;
تفریح و سرگرمی

رهبری یا پیرو؟ | فقط بگو در نگاه اول در تصویر چی دیدی!؟

تست شخصیت شناسی براساس نوع برداشت : این تست شخصیت برای کمک به افراد برای کسب بینش در مورد باورها و ارزش های اساسی خود طراحی شده است. این آزمون رفتار و احساسات یک فرد را با کمک تصویری که به سمت آن کشیده می‌شود، مشخص می کند. از نتایج تست امروز می توان برای ارائه اطلاعات ارزشمندی در مورد شخصیت افراد و نحوه تعامل آن با جهان استفاده کرد. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت شناسی براساس نوع برداشت همراه شوید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: 3 تفاوت دو تصویر مار و درخت را پیدا کنید!

تست شخصیت شناسی براساس نوع برداشت

همان طور که اشاره شد تست شخصیت شناسی براساس نوع برداشت به بررسی چگونگی درک و سازماندهی عناصر تصویری در محیط خود می پردازد. این آزمون با ترغیب فرد به انتخاب تصویری که بیشتر به سمت آن کشیده می شود، سعی می کند باورها و ارزش های ناخودآگاه او را که ممکن است در ظاهر مشخص نباشند، آشکار کند. این نوع ارزیابی اغلب در جلسات مشاوره و روان درمانی استفاده می شود، زیرا می تواند بینش ارزشمندی را در مورد فرآیندهای فکری افراد ارائه دهد. با هم تصویر تست شخصیت شناسی براساس نوع برداشت را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: اگر آدم جزئی بین باشی تمام شترهای تصویر را پیدا می کنی!

تست شخصیت شناسی براساس نوع برداشت

شاید بپسندید: اشکال عکس این خانمه چیه!؟ | فقط باهوشا تو نگاه اول موفق میشن!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت خدا روزی رسان است اما گاهی يك اِهِنی هم لازم است!

پاسخ تست شخصیت شناسی براساس نوع برداشت

این تست شخصیت برای افرادی در نظر گرفته شده است که در مورد خود کنجکاو هستند و می خواهند درک بهتری از نحوه عملکرد ذهن خود به دست آورند. می توان از آن به عنوان یک ابزار آموزشی یا به عنوان بخشی از یک محیط درمانی استفاده کرد. صرف نظر از اینکه چرا در آزمون شرکت می کنید، می تواند بینش ارزشمندی در مورد باورهای ناخودآگاه شما و اینکه چگونه آن باورها بر رفتار شما تأثیر می گذارد، ارائه دهد.

احتمالا بپسندید: هر کدام از چمدان های سبز برای کدام مسافر است!؟

.

.

 

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: اگر 1+4=10، 2+8=20 و 4+16=40 باشد 8+32=؟ چند می شود؟

اگر ابتدا یک درخت را دیدید

 

افرادی که برای اولین بار درختی را در تست شخصیت شناسی براساس نوع برداشت دیدند معمولا آرام هستند. آنها صبور، ملایم و فهمیده هستند. قدردانی عمیقی از طبیعت و زیبایی آن دارند. آنها تمایل دارند با آرامش به زندگی نگاه کنند و قبل از هر اقدامی در مورد تصمیمات خود فکر کنند. برای صداقت و وفاداری در افراد ارزش قائل هستند و قبل از اینکه به کسی اعتماد کنند وقت می گذارند تا با آنها آشنا شوند. آنها ارتباط قوی با روح طبیعت دارند که به آنها کمک می کند آرامش و وضوح درونی را در خود پیدا کنند.

دیدن درخت

اگر ابتدا گوریل را دیدید

 

افرادی که برای اولین بار گوریل را در تست شخصیت شناسی براساس نوع برداشت دیدند معمولاً دارای ویژگی های رهبری قوی هستند. آنها مستقل، با اعتماد به نفس و قاطع هستند. شجاع و مایل به ریسک هستند تا به اهداف خود برسند. آنها تمایل دارند هنگام برقراری ارتباط با دیگران قاطعانه رفتار کنند و از درگیری نمی ترسند. به اعتقادات خود علاقه دارند و در صورت لزوم از آنها دفاع خواهند کرد. مهمتر از همه، آنها همیشه به دنبال بهترین منافع برای خانواده و حتی قبیله خود هستند.

دیدن گوریل

اگر ابتدا شیر را دیدید

 

افرادی که برای اولین بار شیر را در تست شخصیت شناسی براساس نوع برداشت دیدند، جاه طلب، جسور و مصمم هستند. آنها مشتاق اهداف خود هستند، خواه این اهداف مربوط به شغل باشد یا چیز دیگر. آنها آماده اند تا برای رسیدن به آنچه می خواهند اقدام کنند. آنها در صورت لزوم در ریسک کردن تردید نداشته و اعتماد به نفس زیادی دارند. این افراد همچنین دارای حس ذاتی عدالت هستند که به آنها کمک می کند تصمیمات منصفانه بگیرند.

شاید بپسندید: تست روان شناسی: رنگی که برای درب خانه انتخاب می کنید شخصیت شما را لو می دهد!

تست شخصیت شناسی براساس نوع برداشت

امیدوارم از تست شخصیت شناسی براساس نوع برداشت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هم وسیله ای در برخی حمام هاست و هم یک عدد!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن تفاوتهای دو تصویر زرافه اثبات کن که چشمات مثل عقاب تیزه!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

آزمون تمرکز: با پیدا کردن 3 تفاوت تصویر زن مهماندار، توانائیهای شناختی خود را ارزیابی کنید!

 چیستان: نام استانی است که اگر حرف اولش را برداریم اسم یک رودخانه بدست می آید! 

معمای هوش ریاضی: آیا می توانید این معمای ریاضی را در 6 دقیقه حل کنید؟

 تست قدرت بینایی: آیا می توانید پاندا را در تصویر شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا