;
تفریح و سرگرمی

کدام بچه ربات بوده و واقعی نیست؟ جرات کنید و این معما را در 5 ثانیه رمزگشایی کنید!

آزمون شناسایی کودک ربات: سوالات و معماهای تصویری هر روز به صورت مستمر و منظم در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند. این آزمون ها می توانند به خوبی ذهن و مغز شما را به چالش کشیده و سبب تمرین ورزشی برای مغز شود. تمرین ورزشی مغز می تواند عملکرد آن را بهبود بخشیده، سبب رشد و توسعه توانائیهای شناختی افراد شوند.

آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

شما با کمک انجام انواع بازی های فکری و آزمون و سوالات تصویری مختلف همانند آزمون شناسایی کودک ربات می توانید ذهن خود را برای فعالیت آماده کنید. اگر به دنبال پیچیده ترین چالش ها و معماهای تصویری هستید، بخش تفریح و سرگرمی چشمک می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. زمان محدود شما برای پاسخگویی به آزمون شناسایی کودک ربات چشمک و دیگر آزمون ها درجه سختی این آزمون را بسیار مشکل کرده است. با چشمک و آزمون شناسایی کودک ربات همراه باشید.

آزمون شناسایی زن احمق: کدامیک از این دو زن با توجه به فعالیت خود، می تواند یک احمق باشد!

آزمون شناسایی کودک ربات

تلاش کنید پاسخ خود را در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای ارائه دهید. انجام آزمون شناسایی کودک ربات می تواند سطح توانائی های شناختی شما را مشخص کند. لذا اگر آماده هستید  با دقت و متمرکز به تصویر آزمون شناسایی کودک ربات نگاه کنید.

همانطور که می دانیم معماهای تصویری توجه هزاران نفر را در اینترنت به خود جلب می کند، بنابراین مجله خبری چشمک ما یک چالش سطح فوق العاده را به شما ارائه کرده تا بتوانید مغز خود را به خوبی تمرین دهید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی حیوانات مخفی: تتیزبینی خودت رو با پیدا کردن خرگوشهای مخفی درون درخت ثابت کن!

پس اگر برای نشان دادن چابکی تصویری خود آماده اید به تصویر آزمون شناسایی کودک ربات نگاه کنید. در این تمرین ذهنی جدید شما می توانید 3 نوزاد را مشاهده کنید که هر کدام بر روی صندلی نشسته اند. شاید در نگاه اول همه چیز عادی و طبیعی به نظر برشد، اما یکی از کودکان واقعی نیست. آیا میتوانی او را پیدا کنی؟ به خاطر داشته باشید که 97٪ از مردم در تلاش اول شکست خوردند.

 

برایتان جالب خواهد بود:فکر می کنی باهوشی، پس تو 6 ثانیه زندانی تازه وارد را شناسایی کن!

آزمون شناسایی کودک ربات

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی میزان هوش ریاضی: قابل توجه ریاضیدان ها: به جای علامت سوال، چه عددی باید بگذاریم!؟

.

.

.

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک : اگر باهوشی، فرد مرده را در تصویر شناسایی کن!

.

کودک ربات

 

 

 

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:از لحاظ منطقی کدامیک از این دو عروس با توجه به موقعیت، زودتر در معرض خطر مرگ قرار می گیرد!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی کودک ربات

وقت آن است که مهارت های خود را اثبات کنید. سعی کنید کودک تقلبی را در مدت زمان 5 ثانیه ای پیدا کنید، تنها در این صورت ثابت خواهید کرد که نابغه هستید. اگر پاسخی پیدا نکردید در اینجا پرونده حل شده را ارائه می کنیم. اما دلیل شما چیست؟ فقط در این صورت است که می توانید دوستان یا خانواده خود را در زمان کمتری به چالش بکشید تا مهارت های خود را در تمرینات تصویری بهبود بخشند. اگر پاسخ آزمون شناسایی کودک ربات را پیدا نکردید 5 ثانیه دیگر هم فرصت دارید.

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت: اگر باهوش باشید می توانید در عرض 5 ثانیه متوجه آن شوید!

.

.

 

 

احتمالاً بپسندید: تست هوش اشتباه در عکس: اگر در 3 ثانیه اشتباه تصویر این دو زن را تشخیص بدی، باهوش و نابغه ای!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: یکی از این دو زندانی یکی از اعضای مافیا و ثروتمند است، اما کدامیک!؟

پاسخ آزمون شناسایی کودک ربات: بچه قلابی کیه؟ او در سمت راست عکس قرار دارد. زیرا چاقو را از سمت تیز آن در دست گرفته است. هیچ خونی هم از دستش نیامده است. احتمالا او یک ربات است.

 

احتمالاً بپسندید :آزمون شناخت نامزد حقیقی: اگر نکته سنج باشی در 5 ثانیه نامزد واقعی این زن را شناسایی می کنید!

پاسخ آزمون کودک ربات

 

شاید بپسندید: قابل توجه زرنگا: نکته سنج بودن خود را در آزمون شناسایی اشتباه مراسم ازدواج اثبات کنید!

امیدوارم از آزمون شناسایی کودک ربات استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بهم بگو وقتی چای می خوری، لیوان رو چه جوری نگه می داری تا بگم نقاط قوت و ضعف ات چیه!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود:معمای چگونگی نجات از سقوط: زن تصویر از طبقه سی ام سقوط کرد، اما نجات پیدا کرد، چطور!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید:چرا کمکش نمی کنه؟ اگه بفهمی خیلی تیزی!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:اگر تیزبین باشی در 5 ثانیه ارواح سرگردان را در میان پانداها پیدا می کنی!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی گدای پولدار: چه کسی واقعا فقیر نیست؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید:اگر مشکل بینایی نداشته باشید عدد گم شده تصویر را در کمتر از 3 ثانیه تشخیص می دهید!+ 3 آزمون

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: با توجه به علائم و نشانه ها،کدامیک از افراد فروشگاه تصمیم به خودکشی دارد!؟

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

برایتان جالب خواهد بود: اگر بینایی ات مشکلی نداشته باشد، می توانی چهره آدم مشهوری را در این تصویر تشخیص بدهی؟

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

تست شخصیت براساس حمل کیف: چگونه کوله پشتی یا کیف خود را حمل می کنید؟

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

قابل توجه باهوشا: با توجه به تصویر، چه کسی وزن بیشتری را تحمل می کند!؟

شاید برایتان جالب باشد

آزمون فرد در معرض خطر مرگ: کدامیک از افراد زودتر می میرد!؟| غواص یا فضا نورد؟

آزمون شناسایی همسر گرگینه: کدامیک از زنان تصویر، همسرش یک گرگینه است!؟

 شناخت خانواده فقیر: قابل توجه باهوشا، خانواده فقیر را در 5 ثانیه شناسایی کنید!

آزمون شناسایی انسان شبیه سازی شده: تیزبینی‌ات رو با پیدا کردن انسان شبیه سازی شده امتحان کن!

 شناسایی پزشک دزد: یکی از این سه پزشک کلیه اهدایی برای پیوند را دزدیده است، اما کدامیک!؟

آزمون شناسایی پیرزن کودک ربا:با پیدا کردن پیرزن کودک ربا، نبوغ کارآگاهی خود را اثبات کنید!

 شناسایی زن در تصویر: یک زن در این تصویر حضور دارد، او را پیدا کن!

آزمون شناسایی کودک گرگینه: گرگینه کدامیک از کودکان تصویر است!؟

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. سلام
    جواب تست رو اشتباه گذاشتید دست بچه ی سوم از سمت راست یه نوشیدنی هست که روش نوشته beer یعنی الکل و شراب و … بچه تو اون سن مشروب مصرف نمیکنه پس اون می‌تونه باشه و همین طور وسطی هم هست چون بدن غیر عادی و خیلی بزرگی داره که خیلی مطمئن نیستم که اونم باشه و جوابی که خودتون دادین
    همه رباتن البته شاید وسطی نباشه

    1. اینم اشتباه چون ربات های الانی ناخن و..دقیق …پس نمیشه گفت اونه.بلکه وسطی هست که شکلش هم شبیه بزرگتر هاست و سایز پاهاش هم بزرگتر…و رو صورتش انگار چروک و …

  2. روی همه ی میز ها جای لیوان هست و بچه ها کوچک هستن تا بفهمن لیوان هارو توی جای مخصوص بزارن اما وسطی باهوش بوده و سرجاش گذاشته به نظر من اون بچه ربات هست.

  3. بچه تو سن و سال قان قون کردن نوشیدنی گازدار الکلی نمیخوره
    بزور هم نمیخوره
    ادم بزرگش با اخ و اوخ میخوره
    چاقو رو از تیزی گرفته چون بچه اس و عقلش نمیرسه
    ربات که میدونه باعث آسیب رسیدن نه روکش و مدارات میشه
    در ضمن لبه تیز خود بخود نمیبره باید فشار و نیرو باشه

    1. بیشتر وقتها جواب رو اشتباه مینویسید اتفاقا بچه ای که چاقو گرفته نادانه و نمیدونه چاقو خطر داره بچه وسطی مشخصه عادی نیست وشکل آدم بزرگاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا