;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت:حیوانی انتخابی شما تاریک‌ترین جنبه شخصیت‌تان را فاش می‌کند!

همه ما ترکیبی از دو ویژگی مثبت و تاریک هستیم. در حالی که همه ما از جنبه مثبت خود آگاه هستیم، برخی از ویژگی های تاریک ما در پنهان هستند. در این مطلب از سری مطالب سرگرمی چشمک، یک تست جالب وجود دارد که جنبه تاریک شخصیت شما را آشکار می کند. ناخودآگاه ما جذب چیزی می شود که در ذهن ما طنین انداز می شود. بر اساس این اصل، تست شخصیت شناسی تصویری حیوانات را برای شما گردآوری کرده ایم.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: آنچه می بینید،شخصیت شما را در یک رابطه فاش می کند!

نحوه انجام تست

این تست بسیار ساده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حیوان را از تصویر زیر انتخاب کنید. انتخاب شما  می تواند ویژگی های تاریک شخصیت شما را بر اساس حیوانی که جذب آن می شود، آشکار خواهد کرد. یک حیوان را انتخاب کنید تا جنبه تاریک شخصیت خود را بدانید.

تست شخصیت شناسی تصویری حیوانات

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی رمانتیک بودن: چقدر رمانتیک هستید!؟

گربه سیاه

گربه ها در بسیاری از فرهنگ ها با هنرهای تاریک مرتبط بوده اند. در فرهنگ های باستان ،گربه ها موجوداتی هستند که در میانه راه بین دنیای مردگان و زنده ها قرار می گیرند. در برخی از فرهنگ ها، این خرافات وجود دارد که اگر یک گربه سیاه از مسیر شما عبور کند، بدشانسی گریبان شما را خواهد گرفت.

با وجود مفاهیم منفی، گربه سیاه نشان دهنده رمز و راز، ظرافت، نیروی منفعل، بی نهایت و سکوت است. اگر جذب گربه‌ سیاه شده‌اید، به این معناست که شخصیت شما نیز دو طرف دارد. از یک طرف شما به عنوان یک بچه گربه واقعا آرام، شیرین، مودب و بازیگوش هستید و از طرف دیگر، در صورت تحریک می توانید واقعاً وحشی و سرکش شوید.

بیشتر بخوانید: سوالات هوش: با این چند سوال هوش، مهارت های منطقی خود را تست کنید!

خرس

شخصیت یک خرس نشان‌دهنده «ایستادن روی زمین خود» است. مبارزه برای چیزی که کاملاً متعلق به شماست.

خرس نشان دهنده رهبری، شجاعت، خوش بینی و عظمت است. خرس به عنوان یک حیوان روحی، توجه و اهمیت مرزها را در ما و دیگران به ما می آموزد.

اگر خرس را انتخاب کردید، پس طبیعتی مشابه خرس دارید. قدرت و موقعیت برای شما یک اولویت است. اگر جذب خرس شده اید، مطمئن هستید، انعطاف پذیر هستید، راه های رسیدن به خواسته هایتان را می دانید، اما راه ها همیشه مشروع نیستند. ممکن است در مواقعی از قدرت و موقعیت خود به نفع خود سوء استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: سبک خوابیدن، بخش هایی از شخصیت شما را فاش می کند!

انتخاب کلاغ در تست شخصیت شناسی تصویری حیوانات

کلاغ در برخی فرهنگ ها به عنوان پیام آور اخبار بد در نظر گرفته می شود. اما این واقعیت که کلاغ ها موجودات بسیار باهوشی هستند، کمتر مورد توجه قرار گرفته است. کلاغ ها پرندگان بسیار سازگار با شرایط شناخته شده اند. اگر جذب کلاغ شده اید، به این معنی است که تاریکی را به خوبی در درون خود پنهان کرده اید. شما با شرایط اطراف خود بسیار سازگار هستید.

شما در تظاهر کردن بسیار خوب هستید و واقعاً می توانید افراد را همان گونه که هستند ببینید. معمولاً تا زمانی که مردم شما را تحریک نکنند یا به شما صدمه نزنند، آسیبی به آنها نمی‌رسانید.

بیشتر بخوانید: مسیری که انتخاب می کنید فلسفه زندگی شما را آشکار می کند.

گرگ

گرگ موجودی تاریک و مرموز است. ممکن است تعجب آور باشد، اما بر خلاف تصور عمومی، گرگ ها موجوداتی بسیار دوستانه هستند. در واقع آنها با گروه خود وابستگی عاطفی ایجاد می کنند و به صورت دسته جمعی بیرون می روند. دومین ویژگی که به همان اندازه شگفت‌انگیز است این است که در حالی که مردم گرگ‌ها را وحشی می‌دانند، اما در واقعیت گرگ‌ها صلح‌دوست هستند و از جنگیدن بیزارند. آنها فقط زمانی پرخاشگر می شوند که تحریک شوند یا با موقعیتی مواجه شوند که مستلزم پرخاشگری باشد.

اگر گرگ حیوانی است که شما جذب آن شده اید، پس طبیعتاً بی آزار و همنوع دوست هستید. اما اگر مورد تحریک یا تهدید قرار بگیرید، می توانید بسیار وحشیانه عمل کنید. دوستی و وفاداری شما مهمترین ویژگی شما در  زندگی است، اما اگر شما تحریک شوید، خشم شما نیز بزرگترین ویژگی منفی شما خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تست تصویری نیازمندی روح: روح شما، واقعا به چه چیزی نیاز دارد!

انتخاب کرکس در تست شخصیت شناسی تصویری حیوانات

کرکس یک پرنده شکاری لاشه خوار است. آنها به صورت دسته جمعی شکار می کنند و قربانیان خود را بی رحمانه شکار کردند و می کشند. اگر اولین حیوانی که توجه شما را به خود جلب کرد یک کرکس بود، ممکن است در زیر لایه های شخصیت خود یک شخصیت تاریک و ترسناک داشته باشید.

کرکس ها فقط زمانی حمله می کنند که نیاز به غذا خوردن داشته باشند، قصد آسیب رساندن به کسی را ندارند. شما در برخورد با دنیا زیرک هستید. شما می توانید واقعاً وحشی شوید، اما فقط برای کسی که لیاقتش را دارد.

بیشتر بخوانید: نمادی که انتخاب می کنید چه چیزی از شخصیت شما را آشکار می کند

خفاش

چیزی ذاتا تاریک و مرموز در مورد خفاش ها وجود دارد. آنها در طول روز ناپدید می شوند و در طول شب ظاهر می شوند و به صورت وارونه از پشت بام ها آویزان می شوند.

اگر خفاش حیوان مورد علاقه شما بود، پس شخصیتی چند لایه دارید. روش خاص خود را برای نگاه کردن به جهان دارید. شما به هنجارهای اجتماعی محدود نمی شوید. جنبه تاریکی برای شخصیت خود دارید و در همه چیز، دیدگاه ها، رفتار و حتی حس شوخ طبعی شما منعکس می شود. شکاکی شما زیاد است و به راحتی به دنیا اعتماد ندارید.

بیشتر بخوانید: آنچه در ابتدا در تصویر می بینید، از زوایای پنهان شخصیت شما می گوید!

انتخاب پلنگ سیاه در تست شخصیت شناسی تصویری حیوانات

پلنگ سیاه در فرهنگ های مختلف مورد ترس و احترام است. داستان هایی از افراد قبیله ای وجود دارد که پلنگ سیاه را می پرستند زیرا به شدت محافظت می کنند. اگر پلنگ سیاه حیوان انتخابی شما بود، پس شما فردی اسرارآمیز و قدرتمند هستید.

از یک طرف شما فوق العاده ماهر هستید و از طرف دیگر به شدت از عزیزان خود محافظت می کنید. اما اگر کسی شما را تحریک کند، می توانید بسیار وحشیانه رفتار کنید و او را تکه تکه کنید.

بیشتر بخوانید: تست روابط عاشقانه:انتخاب شما، بخشی از روابط عاشقانه شما را فاش می کند!

عنکبوت بیوه سیاه

عنکلوت بیوه سیاه، زهر بسیار خطرناکی دارد. آنها قربانیان خود را در تارهای خود به دام می اندازند، زهر خود را به آنها تزریق می کنند، اجازه می دهند بمیرند و بی رحمانه آنها را مصرف کنند.

اگر یک بیوه سیاه‌، حیوان انتخابی شما بود، پس شخصیت واقعاً تاریکی دارید. اگر تحریک یا تحت فشار قرار بگیرید، می توانید بسیار خطرناک و کشنده باشید.

شما حمله خود را بسیار زیرکانه برنامه ریزی می کنید. اول، شما یک احساس امنیت کاذب در اطراف حریف خود ایجاد می کنید. و هنگامی که او گارد خود را رها کرد، شما به آرامی شروع به بافتن تار خود در اطراف آنها می کنید و آنها را بدون فرار رها می کنید. اگرچه ممکن است از بیرون آرام و ملایم به نظر برسید، اما می توانید برای هرکسی که بخواهد با شما درگیر شود، بسیار وحشی و کشنده شوید.

جنبه تاریک شخصیت شما چیست؟ ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کنید و نظرات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی: به نظر شما کدامیک از دختران تصویر زیباتر است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا