;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: یکی از این شش درب را انتخاب کنید تا خود را بهتر بشناسید!

تست های شخصیت شناسی تصویری این روزها در شبکه های اجتماعی طرفداران فراوانی پیدا کرده اند. شما با انتخاب یکی از تصاویری می توانید، اطلاعات جالبی درباره شخصیت خود را بفهمید. کافی با صداقت انتخاب خود را انجام دهید و سپس به تفسیر انتخاب خود مراجعه کنید. بخش تفریح و سرگرمی چشمک امروز با یک تست شگفت انگیز همراه شماست. کافی است یکی از درب ها را انتخاب کنید. ببینید که چه چیزی از شخصیت شما را آشکار می کند. تست شخصیت شناسی تصویری درب رو به طبیعت از جمله تست هایی است که قطعاً شما را شگفت زده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی: به نظر شما کدامیک از دختران تصویر زیباتر است؟

تست شخصیت شناسی تصویری درب رو به طبیعت

تصویر را با دقت نگاه کنید. این تصویر می تواند اطلاعات عجیبی درباره شخصیت شما ارائه دهد. کافی است چشمان خود را ببندید. سپس به تصویر نگاه کنید. اولین دربی که نظر شما را به خود جلب کرد را یادداشت کنید. دربی را انتخاب کنید که بیشتر برای شما جذابیت دارد، زیرا نماد شخصیت شماست.

بیشتر بخوانید: تست: اولین تصویری که مشاهده می کنید، اسرار ناخودآگاه شما را فاش می کند!

انتخاب درب شماره 1

انتخاب درب شماره 1

اگر درب اول را انتخاب کردید به این معنی است که شما فردی بی خیال و شوخ طبع هستید. شما برای آزادی بیش از هر چیز دیگری ارزش قائل هستید و نمی توانید خود را با تعهدات بیش از حد مقید کنید. همین موضوع باعث شده که در انتخاب شغل همیشه دچهر مشکل هستید. شما دوست دارید که شغل آزاد داشته باشید. شغلی که به شما امکان دهد رئیس خود باشید. در این حالت شما بیشتر احساس راحتی می کنید. چرا خود را در قبال کار شخصی خودتان مسئول می دانید. پاسخگویی در قبال دیگران برای شما سخت است و ممکن است احساس ناراحتی کنید.

شما از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید زیاد به دیگران تکیه کنید. شاید بزرگترین نقطعه ضعف شما سادگی تان باشد. به این معنی که ترجیح می دهید، وقت خود را برای شگفتی های دنیا که ارزش چندانی برای توجه ندارد، صرف کنید. هیچ عجله ای ندارید که به مانند اکثریت مردم در حال عجله و فعالیت های مختلف باشید.

انتخاب درب شماره 2 در تست شخصیت شناسی تصویری درب

انتخاب درب شماره 2 در تست شخصیت شناسی تصویری درب

اگر درب دوم، دربی باشد که انتخاب کرده اید، شما فردی بسیار درونگرا هستید. از آن جمله افرادی را که تنهایی را دوست دارد. تنهایی سفر کردن برای شما بسیار هیجان انگیز است. هیچ چیز را بر تنهایی خود ترجیح نمی دهید. این مسئله سبب می شود که در تنهایی بیشتر فکر کنید و ذهن تان، فعال تر باشد. این مسئله به شما امکان می دهد که هر چیزی را که در ذهن دارید مشاهده کنید. سپس پس از مشاهده دقیق به آنها فکر کنید و اگر مسئله ای باشد، آن را به راحتی حل کنید.

نگاه شما به دنیا متفاوت تر از هر کسی است. روشی که شما دنیا را می بینید منحصر به فرد و متمایز است، زیرا ذهن شما به روش غیر متعارف کار می کند. زمانی که تنها هستید، ذهن شما همیشه درگیر افکار عمیق است. ارتباطات شما بسیار محدود است و تنها می توانید با افرادی که به آنها اعتماد دارید، روابط کم اما نزدیک برقرار کنید.

انتخاب درب شماره 3

انتخاب درب شماره 3

اگر درب سوم را انتخاب کردید، زندگی شما پر از خنده و لذت می شود. شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید تا حد امکان با مردم ارتباط برقرار کنید. مسیر ایده آل شما در زندگی، مسیری است که پر از رنگ های زنده، زیبایی و سرگرمی باشد. شما برای سفر ارزش زیادی قائل هستید تا مقصد. از نظر شما زندگی یک سفر است تا مقصد.

روح کنجکاویی دارید و همیشه در معرض تجربیات جدید هستید. دوست دارید با مردم گفتگو کنید و می توانید بسیار شوخ طبع باشید. بسیاری از مردم دوست دارند در اطراف شما باشند، زیرا شما کاریزماتیک هستید و به مردم آرامش می دهید. به این ترتیب می توان گفت که برون گرایی، شاخصه و ویژگی اصلی شماست.

انتخاب درب شماره 4 در تست شخصیت شناسی تصویری درب

انتخاب درب شماره 4 در تست شخصیت شناسی تصویری درب

کسانی از شما که درب شماره 4 را انتخاب کرده اید را می توان به عنوان افرادی که عاشق ماجراجویی هستند، دسته بندی کرد. شما دائماً در حال حرکت به جلو هستید. از سوی دیگر شما عاشق مقابله با چالش ها هستید، پس جرأت می کنید بدون تردید از پس هر چالش یا مانعی بر بیائید.

شما تکانشی هستید و از غریزه خود پیروی می کنید، بنابراین گاهی اوقات قبل از فکر کردن به همه چیز عمل می کنید. همانطور که اشاره شد شما عاشق خودانگیختگی هستید و همیشه در معرض چالش هستید. تلاش کنید که این حس را کنترل کنید، چون ممکن است زندگی اطرافیانتان را با مشکل روبرو سازد.

انتخاب درب شماره 5

انتخاب درب شماره 5

برای کسانی که درب پنجم را انتخاب کردند، تفسیر متفاوتی وجود دارد. شما از آن دسته افرادی هستید که برای آرامش و سکوت ارزش قائل هستید. این بدان معناست که دوست دارید همه چیز را مرتب کنید تا بتوانید آرامش کامل داشته باشید. شما سفری را ترجیح می دهید که به خوبی سازماندهی شده باشد تا به آرامی و بدون وقفه پیش برود. از سفرها و اعمال بدون برنامه ریزی متنفر هستید و بدون برنامه ریزی کاری نمی توانید انجام دهید.

شما تمایل دارید از کارهای دشوار دور بمانید و به احتمال زیاد ساده ترین راه را برای انجام کارها انتخاب خواهید کرد. به گفته شما، زندگی در حال حاضر چالش برانگیز است، بنابراین شما نمی خواهید آن را برای خود سخت تر کنید. شما بسیار متواضع و با ملاحظه هستید، زیرا دوستانتان برای راهنمایی و حمایت به شما متکی هستند.

انتخاب درب شماره 6 در تست شخصیت شناسی تصویری درب

انتخاب درب شماره 6 در تست شخصیت شناسی تصویری درب

اگر درب ششم را انتخاب کردید از آن دسته افرادی هستید که از تنها بودن خود راضی هستید. ترجیح می دهید در دفتر، محل کار و یا شرکت خودتان باشید تا در جمع افراد دیگر. شما می توانید بیشتر روزهای خود را تنها و بدون تنهایی و بی حوصلگی بگذرانید.

در زندگی، شما همیشه قبل از اقدام به دنبال درک کامل یک موقعیت هستید. از حضور در مکان های شلوغ بدتان می آید، زیرا احساس خفگی می کنید. شما همچنین دوست دارید فقط چند همراه با روابط کم داشته باشید، اما آنها برای شما بسیار ارزشمند هستند، زیرا معتقدید که کیفیت بسیار برتر از کمیت است.

اعتبار تست های شخصیت شناسی

شناخت ویژگی های شخصیتی افراد از جمله دغدغه هایی بوده است که همواره بشر به آن فکر کرده است. روان شناسان و جامعه شناسان همواره تلاش کرده اند تا نسخه ای در این زمینه ارائه دهند. بوجود آمدن ابزارهای مختلف سنجش شخصیت و رفتارها و … از جمله فعالیت هایی بوده است که در این زمینه داشته اند. روان شناسان معتقدند که تست های شخصیت شناسی تصویری قادرند برخی از ابعاد شخصیتی آدمها را افشا کنند.

بنا به گفته ایشان، این تصاویر براساس یک رویکرد مطالعه ای بوجود آمده است. رویکردی که در آن، هر فردی ممکن است واکنشی یکسان از خود نشان دهد. بر همین اساس می شود ویژگی شخصیتی آدمها را تا اندازه ای شناخت و تعریف نمود.

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

تست شخصیت شناسی تصویری درب رو به طبیعت

سخن پایانی

البته که هرگز نباید فراموش کنید که شناخت انسان به آسانی صورت نمی گیرد. خودشناسی راه شناخت خداست. این تست ها تنها به شما کمک می کنند تا عملکردها، رفتارها و انتخاب های خود را در زمان ها و موقعیت های گوناگون مورد بررسی قرار دهید و به یک نتیجه کلی درباره خود و دیگران دست یابید.

اگر قبول دارید که این ویژگی های شخصیتی در مورد شما صادق است؟ آیا انتخاب شما نکاتی را در مورد شخصیت شما در این تست سرگرم کننده نشان داد؟ شما همواره می توانید این تست ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

تست تصویری نیازمندی روح: روح شما، واقعا به چه چیزی نیاز دارد!

 این تست، نحوه عاشق شدن شما را فاش می کند!

تست شخصیت: آنچه می بینید،شخصیت شما را در یک رابطه فاش می کند!

آنچه ابتدا در تصویر می بینید، حقیقت را در مورد شما آشکار می کند!

تست شخصیت: آنچه در تصویر می بینید، قدرت پنهان شما را آشکار می کند!

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. دقیقاً من که ۲تا درب رو انتخاب کردم
    ۵و۶ دوتاش هم ۹۵٪میشه گفت راجب من درست گفته شده ولی درب ۶ بیشتر به شخصیتم نزدیک بود۱۰۰٪
    ممنونم که از اینجور تست ها میذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + دو =

دکمه بازگشت به بالا