;
تفریح و سرگرمی

روباه را پیدا کن | روباهی در کمین این مرغابی های زیباست!

آزمون شناسایی روباه: وب سایت چشمک این بار هم با یک پازل تصویری مهمان شما شده است. این پازل یا آزمون شناسایی روباه فوق العاده است. شما شاهد تصویر جالبی از فضای سبز و برکه ای هستید که تعداد زیادی مرغابی و اردک در آن حضور دارند. فضای آرامش بخش و جالبی به نظر می رسد. اما صبر کنید، یک روباه در کمین این مرغابی ها است و قصد دارد در اولین فرصت به این مرغابی ها جمله کند. اگر خوب دقت کنید متوجه این روباه خواهید شد. روباه را شناسایی کنید. این تصویر خیره کننده مطمئنا بینایی و صبر شما را آزمایش خواهد کرد. برای این کار تنها 5 ثانیه فرصت دارید؟ با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی روباه همراه باشید.

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود. پس آزمون شناسایی روباه مجله خبری چشمک را نیز انجام دهید.

شاید بپسندید:چشمات تیز مثل عقاب باشه لیوان را بین پنگوئن‌ها پیدا می کنید!

آزمون شناسایی روباه

تصاویری شبیه تصویر آزمون شناسایی روباه می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر آزمون شناسایی روباه نگاه کنید. رکورد یافتن این تصویر 5 ثانیه بوده است. اما طراحان این تصویر معتقدند که افراد چشم عقابی در زمان کمتر هم می توانند روباه را در تصویر شناسایی کنند.

هر چه باشد مغز ما مثل ماهیچه های بدن مان است و نیاز به تمرین و پرورش دارد تا به درستی کار کند. حل معماها، تست ها، پازل ها و … مغز شما را به فعالیت و تمرین وادار می کند. تمرینات این چنینی مغز شما را از تنبلی نجات می دهد و در آینده می تواند از مشکلاتی همچون فراموشی، حافظه و … جلوگیری کند.

آماده اید! شروع کنید به یافتن روباه تصویر!

شاید بپسندید:چند گوزن را در تصویر شناسایی کردید!؟ | افراد با تیزبینی عقاب همه گوزن ها را شناسایی می کنند!

آزمون شناسایی روباه

شاید بپسندید:حکایت جالب کار خوبه خدا درستش کنه سلطان محمود خر کیه!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: تست قدرت دید: اگه 3 تا تفاوت دو تصویر روباه را پیدا کنی، دقیق و تیزی!

 

.

.

.

بیشتر بخوانید: فقط کسایی که اصول ریاضی را بلد باشند، میتونن معادله را حل کنند!

جواب آزمون شناسایی روباه

اگر نتوانستید روباه را بیابید ما آن را علامت زده ایم. تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.برای پاسخ آماده اید!؟ هنوز وقت دارید به بالا برگردید و خود روباه را بیابید.

شاید بپسندید:اگه آهوی مخفی را در این تصویر جنگلی پیدا کنی چشمات خیلی تیزه!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: صاحب سگ کیه، پسر جوان یا دخترک جوان!؟

پاسخ آزمون شناسایی روباه: اگر خوب تصویر را بررسی کرده باشید، حتماً روباه را پیدا کرده اید. روباه در این تصویر علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید:تست قدرت تمرکز: الاغ مخفی تصویر کجاست؟

جواب آزمون شناسایی روباه

امیدوارم از آزمون شناسایی روباه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: آش نخورده و دهان و سخته | داستان شاگرد بازاری که از خجالت خودش را به دندان درد زد!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:آزمون قدرت دید: سه تا گربه با بقیه فرق داره، اون ها را پیدا کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید:تست قدرت دید: کرگدن را بین فیل ها شناسایی کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: انتخاب یک حیوان تصویر ویژگی اصلی شخصیتی شما را افشا می کند!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

با توجه به 3 معادله اول مجموع ارش عددی دو گربه و پنجه گربه را پیدا کنید!

حکایت جالب شاهزاده و دختر ابراهیم کش از داستان های کهن فارسی+ بخش پایانی

فقط افراد دقیق آهوی جنگلی را در تصویر پیدا می کنند!

اگه فکر می کنی چشمات تیزه دو موش مخفی را در تصویر شیر پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دو =

دکمه بازگشت به بالا