;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت شناسی: نوع نشستن شما، از شخصیت شما چه می‌گوید؟

در این تست شخصیت شما فقط می‌توانید از بین تمام مواردی که در تصویر می بینید، یک گزینه را انتخاب کنید. پس از آنکه گزینه درست را انتخاب کردید می توانید به تفاسیر مراجعه کنید. نوع نشستن، صحبت کردن و … همه و همه می تواند بخش هایی از شخصیت شما را افشا کند. با بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید با تست شخصیت شناسی تصویری نوع نشستن. امیدواریم تا پایان مقاله همراه چشمک باشید.

درباره تست شخصیت شناسی تصویری نوع نشستن

تست های تصویری راهی راحت برای شناختن بهتر خودمان است. این بار با تستی جالب همراه شما هستیم. این تست در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توانسته، محبوب شود. این تست خواهد توانست جزئیات جالبی را برایتان افشا کند. جزئیاتی از شخصیت خودتان که شاید تاکنون از آن بی خبر بودید. البته در بخش زبان بدن، نیز این تست شباهت هایی پیدا می کند و همین مسئله سبب شده که نتایج این تست به واقعیت نزدیک باشد.

در این تست با پنج نوع نشستن روبرو هستیم. ببنید شما موقع نشستن بیشتر تمایل دارید چگونه بنشینید. درست است که ممکن است موقع نشستن حالات گوناگونی را تجربه کنیم. اما مد نظر ما نوع نشستنی است که وجه غالب نشستن شماست. با درک این مسئله تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سادگی تصویر نوع نشستن خود را انتخاب کنید. با توجه به وضعیت و حالت خودتان،حالتی را که معمولاً هنگام نشستن از آن استفاده می کنید را یافته و سپس به تفاسیر مراجعه کنید.

به محض اینکه موردی را انتخاب کردید که به نظر شما شبیه ترین آن به شماست، به پایین یادداشت بروید و از نتایج این تست شخصیتی مطلع شوید.

تست شخصیت شناسی تصویری نوع نشستن

هر گزینه در تست شخصیت شناسی تصویری نوع نشستن به چه معناست؟

گزینه A

شما فردی خلاق و جذاب هستید. هرچند هنوز روحتان در ایام کودکی سیر می کند. شما توانایی عجیبی در انجام چند کار دارید، اما تمرکز طولانی مدت روی یک کار برایتان دشوار است. مردم در اطراف شما احساس خوبی دارند. به نظر می رسد شما از جمله آدمهایی هستید که قبل از صحبت کردن، حتما به صحبت های خود فکر می کنید. در مقابل مشکلات شما شیوه جالبی دارید، شما آنها را جدی نمی گیرید. معتقد هستید که هر مشکلی قابل حل است و تلاش می کنید آن ها را حل کنید.

با توجه به آنچه که ذکر شد، اگر مسئولیتی به شما واگذار شود، بسیار راحت با آن کنار می آئید. اما اگر در کاری که به شما محول شده است، مشکلی ایجاد شود، ترجیح می دهید خیلی راحت آن کار را به دیگری واگذار کنید تا هم خود را گرفتار نکنید و هم اینکه کار به اهل آن سپرده شود.

گزینه B در تست شخصیت شناسی تصویری نوع نشستن

شما یک رویاپرداز با تخیل عالی هستید. ذهن شما مملو از ایده های تازه ای است که مردم اغلب آنها را جالب می دانند. برای امثال شما واقعا زندگی یک مهمانی است. این یعنی اینکه شما تنوع طلب هستید. شما نمی توانید روتین را تحمل کنید. دوست دارید سفر کنید و چیزهای جدید یاد بگیرید. می توانید به راحتی تصمیم بگیرید، مدل مو، شغل، شریک زندگی یا حتی شهر خود را به سرعت تغییر دهید. شما از جمله کسانی هستید که هیچگاه وقت خود را برای چیزی که خوشحالتان نمی کند، تلف نمی کنید.

گزینهC

شما قبل از تصمیم گیری به دقت در مورد گزینه های انتخابی خود فکر می کنید زیرا می خواهید همه چیز برای شما عالی باشد. در موقعا انتخاب دچار تردیدهای زیادی می شوید و این مسئله تا اندازه به خاطر حساس بودن شماست. می توان گفت که گاهی اوقات بی نظم می شوید و کارها از روال اصلی خارج می شود. در این میان به نظر می رسد که بی نظمی شما دارای یک منطق خاص است.

شما در تمرکز کردن بر روی یک کار مشکل دارید. حتی ممکن است در طول یک مکالمه به راحتی از مسیر خود دور شوید. دیگران ممکن است شما را مغرور بدانند زیرا گاهی اوقات شما به حرف های طرف مقابلتان توجه نمی کنید.

گزینه D در تست شخصیت شناسی تصویری نوع نشستن

دوست ندارید بحث کنید یا احساسات خود را به طور عمومی بیان کنید.  وقتی دیگران در مقابل شما بحث می کنند احساس خوبی ندارید و خیلی زود تصمیم می گیرید از بحث کردن دور شوید. بشدت از بحث کردن احساس ناراحتی می کنید. افرادی که کاملا روی پاهای خود می ایستند مشکلی در ابراز احساسات خود ندارند. ااین خصوصیات سبب می شود که گاهی اوقات بی ادب باشید. علاوه بر این، شما تا اندازه ای اهل تفحص و جستجو در امور دیگران هستید. به عبارت دیگر تا اندازه فضول هستید. افرادی که به طور کامل روی پای خود نمی ایستند مشکلات ارتباطی دارند. ممکن است محتاط به نظر بیایید، اما همه چیز را به دل می‌گیرید و آماده مقابله با همه هستید.

گزینه E:

درست است که زیاد عجول نیستید، اما معتقدید که همه چیز باید به موقع پیش برود. شما سرسخت و پرتلاش هستید و اگر کاری به شما محول شود، بسیار پیگیر هستید. تا زمانی که به اهداف خود نرسیدید تسلیم نمی شوید. برای شما تناسب بدن بسیار مهم است و شما سخت تلاش می کنید تا به بهترین شکل ممکن اندام خود را متعادل نگه دارید. با ورزش، با اعمال رژیم غذایی سالم و …. با این حال، به نظر می رسد این مسئله اعتماد به نفس چندانی به شما نمی دهد. بسیار حساس هستید و شنیدن انتقاد برایتان سخت است.

لینک های جالب مرتبط:

تست شخصیت تصویری: چه چیزی شما را از داشتن عشق پایدار باز می دارد!؟

حیوانی انتخابی شما تاریک‌ترین جنبه شخصیت‌تان را فاش می‌کند!

تست شخصیت شناسی رمانتیک بودن: چقدر رمانتیک هستید!؟

کدامیک از این ماسک ها را دوست دارید بر چهره بزنید!؟

چیزی که در تصاویر می بینید از شخصیت شما می گوید!

مسیری که انتخاب می کنید فلسفه زندگی شما را آشکار می کند.

چه چیزی شما را در یک رابطه ناراحت و یا تحریک می کند!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا