;
تفریح و سرگرمی

همسر واقعی مرد کدومیک از این دو زن است!؟

آزمون شناسایی همسر واقعی چارلز: به باور بسیاری از کاربران اینترنت، تجریه و تحلیل و و ارائه پاسخ به معماهای تصویری و سوالات هوش می تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. به واقع در کنار جنبه سرگرم کنندگی معماهای تصویری این سوالات می توانند ذهن و مغز شما را به یک چالش جدی مواجه کند.

مغز با مواجه شدن با سوالات هوش، مجبور به فعالیت می شود. این فعالیت می تواند به رشد و توسعه توانائیهای شناختی فرد منجر شود. آزمون شناسایی همسر واقعی چارلز که در مجله خبری چشمک به اشتراک گذاشته شده است، نیز بسیار چالش برانگیز است. به واقع زمان محدود 6 ثانیه ای که برای بررسی تصویر آزمون شناسایی همسر واقعی چارلز و شناسایی همسر او از میان دو زن مدعی، سختی این معمای تصویری رو دو چندان کرده است. پس اگر آماده هستید با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی همسر واقعی چارلز همراه شوید.

شاید بپسندید:یک دسته گل را انتخاب کن! | فکر می کنی چه معنایی در انتخاب شما نهفته باشه!؟

آزمون شناسایی همسر واقعی چارلز

مخاطبان مجله خبری چشمک در آزمون شناسایی همسر واقعی چارلز، باید بتوانند با توجه به تصویر و همچنین توضیحات ارائه شده، بهترین و منطقی ترین گزینه را برای پاسخ انتخاب کنید. شواهد موجود در تصویر و همچنین تفکر منطقی به شما در حل این چالش تصویری کمک خواهد کرد.

در تصویر آزمون شناسایی همسر واقعی چارلز شما باید با سه شخص روبرو هستید. چارلز مدیر عامل یک شرکت بزرگ است. براثر یک حادثه رانندگی دستان او شکست و با ضربه ای که به مغز او وارد شد، برای مدتی کوتاه حافظه خود را از دست دارد. هنگام مرخص شدن از بیمارستان با دو زن جوان مواجه شد که هر کدام خود را همسر او می دانند. هر چند او پس از مدت کوتاهی حافظه خود را بدست آورد و همسر واقعی خود را شناسایی کرد، اما ما برای اینکه هوش کارآگاهی شما را مورد آزمایش قرار دهیم، این معمای تصویری را با شما به اشتراک گذاشته ایم. به نظر شما کدامیک راست می گوید و کدامیک دروغ؟

با دقت به تصویر آزمون شناسایی همسر واقعی چارلز نگاه کنید. تلاش کنید در کمتر از 7 ثانیه به پاسخ دست پیدا کنید.

شاید بپسندید: حکایات طنز از عبید زاکانی!

آزمون شناسایی همسر واقعی چارلز

شاید بپسندید: 3 تفاوت جزئی بین دو سامورایی هست، میتونی اونا را پیدا کنی!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا متأهله!؟ | تو یه نگاه متوجه شدی برا خودت اسپند دود کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: به پلیس کمک کنید تا گردنبند الماس را پیدا کند و دزد شناسایی شود!

پاسخ آزمون شناسایی همسر واقعی ریچارد

اگر به پاسخ رسیده اید به شما تبریک می گوئیم. اما اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده اید، فرصت دارید با نگاه دقیق تر تصویر را بررسی کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

احتمالاً بپسندید:از 3 مثلث 4 مثلث بسازید | اثبات کنید ضریب هوش تان بالاست!

.

.

.

.

چالب خواهد بود: فقط 3% از مردم می توانند در 7 ثانیه کله گربه متفاوت را در تصویر شناسایی کنند!

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از افراد ایستگاه اتوبوس، خون آشام است!؟

پاسخ آزمون شناسایی همسر واقعی چارلز: پس از انتشار این سوال هوش، تنها عده کمی از کاربران موفق به شناسایی همسر واقعی چارلز شدند. آیا شما همسر چارلز را شناسایی کردید؟ اگر دقت کنید زن سمت چپ با گریه تلاش دارد که حرف خود را اثبات کند. اما زن سمت راست در حالی که بسیار عصبانی شده است، ادعای زن سمت چپ را رد می کند. به دستبند مشابهی که چارلز و زن سمت راست به دست دارند نیز دقت کنید.

شاید بپسندید: همین که به تصویر کنده کاری باستانی نگاه کردی، چی دیدی!؟

شناسایی همسر واقعی چارلز

شاید بپسندید: با به دست آوردن مقادیر عددی اشکال هندسی و حل آخرین معادله،ثابت کن ضریب هوشی‌ات بالاست!

امیدوارم از آزمون شناسایی همسر واقعی چارلز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: عکس عقد مجری چادری تلویزیون لو رفت + استایل عجیب او و همسر تاجرش!!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: آن چیست که خون سیاه را می خورد اما راه سفید میرود؟

برایتان جالب خواهد بود

کودک از سوی کدامیک از والدین خود در معرض تهدید قرار دارد!؟

چیستان: بیرون را دور می اندازید و داخلش را می پزید. بعد بیرون را می خورید و داخلش را دور می ریزید. چه چیزی خوردین؟

فقط یه نابغه تیزبین می تواند هر 3 تفاوت تصویر پسرک دانش آموز را در 10 ثانیه تشخیص دهد!

با توجه به 3 معادله اول، مجموع عددی خرگوش و گربه را بدست آورید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + یک =

دکمه بازگشت به بالا