;
تفریح و سرگرمی

اگر 3 چسب زخم را در میان دستمال‌های توالت پیدا کنید، قدرت دیدتان عالی است!

فدرت  دید خود را با معروف ترین چالش در فیس بوک آزمایش کنید. چالش های تصویری هزاران کاربر فیس بوک را سرگرم می کند. بنابراین، ما چالشی را پیدا کردیم که سرگرمی و تفریح را برای شما تضمین می کند. چه کاری باید انجام دهید؟ خوب، فقط 3 چسب زخم را از بین چندین رول دستمال توالت که در این تصویر وجود دارد، پیدا کنید. اگر جرات دارید در آزمون قدرت دید شرکت کنید؟ البته قانون یافتن این چسب زخم ها در کمتر از 10 ثانیه است. با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست:چند تا چهره دیدید؟ بیشتر افراد تنها قادر به دیدن 4 چهره از 13 چهره در تصویر هستند!

نحوه انجام آزمون قدرت دید

اول از همه توصیه می کنیم در صورت امکان بنشینید و یک نفس عمیق بکشید. سپس برای چند ثانیه چشمان خود را ببندید. سپس چشمان خود را باز کنید  و تمام جزئیات تصویر را مشاهده کنید. اگر این کار را انجام دهید، مطمئن هستیم که در این آزمون تصویری مدعی پیروزی خواهید شد.

خود آماده اید!؟ با دقت به تصویر نگاه کنید.

آزمون قدرت دید

تست شخصیت: در نگاه اول بگوئید چه دیدید، تا بگوئیم چه جور آدمی هستید!؟

.

.

.

.

.

.

خوب احتمالاً زمان لازم یعنی همان ده ثانیه را صرف کرید تا بفهمید چسب زخم ها کجا هستند؟. اگر یافتید باید به شما تبریک بگوئیم بخاطر توجه بالا و همچنین قدرت دیدتان. اما اگر پیدا نکردید باز هم نگاه کنید. اما اگر تمایلی ندارید، می توانید به پاسخ مراجعه کنید.

یک کمک کوچک برای کسانی که هنوز چسب زخم ها را نیافتند!

به عنوان یک اشاره به شما می گوییم که چسب ها در پایین تصویر هستند، بنابراین اگر آنها را ندیده اید، می توانید قبل از رفتن به پاسخی که در زیر به شما می دهیم، دوباره آنها را جستجو کنید.

.

.

.

.

.

.

آزمون قدرت دید

سخن پایانی:

هر کدام از پازل ها و تصاویر و سوالات معمایی و هوشی سبب می گردد که فعالیت مغز افزایش پیدا کند. در این حالت قدرت تمرکز و توجه نیز افزایش خواهد یافت. همواره یکی از راههای موفقیت در کارها را تمرکز و توجه ذکر کرده اند. سما با حل این پازل ها علاوه بر سرگرمی ورزش و تمرین مناسبی برای مغزتان فراهم خواهید کرد.

نظر شما در مورد این تست جالب چیست؟ نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مزتبط:

قدرت بینایی و چشم عقابی بودن خود را با پیدا کردن چهره‌ها اثبات کنید!

تست قدرت بینایی: آیا می‌توانید گربه مخفی در این تصویر را پیدا کنید!؟

 آیا توانستید خرس پنهان شده را در این عکس پیدا کنید؟

تست شخصیت شناسی: چه چیزی شما را در زندگی آزار می دهد!؟

قدرت تمرکز و بینایی خود را با پیدا کردن روباه‌ها در تصویر محک بزنید!

تست شخصیت: آنچه می‌بینید، علت خودشیفتگی شما را آشکار می کند!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. خیلی آسون بود در ۳ ثانیه
    ولی اولش تصویر اولو دیدم یکی پیدا کردم
    دومی رو گا دیدم توی ۳ ثانیه هر سه تارو پیدا کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا