;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی قاتل در خانه: با ذهن کارآگاهی خود، قاتل را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی قاتل در خانه: سوالات هوش تصویری از جمله سرگرمی های موجود در اینترنت هستند که در بسیاری ازمواقع برای ارائه پاسخ به آنها شما نیازمند استفاده از قدرت دید و دقت نظر خود هستید. به این ترتیب معماها و سوالات هوش علاوه بر ذهن، مهارتهای شناختی شما را به چالش می کشد. درگیر شدن مغز و ذهن با سوالات هوش می تواند مغز را وادار به فعالیت کند و این مسئله توانائیهای شناختی شما را افزایش خواهد داد. مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین و به روزترین سوالات هوش با شماست.

آزمون شناخت زن ثروتمند: با نکته سنجی و هوش بالای خودت، زن ثروتمند تصویر را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی قاتل در خانه یکی دیگر از معماهایی است که می تواند برای شما چالش برانگیز باشد. شما باید به دنبال نشانه هایی باشید که بتواند به شما کمک کند تا این آزمون را حل کنید. کلید موفقیت در این آزمون ها تیزبینی، دقت و تمرکز است و باید شما در زمان مشخص شده معما را حل کنید. این آزمون در نهایت قدرت های شناختی و حتی ذهن شما را رشد و توسعه می دهد. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی قاتل در خانه همراه باشید.

شاید برایتان جالب باشد: فقط نابغه‌ها در یک نگاه فرد بی‌گناه زندانی را در این تصویر شناسایی می‌کنند!

آزمون شناسایی قاتل در خانه

شما در تصویر آزمون شناسایی قاتل در خانه، دو خدمتکار خانگی را نشان می دهد که مشغول انجام کار خود هستند. در خانه قتل اتفاق افتاده است و آن طور که پلیس تشخیص داده است، دو مظنون وجود دارد. پلیس در نهایت فهمید که یکی از این دو خدمتکار قاتل است. اما واقعا کدامیک از این دو قاتل است؟ دلیل شما چیست؟

در تصویر اول سمت چپ زنی در حال تمیز کردن فرش است. همچنین در تصویر سمت چپ زنی دیگردر حال حمل سینی غذا است. حالا با توجه به توضیحات و تصویر آزمون شناسایی قاتل در خانه و نیز غریزه کارآگاهی خود، به نظر شما قاتل کدام زن بوده است؟ اگر آماده هستید به دقت به تصویر زیر نگاه کنید و پاسخ هایی را همراه با تحلیل قانع کننده ارائه دهید!

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی نامزد واقعی: اگر باهوشی بگو، نامزد واقعی تام، کدام یک از زنان تصویر است!؟ 

آزمونآزمون شناسایی قاتل در خانه

.

برایتان جالب خواهد بود:بهترین جملات عاشقانه: زن ها عاشق شنیدن این ۳۰ جمله عاشقانه هستند!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: 5 مزیت مجرد ماندن برای سلامتی که ممکن است شما را شگفت زده کند

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش: چند تفاوت در دو عکس وجود دارد؟ نابغه ها سریع می فهمند!

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در خانه

برای اینکه بتوانید معمای بالا را سریع و دقیق حل کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که کلمه کلیدی را پیدا کنید. در این صورت معلوم می شود که کلیدواژه سوال قتل است، سپس سرنخ هایی که باید جستجو شود کسانی هستند که با آن رابطه دارند. شاید این باعث شود که مستقیماً به سراغ زن بلوندی بروید که در حال تمیز کردن فرش است زیرا روی پیراهنش لکه قرمزی وجود دارد. اما شما نمی توانید ثابت کنید که این یک لکه خون است و به نظر نمی رسد که زن قاتل باشد و حامل سلاحی برای قتل باشد.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی فرد بیگانه: کدامیک از افراد مراسم ازدواج، یک انسان واقعی نیستند!؟

پاسخ آزمون

 

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه: اگر نکته سنج و تیزبنی،دکتر واقعی آزمایشگاه را شناسایی کنید!

 

اما از سوی دیگر زن حامل سینی، سعی دارد که دستش را بپوشاند اما رنگ قرمز روی انگشتش کاملا پوشانده نشده است. علاوه بر این، اگر به بالای سینی دقت کنید، تکه های شفاف شیشه وجود دارد که بسیار خطرناک هستند. با دیدن این جزئیات می توان نتیجه گرفت که زنی که سینی را آورده قاتل واقعی بوده است. احتمالا وی با ضربات یک بطری شیشه ای فردی را در خانه به قتل رسانده است.

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت گارسون واقعی: یک تیزبین در یک نگاه، گارسون واقعی را شناسایی می کند!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی گربه مخفی شده:اگر گربه را در 1 نگاه پیدا کردی، قدرت چشمت فوق‌العاده است!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید:سوال هوش شیطنت دانش آموز: دانش آموز شیطون رو پیدا کن

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد غیر عادی:کدامیک از افراد تصویر یک انسان معمولی نیست!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل در خانه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه: اگر نابغه ای سریع بگو که اشتباه تصویر کجاست!؟

آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی: به نظر شما کدامیک فرزند زن و شوهر تصویر نیست؟

تست شخصیت شناسی منظره پائیزی:کدام تصویر پائیز از نظر شما زیباتر است!؟

آزمون شناسایی همسر خیانتکار: چه کسی در حال خیانت به همسر خود است!؟

ذهن کارآگاهی را فعال کن| چه کسی همسر خودش را کشته است!؟

آزمون شناسایی مادر کودک: نابغه ای، اگر در یک نگاه مادر کودک را شناسایی کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هجده =

دکمه بازگشت به بالا