;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

این بازیگر خردسال دهه 60 بازیگر معروفی شده+عکس های جدیدش پس از 37 سال!

بیوگرافی مهسا کرامتی: این بازیگر سینما و تلویزیون ایران در سال ۱۳۶۰ در تهران متولد شد. وی دانش‌آموخته مدیریت بازرگانی است. وی بازیگری را در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم «خانه ابری» آغاز کرد. این بازیگر با بازی در سریال خط قرمز به شهرت رسید. مهسا کرامتی همسر راما قویدل و عروس امیر قویدل می‌باشد. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک  با بیوگرافی مهسا کرامتی و عکس های جدید او همراه باشید.

جالب خواهد بود: شیلا سبت ملکه زیبایی بحرین : آرزو دارم همسر رونالدو و هووی جورجینا شوم!

بیشتر بخوانید:معرفی کامل سریال افعی تهران+عکس

بیوگرافی مهسا کرامتی

راما قویدل متولد 2 فروردین 1355 در تهران، کارگردان است. او علاوه بر کارگردانی فیلمنامه نویسی و کارهای تدوین نیز میکند، وی فعالیت سینمایی خویش را با کار دوبله از سال 1367 آغاز نموده است وی بعد از مدت ها در سال 1386 اولین فیلم بلند خود بنام چاقی رو تجربه کرد.

مهسا کرامتی در سال 1387 با راما قویدل فرزند مرحوم امیر قویل که از کارگردانان با سابقه بود ازدواج کرد این دو در مرداد 94 صاحب یک فرزند پسر بنام امیرمانی شدند.

مهسا کرامتی

از روزی که امیرمانی به دنیا آمده من به درکی از زنانگی رسیده ام که تا قبل از او نداشتم. به طوری که فکر می کنم یک زن با مادر شدن به تکامل می رسد. مادرشدن و به دنیا آمدن فرزندم باعث شده ابعادی را در وجودم پیدا کنم که تا قبل از این نمی دانستم چنین ابعادی را در وجودم دارم. در قرآن و کتاب های آسمانی آمده است که خداوند از روح خود در وجود انسان دمیده است و من حالا این روح خداوندی را بهتر حس می کنم.

با مادر شدن دل تان بزرگ و صبرتان بیشتر می شود. سال ها قبل وقتی به کلاس های مولوی شناسی می رفتم استاد عزیزی داشتم که در تفسیر یکی از اشعار مولانا گفتند اول خدا عاشق بنده شده است و بعد بنده عاشق خداوند می شود. تمام این احساسات را می توان در ابعاد کوچک تر با مادرشدن حس کرد. من فکر می کنم خداوند توجه ویژه ای به جنس زن داشته است؛ یعنی وقتی شما یک زن آفریده می شوید اجازه تجربه هایی را پیدا می کنید که با مرد بودن هرگز نمی توانستید آنها را تجربه کنید و وقتی به این درک می رسید که تجربه مادر شدن را داشته باشید.

شاید بپسندید: بازیگر مجموعه اوستا و عبدلی به همراه پسراش بعد از 34 سال+عکس و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: تغییر چهره کیان سریال دیوار به دیوار پس از 7 سال+عکس و بیوگرافی

مهسا کرامتی و پسرش

نام مانی را من و همسرم با هم انتخاب کردیم ولی من دوست داشتم حتما پسرم نشانه ای از پدر همسرم (امیر قویدل ) را داشته باشد . به خاطر همین اسم امیر مانی را برای پسرم انتخاب کردیم. خاطره خیلی پررنگی که از ایشان دارم مربوط می شود به زمانی که ایشان در بیمارستان بستری بودند. آخرین باری که ایشان را دیدم برای ملاقات رفته بودیم و مرتب با ایشان صحبت می کردیم و بهشان قوت قلب می دادیم و آرزو می کردیم زودتر از بیمارستان مرخص شوند.

بازیگران مورد علاقه

این بازیگر در مصاحبه ای در مورد بازیگر مورد علاقه اش گفته است: خیلی به سینما نمی روم ولی با توجه به کارهایی که دیده ام بازی آقای آتیلا پسیانی را می پسندم ضمن اینکه من بازی حمید فرخ نژاد را خیلی دوست دارم چون بازیگری را هنوز ندیدم که بتواند به اندازه آقای فرخ نژاد جلوی دوربین بازی نکند جلوی دوربین بازی نکردن خیلی سخت است.

شهرت مهسا کرامتی با سریال خط قرمز

اولین حضور مهسا در فیلم تویی که نمی شناختمت بر میگردد، ان زمان تنها 6 سال داشت، سپس بعد از سالها و اتمام تحصیلات، دوره های بازیگری را در کانون سینماگران جوان گذراند. اولین حضور حرفه ای او در سینما بازی در فیلم محیا بود.

پوستر فیلم خانه ابری

اولین حضور حرفه ای او در سریال خط قرمز بود، این سریال باعث مشهور شدن تعدادی از بازیگران جوان شد که مهسا کرامتی هم جز این بازیگران در سال 1380 در چند هفته به شهرت رسید.

سینمایی های مهسا کرامتی

  • محیا (اکبر خواجویی 1386)
  • مصائب دوشیزه (مسعود اطیابی 1385)
  • قدمگاه (1382)
  • خانه ابری (1365)

فیلم تلویزیونی

  • چیزی شبیه معجزه (حسن برزیده)
  • سکوت خدا (راما قویدل)

مجموعه تلویزیونی مهسا کرامتی

  • خط قرمز (81–1380 قاسم جعفری)
  • بازی پنهان
  • شب آفتابی (1380)
  • شهریار (1386)
  • مرگ تدریجی یک رؤیا (1387)
  • روز دیگر
  • قرارگاه مسکونی (سید جواد رضویان 1387)
  • رؤیای گنجشک ها (راما قویدل 1391)

 

عکس های جدید

 

 

 

 

مهسا کرامتی

برایتان چالب خواهد بوذ

شاید بپسندید: هفت سین ثروت ساز از این چیزا تشکیل شده!

بیشتر بخوانید: مهدی قائدی با شلوار طرح دخترانه،سوژه فضای مجازی شد+عکس

احتمالا بپسندید: تولد 13 سالگی بازیگر طوبی در سریال حکایت های کمال+عکس و بیوگرافی

جالب خواهد بود: قدیما به جای هفت سین هفت چی بود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 7 =

دکمه بازگشت به بالا