;
تفریح و سرگرمی

شخصیت شناسی: ارتباط میان فرم بینی و ویژگی‌های شخصیتی افراد

در یک مطالعه جامع در مورد شخصیت، به این نتیجه دست پیدا کردند که اساساً یک رابطه مستقیم میان ظاهر افراد و شخصیت آنها وجود دارد. در این مطالعه، پژوهشگران به این نتیجه دست یافتند که فرم و شکل بینی نیز می تواند در شکل دهی شخصیت افراد بسار موثر باشد. البته تحلیل شخصیت با توجه به فرم بینی، ممکن است موضوعی باشد که جدی گرفته نشود. با این حال، ما این تست شخصیت را مورد بررسی قرار دادیم و به طور خلاصه ویژگی های مربوط به شخصیت افراد و نوع فرم بینی آنها را ذکر کردیم. با تست شخصیت شناسی با بینی همراه با چشمک باشید.

بیشتر بخوانید: با یافتن دو پرنده در این تست مشخص می کنید که بینایی شما چطور است؟

درباره انجام تست شخصیت شناسی با بینی

برای انجام تست شخصیت شناسی با بینی کافی است که عکس ها را بررسی کنید و ببینید که فرم بینی شما شبیه و یا نزدیک به کدامیک از بینی های موجود در تصاویر است. سپس به تفاسیر مراجعه کنید. می توانید بررسی کنید که آیا شخصیت شما یا افرادی که می شناسید با نتایج کلی این تست مطابقت دارند یا خیر؟

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی:آیا شما فردی کامل هستید یا خیر!؟

نوع بینی رومی

نوع بینی رومی

در تست شخصیت شناسی با بینی افرادی که دارای این نوع بینی رومی، یعنی نوع بینی  دراز و شیب دار به سمت پایین هستند دارای ویژگی های کلی ذیل هستند. این افراد شجاع بوده و توانایی تصمیم گیری و تفکر مشخص و دارای هدف در زندگی هستند. در عین حال، باید گفت که این افراد دارای نوع روحیه جاه طلبی نیز هستند که همواره دوست دارند که توسط دیگران به چالش کشیده شده و آنها مدام خود را اثبات کنند.

نوع بینی کوتاه در تست شخصیت شناسی با بینی

نوع بینی کوتاه در تست شخصیت شناسی با بینی

باید گفت که در این مطالعه ذکر شده است که افرادی که اعتماد به نفس پایین دارند، اغلب بینی کوتاهی دارند. اغلب نظرات آنها به دور از قطعیت است. این افراد به شدت بدنبال آزادی خود هستند، اما حسادت ویژگی نه چندان خوبی است که باعث می شود کمتر بتوانند تمرکز کنند.

نوع بینی عقابی یا کج

نوع بینی عقابی یا کج

بینی عقابی یا کج، معمولاً نشان می دهد که فرد استراتژیک هستند. این نوع بینی همچنین نشانه فردی است که بسیار انعطاف پذیر، مبتکر و دارای انگیزه ذهنی زیادی است.

نوع بینی صاف

نوع بینی صاف

کسانی که دارای این نوع بینی هستند، در رسیدن به بلوغ روحی و جسمی مشکل دارند. آنها ادعا می کنند که از جهان و همه چیز آن تا مردم آگاه هستند. باید گفت که در تست شخصیت شناسی با بینی نوع بینی صاف این افراد سبب می شود که خود به خود نوک بینی به سمت بالا باشد.

نوع بینی بهشتی در تست شخصیت شناسی با بینی

بینی بهشتی تا اندازه ای شبیه بینی صاف است. با این حال نوک بینی، عمودی و گرد است. به طور کلی، افرادی که این نوع بینی را دارند، عملی، قابل اعتماد و متعادل هستند.

نوع بینی یونانی

آنهایی که بینی یونانی دارند، افرادی بردباری هستند که در نگاه و برخورد آنان وضاحت و روشنایی وجود دارد. لذاز این افراد دارای روحیه ثابت و پایدار و قابل اعتماد در نظر گرفته می شوند. مردان دارای دماغ یونانی علاقمند به کار و فعالیت در رسانه ها هستند. ممکن است اهل تجارت هم باشند و یا کلن خود را وقف هنر کنند. اما زنان دارای این نوع بینی، اغلب افرادی هستند که دارای مشاغلی مانند منشی شخصی یا مدل هستند.

نوع بینی گوشتی

نوع بینی گوشتی

بینی گوشتی نوعی از بینی است که بیشتر در مردان یافت می شود. افراد دارای بینی های گوشتی (پر) حساس، سخاوتمند و احساساتی هستند. آنها کمک کننده و محتاط هستند. زنانی که بینی گوشتی دارند،دارای روحیه ای هستند که بیشتر در زمینه اقتصاد خانگی یا هتلداری صاحب تخصص هستند.

نوع بینی قوس دار در تست شخصیت شناسی با بینی

بینی قوس دار در افرادی که علاقمند به موفقیت در هر زمینه ای هستند، به شدت رایج است. زنان با بینی قوس دار می توانند در آموزش عالی باشند و غریزه ای قوی برای یافتن فرصت های شغلی خوب ایجاد کنند.

نوع بینی ناصاف

نوع بینی ناصاف

بینی ناصاف یا نامنظم از نظر تئوری نماد یک شخصیت قوی و سرسخت است. علاوه بر این، افرادی که بینی ناصاف دارند معمولا بسیار سخاوتمند هستند.

نوع بینی باریک

نوع بینی باریک

بینی باریک نشان دهنده داشتن اعتماد به نفس است. افراد باریک بینی ممکن است لجباز باشند و به مسائل معنوی علاقه خاصی دارند.

نوع بینی بالا در تست شخصیت شناسی با بینی

نوع بینی بالا در تست شخصیت شناسی با بینی

افرادی که این شکل بینی را دارند اغلب حس گسترده ای از هنر و زیبایی شناسی را نشان می دهند. آنها تا حدودی مغرور هستند و همین مسئله نوعی بی‌قراری در آنها ایجاد می کند. این بی قراری سبب می گردد که آنها صرف زیادی برای تنهایی خود داشته باشند.

اینها رایج ترین تطابق در تحقیقات تحلیل شخصیت بر اساس شکل بینی هستند. این کاملاً به شما بستگی دارد که چقدر ارتباط بین انواع بینی و شخصیت وجود دارد.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

1.تست شخصیت: یکی از گربه‌ها را انتخاب کنید تا خود را بهتر بشناسید!

2.اول تصویر کوسه دیدید یا پا؟|این تست شخصیت شما را مشخص می‌کند!

3.تست شخصیت شناسی: ابتدا تصویر شیر را دید ید یا ببر؟

4.تست شخصیت: نحوه استفاده از موبایل می‌تواند شخصیت شما را آشکار کند!

5.بگو اول نیم رخ دیدی یا نصف صورت تا بگم خلق و خوی شما چطور است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا