;
خانواده و زناشوییزندگی

مردی که قصد ازدواج ندارد: ۷ نشانه که مرد مورد علاقه تان قصد ندارد با شما ازدواج کند!

مردی که قصد ازدواج ندارد: اگر مدت زیادی از شکل‌گیری رابطه عاطفی شما می‌گذرد، ممکن است به این فکر کرده باشید که آینده در کنار شریک عاطفی‌تان به چه شکل خواهد بود و آیا او قصد ازدواج با شما را دارد یا نه. در این مطلب خانواده و زناشویی، نتیجه تحقیقاتی را با شما در میان می‌گذاریم که در این باره انجام شده‌اند تا بهتر بتوانید از تمایل فرد موردعلاقه‌تان به ازدواج، باخبر شوید.

بیشتر بخوانید: مرد ایده آل: مرد خوب با این ۸ تکنیک سلطان قلب همسرش می شود!

چقدر طول می‌کشد تا فرد تصمیم بگیرد قصد ازدواج دارد؟

بر اساس یکی از تحقیقاتی که به‌تازگی انجام شده است، افرادی که تاکنون ازدواج نکرده‌اند، اعلام کرده‌اند که فکر می‌کنند حدود ۷ ماه طول می‌کشد تا متوجه شوند که برای ازدواج با شخصی آماده هستند یا نه. درحالی‌که افرادی که قبلا ازدواج کرده بودند، گفته‌اند که حدود ۱۷۳ روز یا نزدیک به ۶ ماه طول کشید تا متوجه شدند که می‌خواهند با فرد موردعلاقه‌شان ازدواج کنند.

مردی که قصد ازدواج ندارد، ممکن است شما شرایط متفاوتی داشته باشید، اما به نظر نمی‌رسد که سال‌ها طول بکشد تا فرد تصمیم بگیرد با شریک زندگی خود ازدواج کند. این بدان معنا نیست که اگر رابطه‌تان در آستانه ۶ماهگی است، شریک عاطفی‌تان به‌زودی پیشنهاد ازدواج می‌دهد، اما نشان‌دهنده این است که در این مدت فرد به این نتیجه می‌رسد که آیا می‌خواهد با شریک عاطفی‌اش ازدواج کند یا نه.

اگر بیش از ۶ ماه است که با هم قرار می‌گذارید و هنوز حرفی از خواستگاری و ازدواج به میان نیامده است، وحشت نکنید! اما اگر سال‌ها بدون ردوبدل‌کردن حلقه یا بدون صحبت ازدواج گذشته باشد، ممکن است از خود بپرسید: «آیا او هرگز با من ازدواج خواهد کرد؟»

بیشتر بخوانید: خاطرات پایان رابطه عاشقانه: پس از پایان یک رابطه عاطفی با خاطرات آن چه کنیم؟

۳ نشانه روشن که او قصد ازدواج با شما را ندارد

۱. به شما گفته است که قصد ازدواج ندارد

مردی که قصد ازدواج ندارد، اگر شریک عاطفی‌تان به شما بگوید که قصد ازدواج ندارد، احتمالا حقیقت را گفته است. بعضی افراد ممکن است به دلایل مختلف تمایلی به ازدواج نداشته باشند. شاید ازدواج پدر و مادر خود را تیره‌‌وتار می‌دیدند یا تمایل دارند به آزادی زندگی مجردی خود ادامه دهند. به هر حال اگر این‌طور باشد، بهتر است باور کنید که او نمی‌خواهد ازدواج کند.

احتمالاً بپسندید: دلایل شکست روابط عاطفی: به این ۵ دلیل روابط عاطفی بیشتر شکست می خورند

مردی که قصد ازدواج ندارد

۲. شما را به خانواده‌اش معرفی نکرده است

ما معمولا شخصی را به خانه می‌آوریم که ۱۰۰درصد از او مطمئن هستیم و می‌خواهیم تأیید خانواده خود را برای رابطه با او بگیریم. به‌ندرت پیش می‌آید که فردی بدون معرفی همسر احتمالی خود به خانواده‌اش، ازدواج کند. بنابراین اگر مدتی است که با هم بوده‌اید و هنوز خانواده او را ملاقات نکرده‌اید، احتمالا گزینه ازدواج روی میز نیست.

شاید بپسندید: عشق واقعی چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توان اطمینان یافت که عشق واقعی‌ را یافته‌ایم + ۲۶ ویژگی

۳. به نظر می‌رسد نگران آینده نیست

شاید وقتی درباره برنامه‌های آینده‌تان مثل قصدتان برای ادامه تحصیل یا نقل‌مکان به‌خاطر شغلتان صحبت می‌کنید، او کاملا بی‌علاقه به نظر می‌رسد یا وقتی درباره آینده خودش صحبت می‌کند، فقط به کار یا برنامه‌های شخصی‌اش اشاره می‌کند و در برنامه‌هایش اثری از شما نیست. این نشانه‌ای جدی است که او به آینده‌اش در کنار شما فکر نمی‌کند.

شاید بپسندید: روش های بهبود روابط عاطفی: ۵ روشی که امسال رابطه عاطفی شما را بهبود می بخشد

نشانه‌های‌ مردی که قصد ازدواج با شما را ندارد

۱. رابطه با شما را کم‌اهمیت جلوه می‌دهد

اگر ماه‌هاست که با هم هستید، اما او به مردم می‌گوید که رابطه‌تان جدی نیست یا قبول نمی‌کند با هم در جمع‌ها حاضر شوید، نشانه واضحی است که او نمی‌خواهد با شما ازدواج کند. این رفتار نشان می‌دهد که او به این رابطه افتخار نمی‌کند و اگر چنین احساسی داشته باشد، قرار نیست با ازدواج با شما عشق خود را علنی ​​ابراز کند.

احتمالاً بپسندید: مردان با چه زنانی ازدواج نمی‌کنند: زنانی با این ۱۰ ویژگی مناسب ازدواج نیستند!

مردی که قصد ازدواج ندارد

۲. برای ازدواج‌نکردن مدام بهانه می‌آورد

طبیعی است که بخواهید قبل از ازدواج ثبات مالی داشته باشید، اما اگر او ترفیعی مهم گرفته است و شرایط خوبی دارد و حالا بهانه دیگری برای ازدواج‌نکردن می‌آورد، احتمالا ازدواج در برنامه‌های او نیست.

مردی که قصد ازدواج ندارد، شاید اولین بهانه‌اش این باشد که باید پول بیشتری به دست آورد و به‌محض افزایش حقوق، بهانه بعدی او این باشد که می‌خواهد خانه‌ بخرد. پس از آن هم شاید بگوید که باید صبر کنید تا بتواند هزینه عروسی را جور کند و بعد هم سراغ بهانه‌های دیگری برود. وقتی بهانه‌ها یکی پس از دیگری می‌آیند، واضح است که او نمی‌خواهد ازدواج کند.

بیشتر بخوانید: 15 نشانه قطعی که همسرتان، یک مرد خوب و کاملاً عاشق شماست؟

۳. مدتی طولانی با هم بوده‌اید و هیچ نشانه‌ای از خواستگاری وجود ندارد

شاید سال‌هاست که با هم هستید و حتی بخشی از این زمان را با هم زندگی کرده باشید و شاهد ازدواج چندین دوست مشترک بوده باشید، اما او همچنان حرفی از ازدواج نمی‌زند.

مردی که قصد ازدواج ندارد، اگر از خود می‌پرسید که «آیا او هرگز خواستگاری خواهد کرد؟» و به نظر نمی‌رسد که او به هیچ یک از اشاره‌های شما مبنی بر اینکه دوست دارید ازدواج کنید پاسخ دهد، نشانه روشنی است که او علاقه‌ای به ازدواج ندارد.

احتمالاً بپسندید: دلیل شکست رابطه عاطفی: ۱۰  دلیلی که باعث شکست خوردن رابطه عاطفی می‌شود

۴. از نظر عاطفی خودش را از شما جدا می‌کند

مردی که قصد ازدواج ندارد، وقتی مردی واقعا بخواهد با زنی در ارتباط باشد و آن زن بخشی دائمی از زندگی او شود، به آن زن اجازه می‌دهد که به او نزدیک شود. مردی که حاضر است در کنار شما آسیب‌پذیر باشد، آینده‌اش را با شما می‌بیند. بنابراین اگر از نظر عاطفی بین خودش و شما دیوار می‌کشد و از شما فاصله می‌گیرد، شما را به چشم همسرش نمی‌بیند.

احتمالاً بپسندید: اشتباهات در زندگی زناشویی: این ۵  اشتباه در زندگی زناشویی ممکن است به طلاق منجر شود!

مردی که قصد ازدواج ندارد

۵. مانند مردی مجرد زندگی می‌کند

مردی که قصد ازدواج ندارد، برخی از مردها از آزادی زندگی مجردی خود لذت می‌برند، به همین دلیل نمی‌خواهند ازدواج کنند. اگر مرد موردعلاقه شما همچنان مانند دوران دانشجویی‌اش زندگی می‌کند، در کافه‌ها می‌چرخد و به زنان دیگر توجه می‌کند و با آنها صمیمی می‌شود یا معاشقه می‌کند، نشانه واضحی است که نمی‌خواهد با شما ازدواج کند. شاید تمام وقت خود را صرف معاشرت با پسرها کند یا ترجیح دهد بیشتر وقت خود را با افراد مجردی بگذراند که روابطی متعهدانه ندارند. قضیه ساده است؛ او آمادگی شروع‌کردن زندگی مشترک آرام را ندارد.

احتمالاً بپسندید: به دست آوردن قلب مرد: با این ۹ ترفند جدید قلب مغرور ترین مردا رو هم به دست می یاری!

۶. خواستگاری می‌کند اما هیچ برنامه دیگری نمی‌ریزد

مردی که قصد ازدواج ندارد، او از شما خواستگاری کرده است، اما بعد از آن از صحبت‌های مربوط به عروسی اجتناب می‌کند یا از تعیین تاریخ، رزرو تالار یا برنامه‌ریزی برای اینکه چه کسانی را به عروسی دعوت کنید، خودداری می‌کند. این مسئله نشان می‌دهد که او به این دلیل پیشنهاد ازدواج داده که فکر می‌کرده این کاری است که باید انجام دهد یا فقط می‌خواسته رابطه‌اش را با شما حفظ کند، اما واقعا قصد ازدواج با شما را ندارد.

برایتان جالب خواهد بود: محبوب بودن: ۷ رفتاری که باعث می‌شود همیشه محبوب باشید و دیگران بیشتر به شما احترام بگذارد!

۷. ادعا می‌کند که نمی‌داند آماده است یا نه

مردی که قصد ازدواج ندارد، دوباره به نتیجه تحقیقاتی نگاه کنید که درباره مدت زمانی انجام شدند که افراد متوجه می‌شوند که می‌خواهند با شریک زندگی خود ازدواج کنند یا نه. اگر سال‌هاست با هم هستید و او ادعا می‌کند که نمی‌داند می‌خواهد با شما ازدواج کند یا نه، به‌احتمال زیاد نمی‌خواهد با شما ازدواج کند.

بیشتر بخوانید:

10 مهمترین نشانه های نیاز به ازدواج درمانی که برای بقای زندگی مشترک باید جدی بگیرید!

شاید بپسندید: عادت های اشتباه زنان: ۱۴ عادت اشتباه زنان که زیبایی و جوانی شان را نابود می کند!

 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام اگر ممکن است عکس و مطالبی که در سایت می گذارید از لحاظ انسانی و اسلامی رعایت شده باشد مثلاً حجاب و عفاف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا