;
تناسب اندام و تغذیهزندگی

کاهش وزن در ۲۰ روز: با این برنامه ۵ مرحله ای در ۲۰ روز می توانید لاغر و خوش اندام شوید!

کاهش وزن در ۲۰ روز: نتایج سریع در کاهش وزن نیاز به اقدام مداوم دارد. با ایجاد تغییراتی در رژیم غذایی و فعالیت بدنی خود می توانید با خیال راحت در ۲۰ روز وزن کم کنید و لاغر شوید. به گزارش شبکه اطلاع رسانی کنترل وزن آمریکا، گنجاندن عادات سالم در زندگی روزمره نه تنها شانس کاهش وزن را افزایش می دهد، بلکه به شما کمک می کند تا وزن تان به صورت ثابت حفظ شود. از رژیم های مد روز اجتناب کنید و یک برنامه معقول برای کاهش وزن اتخاذ کنید. در صورت داشتن هر گونه بیماری با پزشک خود برای راهنمایی مشورت کنید. در بخش تناسب اندام و تغذیه این برنامه ۵ مرحله ای برای کاهش وزن توضیح داده شده است.

بیشتر بخوانید: لاغر شدن با دمنوش: ۸ بهترین دستور العمل دمنوش برای کاهش وزن که معجزه می کند!

با این برنامه ۵ مرحله ای در ۲۰ روز می توانید لاغر و خوش اندام شوید

 

مرحله ۱: از یک کالری شمار آنلاین برای تعیین کسری کاهش وزن استفاده کنید

کاهش وزن در ۲۰ روز، کالری مورد نیاز روزانه خود را بر اساس وزن فعلی خود محاسبه کنید. از یک کالری شمار آنلاین برای تعیین کسری کاهش وزن خود استفاده کنید. ایجاد کسری ۵۰۰ کالری در روز معادل کاهش ۱ پوند در هفته است. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری خاطرن شان می کند که با ایجاد کسری روزانه ۱۰۰۰ کالری می توانید با خیال راحت تا ۲ پوند در هفته وزن کم کنید.

لاغری سریع با رژیم آب: با رژیم آب در ۷ روز لاغر شوید + مزایا و معایب آن

کاهش وزن در ۲۰ روز

مرحله ۲: سودا باید اجتناب شود

غذاها یا نوشیدنی هایی که کالری خالی را به رژیم غذایی روزانه شما اضافه می کنند را محدود کنید. نوشیدنی هایی مانند نوشابه یا حاوی شکر، غذاهای فرآوری شده مانند چیپس و آب نبات و فست فودهای پر کالری می توانند مصرف کالری روزانه را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و به اضافه وزن کمک کنند.

اجتمالاً بپسندید: ۳۰ سالگی: اگر سن‌تان از ۳۰ عبور کرده، دور این ۷ غذا و خوراکی‌ را مطلقا خط بکشید!

مرحله ۳: غذاهای پر کالری را با گزینه های کم کالری مانند محصولات تازه و آب جایگزین کنید

کاهش وزن در ۲۰ روز، غذاهای پر کالری را با گزینه های کم کالری مانند محصولات تازه و آب جایگزین کنید. میوه ها و سبزیجات به طور طبیعی کالری کمتری دارند و حاوی مواد افزودنی مانند نمک نیستند که نفخ کنند یا باعث احتباس آب شوند. مجله آمریکایی تغذیه بالینی خاطرنشان می کند که نوشیدن آب به جای شکر یا نوشیدنی های پر کالری راهی آسان برای افزایش نتایج کاهش وزن است.

بیشتر بخوانید: 10 بهترین غذاهای سرشار از ویتامین  K که برای سلامت قلب و استخوان خود باید استفاده کنید!

کاهش وزن در ۲۰ روز

مرحله ۴: برای وعده های غذایی بشقاب کوچک انتخاب کنید

کاهش وزن در ۲۰ روز، مراقب سهم خود باشید از یک بشقاب کوچکتر در زمان غذا استفاده کنید یا به سادگی قسمت های غذا را در بشقاب خود به نصف کاهش دهید. البته خوردن وعده های غذایی منظم و متعادل بسیار مهم است تا متابولیسم خود را کند نکنید و کاهش وزن را کاهش ندهید. از حذف وعده های غذایی خودداری کنید.

مرحله ۵: فعالیت بدنی خود را افزایش دهید تا کالری بسوزانید

فعالیت بدنی خود را افزایش دهید تا کالری بسوزانید. ۳۰ تا ۶۰ دقیقه پیاده روی یا دویدن سریع در طول ساعت ناهار خود داشته باشید، یک ویدیوی جدید تمرین هوازی را امتحان کنید یا تمرینات تناوبی با وزنه را در فعالیت روزانه خود بگنجانید. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها حداقل ۱۵۰ دقیقه ورزش های هوازی با شدت متوسط تا زیاد مانند دوچرخه سواری، شنا، پیاده روی سریع و دویدن را در هفته توصیه می کند.

کاهش وزن در ۲۰ روز،  با درگیر شدن در حداقل ۳۰ دقیقه ورزش هوازی پنج روز در هفته به این هدف دست یابید. اگر برنامه فشرده ای دارید، آن را به سه تمرین ۱۰ دقیقه ای در روز تقسیم کنید. حداکثر ۳۰۰ دقیقه فعالیت بدنی با شدت متوسط در هفته را هدف قرار دهید تا حتی کالری بیشتری دریافت کنید.

کاهش وزن در ۲۰ روز

بیشتر بخوانید: کاهش وزن تا عید: با این ۱۲ نکته تا عید لاغر و خوش هیکل می شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یک =

دکمه بازگشت به بالا