریسک بدهند می توانند کاملاً موفق باشند.

جالب خواهد بود: واکنشت وقتی چیزی رو بلد نیستی و بهت میگن چیه!؟ بگو تو تصویر اول چی دیدی تا بگم!

دیدن سگ

افرادی که اولین بار سگ را دیدند معمولاً شخصیتی دارند که برای وفاداری، همراهی و همدلی ارزش قائل هستند. آنها افرادی خونگرم هستند که از گذراندن وقت با دیگران و ایجاد ارتباطات قوی لذت می برند.

معمولا بسیار قابل اعتماد هستند، که آنها را به دوستان و شرکای خوبی تبدیل می کند. آنها تمایل دارند بر احساسات دیگران تمرکز کنند و همیشه سعی می کنند نیازهای آنها را در نظر بگیرند. آنها همچنین معمولاً مملو از زندگی، اشتیاق و شادی هستند، که باعث می شود آنها شرکت بزرگی داشته باشند.

احتمالاً بپسندید: یکی از آدمای داخل رستوران مسافر زمان است، کدومیکی هست!؟

امیدوارم از تست شخصیت شناسی متکی به نوع دید استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

یک آزمون تصویری جذاب: آیا بچه زن وسطی زایشگاه واقعاً دزدیده شده است!؟ | باهوشا بگن!

 

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: یکی از نمادهای عشق را انتخاب کن تا بفهمی چه چیزی از شریک زندگی ات انتظار داری!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

داستان زنان بیشتر مکارند یا مردان! | حکایتی شنیدنی و جالب

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: یکی از این خانم خوشکلا خودشو جای یه شاهدخت جا زده! اون کدومیکی هست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: چیستان:  آن چیست که انگشت شصت و چهار انگشت را دارد، اما دست نیست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: چیستان:  آن چیست که انگشت شصت و چهار انگشت را دارد، اما دست نیست!؟

شاید برایتان جالب باشد

حکایت خنده دار ملا نصرالدین و غاز یک پا!

از زندگی‌ات راضی هستی یا نه!؟ میخای بدونی یه عکس رو انتخاب کن!؟

 چیستان: آن چیست که اتاق داره، هال نداره، دیوار داره، در نداره!؟

بابای بچه کدومیکی از این دو تا آقای خوش تیپه!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا