;
تفریح و سرگرمی

تست سنجش ضریب هوشی: می تونی تو 4 ثانیه مشخص کنی که چه کسی را باید زودتر نجات داد؟

آزمون شناسایی زن در معرض خطر: بسیاری از سوالات هوش تصویری به گونه ای طراحی می شوند که شما برای پاسخگویی نیاز دارید از دقت، تمرکز، بینایی و نیز قوه تحلیل و منطق خود استفاده کنید. این مسئله باعث می شود که مغز شما فعال تر شود. افزایش فعالیت مغزی می تواند در بلند مدت هم سلامت مغز شما را اتضمین کند و هم در رشد مهارت ها و توانائی های شناختی نقش اصلی دارند. بر همین اساس با آزمون های تصویری بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید.

محققان معتقدند که بسیاری از بیماری هایی که مربوط به سلامت مغز می باشد به دلیل نوع تغذیه و کم تحرکی این عضو مهم بدن می باشد. در صورتی که تحرک مغز و نوع تغذیه مناسب نباشد، در سنین کهنسالی و میانسالی بیماری هایی نظیر فراموشی، آلزایمر و … ممکن است انسان را درگیر کند. آزمون تشخیص زن در معرض خطر از جمله آزمون هایی است که می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را به فعالیت مثبت وادار کند. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون تشخیص زندانی مشکوک: باهوشا بگن که کدامیک از زندانیان تصویر در صدد فرار از زندان است!؟

آزمون شناسایی زن در معرض خطر

طراح آزمون شناسایی زن در معرض خطر معتقد است که این آزمون آنقدر پیچیده و چالشی است که تاکنون تنها 32 درصد از اشتراک کنندگان توانسته اند آن را در مدت 4 ثانیه رمزگشایی و پاسخ دهند. در واقع فقط یک نابغه دارای هوش بالا می تواند این معما را حل کند. پس اگر ضریب هوشی بالایی دارید، در کمتر از 4 ثانیه قادر خواهید بود این چالش تصویری را حل کنید.

به واقع تنها افرادی که تجزیه و تحلیل منطقی خوبی انجام می دهند قادر خواهند بود به این معمای تصویری مشکل پاسخ صحیح بدهند. ماموریت امروز آسان نخواهد بود، اما غیرممکن نیز نخواهد بود، زیرا با تمرکز خوب می‌توانید در اولین تلاش پیروز شوید. به توانایی های خود اعتماد کنید.

در تصویر آزمون شناسایی زن در معرض خطر، شما شاهد حضور دو زن در موقعیت بسیار خطرناک هستید. طناب در حال پاره شدن است و هر دو به زودی به دریا خواهند افتاد. وظیفه شما شناسایی زنی است که بیشتر در معرض خطر قرار دارد!؟شما فقط 4 ثانیه فرصت دارید تا یکی از این دو زن را که بیشتر در معرض خطر قرار دهد را نجات دهید. زمان شما آغاز می شود:

شاید بپسندید: آزمون تشخیص فرد مرده: با پیدا کردن فرد مرده تصویر در 3 ثانیه، تیزبینی و نکته سنجی خود را اثبات کنید!

آزمون شناسایی زن در معرض خطر

احتمالاً بپسندید:اگر تیزبینی سریع بگو کدامیک از این زنان خانه دار، واقعا خطرناک و مشکوک است!؟

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناخت مادر نوزاد: اگر تیزبین و باهوش باشی می تونی به راحتی مادر نوزاد را شناسایی کنی!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه تفاوتهای دو تصویر را پیدا کردی،بخاطر قدرت چشمات اسفند دود کن تا چشم نخوری!؟

پاسخ آزمون شناسایی زن در معرض خطر

چطور گذشت؟ امیدواریم آزمون شناسایی زن در معرض خطر را پشت سر گذاشته باشید، زیرا تنها از این طریق می توانید با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده خود را به عنوان یک “نابغه” معرفی کنید. لذا تلاش دوم را در اختیار شما قرار می دهیم.

احتمالاً بپسندید:آزمون شخصیت مثلث: مثلثی که انتخاب می کنید طرز تفکر شما را آشکار می کند!

.

.

شاید بپسندید: آزمون تشخیص فرد بی فکر: کدامیک از این دو نسبت به نگهداری کودک، بی خیال و اهمال کار است!؟

 

.

احتمالاً بپسندید: شخصیت شناسی براساس رنگ: چه رنگی علاقه داری تا بگم دقیقاً چه جور آدمی هستی!؟

پاسخ آزمون شناسایی زن در معرض خطر: اگر به این قسمت از یادداشت رسیدید، احتمالاً در مورد پاسخ خود تردید دارید یا شاید وقت کافی نداشته اید. بدون مقدمه، پاسخ رسمی این معمای تصویری را خواهید دانست.

زن سمت چپ بیشتر در معرض خطر قرار دارد. از یک سو او در قفسی قرار دارد که فاقد هر گونه دری است و ممکن است در صورت افتادن در دریا، زن بدلیل کمبود اکسیژن جان خود را از دست دهد. در صورت نجات از قفس هم با کوسه روبرو خواهد شد. لذا لازم است این زن زودتر نجات پیدا کند.

شاید بپسندید: فکر می کنی خیلی تیزبینی، پس اشتباه تصویر اتاق نشیمن را در عرض 5 ثانیه پیدا کن؟

پاسخ زن در معرض خطر

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی قاتل با کف دست: اگر باهوش هستید می توانید این معما را در 5 ثانیه شکست دهید!

امیدوارم از پاسخ آزمون شناسایی زن در معرض خطر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت زن خون آشام پارک: با توجه به شواهد، سریع بگید که کدوم یکی از این دخترا خون اشامه!؟

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی تصویر سگ در تصویر: اگر تیزبین باشی در یک نگاه سگ مخفی شده تصویر را پیدا می کنی!

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

برایتان جالب خواهد بود:فقط کسی که تیزبینی‌اش شبیه هرکول پوارو باشه، در یک نگاه دزد را پیدا می کند!

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی هویج متفاوت: با پیدا کردن هویج متفاوت در 3 ثانیه ثابت کنید تیزبین و نکته سنج هستید!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید:  آزمون شناسایی اشتباه تصویر شب سال نو: 5 خطای اصلی تصویر را پیدا کرده و تیزبینی خود را اثبات کنید!

برای رسیدن اکسیژن بیشتر به مغز چه کنیم؟

ورزش منظم می‌تواند جریان خون را به رگ‌های خونی کوچکی که خون غنی از اکسیژن را به بخش متفکر مغز می‌رسانند افزایش دهد. پیاده‌روی گردش خون را بهبود می‌بخشد و گلوکز بیشتری به مغز می‌رود. پیاده روی می تواند جریان اکسیژن به مغز را به طور موثرتری نسبت به ورزش شدید بهبود بخشد.همچنین حل پازل ها، منعماها، سوالات هوش و ریاضی و … نیز می تواند نقش مهمی در رسیدن اکسیژن بیشتر به مغز کمک کند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد احمق تصویر: واقعاً کدوم یکی از افراد در حماقت و خنگی دست همه رو از پشت بسته!؟

شما می توانید با این چند راه ساده قدرت شناختی و هوش خود را بهبود ببخشید.

کارهای جدید انجام دهید.

به طور منظم سوالات هوش و ریاضی تمرین کن.

حافظه خود را آموزش دهید.

کنجکاو باشید.

مثبت فکر کنید.

غذای سالم بخورید.کتاب بخوانید.

خواب کافی داشته باشید.

شاید بپسندید: اگر تمام اعداد تصویر را تشخیص بدی، چشمات مثل چشم عقابه و مشکلی نداره!!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی عناصر پنهان: دقت و تیزبینی خودت رو با پیدا کردن 10 شی پنهان تصویر اثبات کنید!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت بینایی با میوه متفاوت: قابل توجه تیزبین‌ها، تیزبینی خود را با یافتن میوه متفاوت تصویر اثبات کنید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی قاتل مرد بر زمین: با پیدا کردن قاتل، اثبات کنید که هوش کارآگاهی تان بالاست!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

برایتان جالب خواهد بود: اگر قدرت دیدت مثل عقابه ،در یک نگاه گوزن تصویر رو پیدا می کنی!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت بینایی خطوط و حیوان: اگر حیوان تصویر را در 8 ثانیه تشخیص بدی، بینایی ات عالیه!

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

برایتان جالب خواهد بود: اگر ریاضیدانی سریع بگو که با توجه به معادلات بالا به جای علامت سوال، چه عددی باید قرار داد!؟

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی: چه کسی احتمال زنده ماندنش بیشتر از دیگران است!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناخت زن دروغگو: ضریب هوشی ات بالاست، سریع بگو با توجه به شواهد کدام زن دروغگوست!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی سایه صحیح: کدوم یکی از سایه ها مربوط گوسفند زبل و بامزه ماست!؟

برایتان جالب خواهد بود

با قدرت تحلیل و منطق خود بگوئید که کدامیک از افراد حاضر در کشتی، احمق تر است!؟

 آزمون بینایی با کدو تنبل: فقط تیزبین ها می توانند در 5 ثانیه کدو تنبل را در میان بوقلمون ها پیدا کنند!

شناسایی حروف Y: این آزمون، تمام حواس شما را فعال می‌کند: پنجY را بین X ها پیدا کنید!

میدونی قدرت پنهانت چیه!؟| پس بگو وقتی دست به سینه می شینی چه جوری بازوهات رو قلاب می کنی؟

 شناسایی آدم دغل: در صحنه حرکت دادن اتومبیل، چه کسی در حال فریب دادن دیگران است!؟

نوشته های مشابه

33 دیدگاه

  1. هردوشون باید نجات داده بشن ولی زن سمت راست بیشتر در خطره چون طناب بالاسرش داره پاره میشه و اون هیچ محافظی نداره و ماهی های گوشت خوار به سرعت میتونن اونو بخورن و در عرض یک دقیقه بعد پاره شدن طناب کشته میشه ولی نفر سمت چپ وقتی بیفته قفسش میفته روی کوسه و ممکنه قفس شکسته بشه و بیشتر طول میکشه تا فوت بشه زیر اب هم میتونه چند دقیقه نفس بکشه

    1. دقیقا پاسخ منم همینه. همچنین زن سمت راست به دلیل وزن بیشتر و آسیبی که به دستش خورده زود تر خواهد مرد

  2. زن سمت راست چون اون الان ویکی میشه میوفته پایین خیلی هم بلد باشه تعادل حفظ کنه طناب داره پاره میشه بیفته هم خفه میشه هم میمیره ولی اون که تو قفسه قفس محافظشه توسط کوسه و خوب آدم تو یه ثانیه خفه که نمیشه حداقل ۲ دقیقه بعد ما چجوری اونو تو قفس نجات بدیم؟ بلندش کنیم؟ کوسه رو بکشیم؟ چیکار کنیم؟

    1. طناب سمت چپ داره پاره میشه و قفس ته دریا میره و خفه میشه. اما سمت راست دست و پاهاش آزاده و میتونه شنا کنه

      1. ماهی گوشت خوار بدتر از یک کوسه گاز میگیره و مردن زن سمت چپ زودتر اتفاق میفته ولی سمت راست حداقل دو دقیقه میتونه نفسشو حبس کنه

  3. نظر منفی، چون سمت راستی هیچ محافظی در برابر ماهی های گوشت خوار نداره و درجا می‌تونه جان خودشو از دست بده ولی زن سمت چپی حداقل شانس اینو داره از دست کوسه در امان باشه

    1. زن سمت راستی درون قفس هست و قفسش به طنابی مطمئن وصل است انسان تا چند دقیقه میتواند زنده بماند زیر اب و حتی در صورت خفگی تا ده دیقه بعدش قابل احیا است خطری هم از جانب کوسه تهدیدش نمیکند چون درون قفسی سالم قرار دارد،در نایجه زن سمت چپی که چند لظه تا قطع کامل طنابش و افتادن در بین چند ماهی گوشتخوار هست نجاتش در الویتست

  4. پاسخ اشتباه دست زن سمت راست زخمیه پس بوی خون روی به سرعت ماهی ها متوجه میشن و نظرشون جلب میکنه و ماهی های گوشت خوار در کمتر از سی ثانیه قربانی نیست نابود میکنن و این درحالیه که تنابشم داره پاره میشه ولی زن توی قفسه پس از کوسه در امانه و حداقل دو دقیقه میتونه زنده بمونه

  5. زن سمت چپ. صرفا وزن قفس در نظر بگیرید مستقیما می‌ره ته دریا دیگه نجاتش ممکن نیست

  6. واقعا بعضی وقتا یه چیزای مزخرفی رو نشر میدن ، آدم ب عقل و حتی تخیل نویسنده مطلب شک میکنه 😁
    کمی رو مطالب سایت بیشتر دقت کنید ، شده عین دی‌جی کالا ک هر چیزی دم دستشون باشه می فرستن برا مشتری و توجهی به رنگ و مدل کالای مد نظر مشتری نمیکنن .

  7. یکم پیچیدست😔
    زن سمت چپ نچات پیدا کنه بهتره چون سمت راستی اونا پیرانا عه اسمش چیه اونه فک کنم…
    و اونا چیزای بزرگتر از خودشونو نمیخورن مگه اینکه خیلی گشنه باشن یه نوک بزنن.سمت چپیه از قبل معلوم بود میمیره بدبخ خخ

  8. زنی که سمت راست و با طناب آویزون چون پیراناها استخونشم میخورن تا بیفته ولی قفسیه باز وقت داره چون محفوظ

  9. به نظر من هم اول باید خانوم سمت راستی نجات داده بشه چون بدون حفاظ هست و طناب درحال پاره شدنه و از طرفی خونی بودن دستش باعث میشه که ماهی های گوشت‌خوار به طرف اون جذب بشن
    و در آخر اینکه لطفا هوش بالای ما رو زیر سوال نبرید😁😁😁😁

  10. چپی چون راستی دستش خونی و ماهی ها از خوت فرار میکنن ولی راستیه زیر اب خفه میشه

  11. به نظر من کوسه اصلا نمی تونه از قفسه رد بشه و گیر میکنه پس یکم زمان داریم تا اول زن سمت راست رو نجات بدیم بعد زن سمت چپ

    1. زن سمت راست بی افته تیکه پاره میشه توسط ماهی های گوشت خوار ولی حداقل اون یکی سمت چپی تو قفس هست

  12. مخالفم چون زن سمت راست طنابش داره پاره میشه و میوفته روی ماهی های گوشت خوار و سریعاً میمیره جدا از اون هم دستش خونیه و اگر کوسه ای اونجا باشه هم سریعاً میمیره ولی زن سمت. راست به یک چیزه محکم وصله فقط در صورتی میوفته که کوسه بپره و ضربه بزنه به قفس تازه کوسه وقتی حمله می‌کنه که گرسنه باشه ممکنه کوسه سیر باشه و قفس هم کاملا آهنیه و برای کوسه هم خیلی طول می‌کشه اون قفس رو بشکونه

  13. من فکر می کنم که هردوتا شون می‌میرند چون زن سمت راست داره طنابش پاره میشه و زن سمت چپ توی آب قرق میشه و کوسه میتونه میلرو بشکونه و اون زن رو بخوره😑😔

  14. نهایتش اینه که هر دوشون بالاخره میفتن تو آب چون هر دو طنابشون آسیب دیده و زود پاره میشه اما زن سمت راست بعد از افتادن در آب کوسه ها زود میخورنش و با خطر غرق شدن هم مواجه است یعنی درواقع بعد از پاره شدن طناب ۲ خطر به صورت مستقیم تهدیدش میکنه در صورتی که زن سمت چپ چون تو قفسه حداقل تا حدودی از دست کوسه ها در امانه مگر اینکه قفس بشکنه

  15. زن سمت چپ اصلا کوسه اطرافش نیست اون دلفینه
    خدارو چه دیدی شاید دلفینه کمک کرد قفسو شکست زنه نجان پیدا کرد😁

  16. پاسخ اشتباهه،بدلیل اینکه زن سمت راست هیچ محافظی در برابر ماهی های گوشتخوار نداره اونا همین الانش هم بوی خون زخمش رو فهمیدن و منتظر غذا هستن ولی زن سمت چپ حداقل توی قفس هست و اگر کوسه حمله کنه میتونه قفس رو بشکنه و خودش رو نجات بده

  17. این که طراح سوال به چی فکر کرده نمی دونم ولی آنقدر طراح نباید احمق باشه که یه دختر رو بذاره تو قفس، اونم قفسی که در نداره. اصلا سوال اصلی این می سه که چطور دختر رو تو قفس کردن؟! حالا هرکس که بوده.
    مطلب دیگه این که کافی کپسول اکسیژن انفرادی سبک بهش یکی برسونه تا حتی تو قفس هم بتونه دوام بیاره.
    ولی دختری که ماهی پیرانا دورش رو گرفته که اصطلاحا بهش ماهی گوشتخوار می گن، اون خطرناک تر. چون اصلا چطور می خوای نجاتش بدی وقتی نمی تونی بهش نزدیک بشی؟!
    بعدها دو از یه طناب در حال قطع شدن آویزونن. خوب این طناب به کجا وصل؟!

    من اول فکر کردم دختر تو قفس در معرض خطر چون خود قفس حتی اگه در داشت هم سنگینه، چگالیش تو آب ممکن بالاتر بره. پس دختر تو قفس مهم تر. در صورتی که یه ذره که گذشت نظرم عوض شد. درسته ۴ ثانیه تموم شده بود ولی دختر در معرض ماهی پیرانا بیشتر تو خطره چون وقتی کوسه یا ماهی گازت بگیره نفس هم نمی تونی نگه داری تو آب.

    کلا قائل به کمک به هر دو دختر هستم ولی اونی که ماهی پیرانا دورش رو گرفته بشتر در خطره

  18. اونی که تو قفسه رو باید اول نجات داد چون وزن قفس هم به او اضافه شده و زود تر از اونم میفته تو آب بعدشم اونی که تو قفسه بیفته تو آب نمیتونه شنا کنه چون داخل قفسه و باعث غرغ شدنش میشه

  19. خب سمت راستیه میتونه با دستاش بالای قسمت در حال پاره شدن رو بگیره بره بالا😐

  20. زن سمت راست را باید زودتر نجات داد چون هم طنابش پاره است و هم ماهی های گوشت خوار هستند وبعد زن سمت چپ را چون در قفس است ومیتواند کمی نفس بگیرد و کوسه نمی‌تواند در قفس برود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا