;
تفریح و سرگرمی

اگر گربه پنهان شده تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبین هستی!

آزمون پیدا کردن گربه : کدام حیوان در این تصویر پنهان شده است؟ آیا می توانید حیوان پنهان شده را در کمتر از 16 ثانیه در این پازل تصویری تشخیص دهید؟شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مملو از بازی های فکری است. سوالات هوش، معماهای تصویری و … بخش جدایی ناپذیر از فضای مجازی را تشکیل می دهند.

با مجله خبری چشمک و آزمون پیدا کردن گربه همراه باشید. یافتن این گربه در کمتر از 5 ثانیه نشان می دهد که شما جزئی نکر هستید و دقت و تمرکز شما عالی است.

شاید بپسندید: تنها افراد باهوش در یک نگاه همسر واقعی این مرد را شناسایی می‌کنند!

آزمون پیدا کردن گربه

استفاده از بازی های فکری برای تمرین مغز یکی از موضوعاتی است که بسیار مورد توجه محققان قرار گرفته است. لذا به نظر می رسد که هر کسی علاقمند است از این تصاویر برای بهبود مهارت های شناختی خود استفاده کند.

گاهی اوقات، شما ممکن است بدنبال چیزی باشید. اما هر چه جستجو می کنید، نمی توانید آن را پیدا کنید. در تصاویر نیز این گونه است. ممکن اسنت آن چیزی که در مقابل چشمان شما قرار می گیرد را تشخیص ندهید. به باور محققان این مسئله مربوط به عدم تمرکز و دقت ماست.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

عدم تمرکز و دقت تا اندازه زیادی با کاهش فعالیت های مغزی همراه است. شما با انجام مرتب بازی های فکری میتوانید وضعیت بهتری برای ذهن و مغز خود ایجاد کنید. در بلند مدت متوجه خواهید شد که جزئی نگرتر و دقیق تر شده اید. این تصویر از مردم می خواهد که حیوان پنهان را در معمای تصویری پیدا کنید. اگر آماده هستید تصویر را مرور کنیم.

شاید بپسندید: در تست شخصیت شناسی تصویری منظره، کدام مسیر را برای پیاده‌روی انتخاب می‌کنید!؟

آزمون پیدا کردن گربه

 

شاید بپسندید: معمای حدس اسم فیلم: اگر خودتو آدم زرنگی می دونی حلش کن!

.

.

.

.

.

برای شما جالب خواهد بود: این تصویر به شما خواهد گفت که آیا روح شما مهربان است یا خیر!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش مادربزرگ قاتل: کارآگاه ها بگویید قاتل کیست؟!

.

پاسخ آزمون پیدا کردن گربه

اکثر مردم با این معما ی تصویر گیج می شوند و نمی توانند حیوان را در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای پیدا کنند. اگر تا هنوز نتوانستید این حیوان ملوس را پیدا کنید، می توانید به تصویر بالا مراجعه کنید و بار دیگر جستجو کنید.

.

.

.

شاید برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش مادربزرگ خون آشام: کدامشان انسان عادی نیست؟!

.

.

.این بار حتما توانستید گربه را پیدا کنید. در بالای تصویر، یک گربه وجود دارد. به تصویر دقت نگاه کنید. گربه علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زندانی فراری: اگر باهوشی زندانی فراری را در 5 ثانیه شناسایی کن!

پاسخ آزمون

 

شاید بپسندید: سوال هوش تصویری: چه کسی عروس نیست؟

 

پازل تصویری چیست؟

پازل و یا معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: اگر خطای تصویر رو بگی یعنی تمرکزت عالیه!

 

رابطه میان بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

 

آیا معماها برای مغز شما مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

امیدوارم از آزمون پیدا کردن گربه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

3 فرزند گدا کجا هستند؟| تیزبین‌ها این چالش را در 5 ثانیه شکست می‌دهند!

یک تیزبین می‌تواند در 3 ثانیه گاو ماهی را در میان پولیب‌های مرجانی پیدا کند؟

آزمون شناسایی آدم ربا: تیزبین باشی،می‌توانی آدم‌ربا را در تصویر شناسایی کنی!

قابل توجه باهوش‌ها:در سوال معمایی شناخت همسر، همسر واقعی مرد را شناسایی کن!؟

اگر در 5 ثانیه، اشتباه موجود در تصویر این دختر را پیدا کنی، نابغه ای!

تنها یک چشم عقابی،پلنگ برفی مخفی این منظره کوهستانی را تشخیص می‌دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا