;
تفریح و سرگرمی

در این کافه رستوران یک دزد حضور دارد، او را شناسایی کنید!؟

آزمون شناسایی نکته کافه رستوران : مجله خبری چشمک با انتشار سوالات تصویری و معماهای جالب تلاش دارد تا سطح توانائی ها و مهارت های شناختی شما را مورد بررسی قرار دهد. باید بدانید که بسیاری از افراد مشغول کردن ذهن شان با انواع و اقسام بازی فکری، علی الخصوص معماها و سوالات هوش را دوست دارند. سوالات هوش تصویری از یک سو می تواند ذهن را آزاد کند و از سوی دیگر زمینه را برای آشنایی بیشتر با پدیده ها و … فراهم کند. به این ترتیب سوالات و معماهای تصویری می توانند نکته سنجی، جزئی نگری، تمرکز و دقت را در علاقمندان افزایش دهند. شما در آزمون شناسایی نکته کافه رستوران باید بتوانید نکته تصویر را در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کنید.

به باور محققان افرادی که از سطح مناسبی تیزبینی و نکته سنجی برخوردار باشید، خواهید توانست که آزمون شناسایی نکته کافه رستوران را در کمتر از 5 ثانیه رمزگشایی کنید. آزمون شناسایی نکته کافه رستوران و آزمون های مشابه، قطعا می توانند دقت و ریزبینی شما را افزایش داده و باعث شده تا در بلند مدت به شدت جزئی نگر شوید. پس با مجله خبری چشمک همواره همراه باشید.

شاید بپسندید: داستان زنان بیشتر مکارند یا مردان! | حکایتی شنیدنی و جالب

آزمون شناسایی نکته کافه رستوران

تنها یادتان باشد که برای حل آزمون شناسایی نکته کافه رستوران تنها 5 ثانیه فرصت دارید. اگر آماده هستید با دقت تصویر آزمون شناسایی نکته کافه رستوران را مورد بررسی قرار دهید.

پس از انتشار آزمون شناسایی نکته کافه رستوران در فیس بوک، بلافاصله این تصویر بارها همرسانی شد و هر یک از افراد تلاش داشتند با کمک این آزمون سطح دقت و توانائیهای خود و اطرافیان خود را مورد سنجش قرار دهند. امروز نیز با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی نکته کافه رستوران همراه باشید. شما باید بتوانید در 4 ثانیه نکته تصویر را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: گاو بابانوئل کجاست!؟ | تو یه نگاه پیداش کنی آخر تیزبینا هستی!

آزمون شناسایی نکته کافه رستوران

شاید بپسندید:آدم ریسک پذیری یا یک محتاط محافظه کار!؟ اگر نمی دونی یه نوشیدنی انتخاب کن تا بهت بگیم!

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: خیلی تیزی پس سریع دزد مهمونی هالووین رو پیدا کن!

 

 

 

 

شاید بپسندید:ضریب بالای هوشی ات رو با پیدا کردن زندانی بی گناه، اثبات کن!

پاسخ آزمون تشخیص زندانی فراری

احتمالا شما دوست عزیز توانستید که زندانی فراری را تشخیص دهید. اما اگر نتوانستید و منتظر یک فرصت دیگر هستید، 5 ثانیه دیگر به شما وقت داده می شود. جزئیات تصویر را بررسی کنید.

احتمالا ًبپسندید: کدومیکی از این دو تا مرد برای مرخصی از زندان بیرون آمده است!؟

 

 

 

.

احتمالاً بپسندید: مجموع عددی ساندویج، پسرک و کفش را در معادله آخر پیدا کنی، آخر نابغه هایی!؟

 

 

 

 

جالب خواهد بود: چیستان جالب:سه پزشک گفتند که بیل برادر آنها است،اما بیل می گوید که برادر ندارد! چگونه ممکن است!؟

پاسخ آزمون تشخیص زندانی فراری: به نظر می رسد در تصویر یک زندانی فراری وجود دارد. اگر دقت کنید دستبند باز شده بر روی دست های صندوقدار یا همان فروشنده وجود دارد. اما یک زندانی فراری بلافاصله با چنین وضعیتی برای کار در یک فضای عمومی ظاهر می شود. برخی لباس کثیف مرد جوان را نکته تصویر گرفته اند. اما نکته اصلی به مرد سمت راست است. او یک کیف صورتی به دوش دارد. معمولاً رنگ صورتی از جمله رنگ هایی است که مردان کمتر استفاده می کنند. احتمالاً او یا یک مجرم فراری است که این کیف را سرقت کرده است. اگر دقت کنید متوجه می شوید که او با نگرانی اطراف را بررسی می کند.

شاید بپسندید: چیستان: کدام سه عدد را در همدیگر جمع و یا ضرب کنیم، نتیجه یکسانی دارند؟

شناسایی نکته کافه رستوران

احتمالاً بپسندید: حکایت عیادت ناشنوا از همسایه بیمار از داستان های مثنوی مولانا

امیدوارم از آزمون شناسایی نکته کافه رستوران استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: یه حیوون رو تو این تصویر انتخاب کن تا بگم تاریک‌ترین جنبه شخصیت‌ات چیه!؟

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: اگه زرافه ای که با بقیه فرق داره رو پیدا کنی، آخر تیزبینا هستی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه باهوشی تو یک نگاه، اشتباه تصویر دکترها را شناسایی کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات مثل عقابه پس گور خر متفاوت را در تصویر پیدا کن!

شاید برایتان جالب باشد

کدومیکی از این سه نفر تازه اززندان فرار کرده است!؟

 انتخاب یکی از درخت های میوه می تواند نکات جالبی را در مورد روابط شما با دیگران نشان دهد!

چیستان: دختری در آخرین تولدش ده ساله بود و در روز تولد بعدی دوازده ساله خواهد شد. چه طور ممکنه!؟

یکی از این خانم خوشکلا خودشو جای یه شاهدخت جا زده! اون کدومیکی هست!؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. نه این جواب اشتباه است جواب درست فرد فروشنده است چون فروشنده یا صندوق دار کلاه گیس دارد که شناسایی نشود و دستبند به دست دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 4 =

دکمه بازگشت به بالا