;
دنیای مدسبک لباس

نحوه انتخاب لباس تابستانی زنانه شیک برای تیپ و اندام های مختلف

پیدا کردن یک لباس تابستانی زنانه بسیار آسان است. اما پیدا کردن لباسی خنک، زیبا و جذاب بسیار چالش برانگیز است. مهم نیست که به دنبال چه سبکی هستید، چه سبک کلاسیک یا سبک مدرن، مهم این است که لباس هایی را در نظر بگیرید که شکل زیبای بدن شما را پنهان نکنند. استایل‌هایی وجود دارند که در تمام فیگورها عالی به نظر می‌رسند، در حالی که سبک‌هایی دیگر با ظرافت بیشتری روی فیزیک های خاص قرار می‌گیرند. اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید و کدام نوع لباس تابستانی زنانه به بهترین شکل، هیکل شما را جذاب تر نشان می دهد، در این مطلب از سری مطالب سبک لباس راهنمای مفیدی برای شما ارائه می دهیم که می توانید آن ها را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه می توان بر اساس رنگ پوست، بهترین رنگ لباس را انتخاب کرد؟

۱.به سراغ طرح های گلدار بروید

یکی از بزرگ‌ترین تصورات غلط مد این است که طرح های گلدار جذاب نیستند و فقط با تیپ‌ها و فرم‌های خاص بدن می‌توانند پوشیده شوند. در واقع، طرح های گلدار (مخصوصاً چاپ‌های دیجیتالی گلدار که به ظاهر ظاهری تازه می‌دهند) بلکه کمک می کند تا فرم بدن زیبا تر به نظر برسد. به عنوان مثال، یک طرح گلدار چند رنگ با سایه‌های متضاد سایه‌های روشن و تابستانی، مانند فیروزه‌ای، بنفش و صورتی شیرین می‌تواند به جای برجسته کردن نقاط بد بدن، یک بدن منحنی را نشان دهد. برای کمک به ایجاد یک هیکل زنانه‌تر، همیشه می‌توانید یک روپوش با روکش مصنوعی انتخاب کنید که عیوب را پنهان می‌کند و به ظاهر استایل زیبا می‌بخشد.

یک لباس ماکسی با چاپ گلدار گزینه ای عالی برای ساحل است. با این حال، می‌توان آن را برای مناسبت‌های غیررسمی‌تر یا یک شب بیرون از خانه نیز پوشاند. لباس هایی با طرح های هاوایی در تابستان امسال بسیار مد هستند. اگر لباسی با دور کمر و دامن چین دار انتخاب کنید، بدون در نظر گرفتن تیپ بدنی خود، به احتمال زیاد ظاهری شگفت انگیز خواهید داشت.

۲.لباسی انتخاب کنید که برجستگی های مورد نظر تان را بیشتر نمایش بدهد

وقتی لباس زیبا می پوشید یکی از هدف های تان این است که برجستگی های بدن تان را زیبا تر نشان دهد. بنابراین در انتخاب مدل لباس بسیار دقت کنید. مثلا آیا دوست دارید بالا تنه تان بیشتر دیده شود یا پایین تنه تان زیبا به نظر برسد. با توجه به خواسته تان لباسی را انتخاب کنید که همان قسمت های خاص بدن را تان را زیباتر و جذاب تر نشان دهد. به علاوه بهتر است لباس تان را با جواهراتی به رنگ نقره ست کنید. قطعا جذاب به نظر می رسید.

۳.لباس تابستانی زنانه، انتخاب فرم مناسب

یک لباس خوش فرم یکی از چیزهای اصلی است که هر زنی باید در کمد لباس خود داشته باشد. لباس‌هایی با فرم زیبا و مناسب به آرامی بدن زن را در آغوش می‌گیرند و به برجسته‌تر شدن شکل آن کمک می‌کنند. لباسی را انتخاب کنید که به نفع بدن شما باشد (یعنی با جزئیات درزدار در کمر) که دومین قسمت جذاب بدن یعنی ترقوه مانند یقه را نشان می دهد و برجسته می کند. همچنین می‌توانید یک کمربند چرمی سگک دار اضافه کنید و لباس را با صندل‌هایی شیک تکمیل کنید.

۴.احیای پپلوم

روند peplum بازگشتی قوی دارد و به احتمال زیاد به سبک مورد علاقه بسیاری از زنان در سراسر جهان تبدیل خواهد شد. این یک کار فوق العاده برای زنان در اواخر دهه ۱۸۰۰ انجام داد و در تمام سیلوئت ها و سنین، از دیواهای بزرگ گرفته تا خانم های جوان و ورزشکار، عالی به نظر می رسد. پپلوم تا کمر کم می شود و باسن را برجسته می کند. می‌توانید با یک لباس توری مشکی شروع کنید که دارای یک مینی پپلوم است که فرم بدن را زیبا تر نشان می دهد. بسته به طرح توری، این لباس را می توان هم در مراسم رسمی و هم در مراسم غیر رسمی پوشید.

البته اگر نیاز دارید که قسمت میانی بدن را حتی بیشتر کم کنید، فقط یک کمربند باریک درست بالای پپلوم یا مینی پپلوم اضافه کنید. این به برجسته تر شدن شکل کمک می کند. با این حال، به خاطر داشته باشید که تمیز کردن لباس‌های پپلوم به دلیل سبک خاصی که دارند کمی دشوار است.

لباس تابستانی زنانه

بیشتر بخوانید: آرایش مناسب با سبک لباس: با هر سبک لباس چگونه آرایش کنید؟

۵.سبک ساعت شنی

این سبک لباس از جمله زیباترین مدل های لباسی هستند که می توانید انتخاب کنید تا فوق العاده شیک و زیبا به نظر برسید. این لباس‌های فوق‌العاده زنانه دارای یک دامن کامل و نیم تنه است که به ایجاد فرم ساعت شنی عالی کمک می‌کند. شکلی که برای هر نوع هیکل مناسب است. قسمت میانی بدن خود را با یک کمربند پهن بیشتر به نمایش بگذارید. برای این سبک هم از طرح های گلدار استفاده کنید و آن را با یک صندل پاشنه بلند امروزی جلوه دهید.

بهترین ایده های سبک لباس برای هر فرم  بدنی

۱.لباس تابستانی زنانه، قد بلند

لباس‌های الهام‌گرفته از سبک‌های قدیمی برای خانم‌های قدبلند شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند، به‌ویژه اگر این لباس ها دارای خط لبه‌ای از بالای زانو باشد که از نمایش ظاهری ناپسند و لاغر جلوگیری می‌کند. بعلاوه، اگر پاهای زیبایی دارید، این نوع لباس به بهترین شکل آن را نشان می دهد.

۲. اندام ریز

اندام های ریز را می توان با لباسی با خط لبه وسط ران به شدت زیبا کرد. طرح‌های گلدار ابریشمی نیز زنان زیبا را با جثه کوچک‌تر بسیار شیک و زیبا نشان می‌دهد.

لباس تابستانی زنانه

۳. اندام گلابی شکل

یک لباس گلدار با دامن لاله که روی باسن می‌چرخد، یک گزینه عالی برای این فرم بدن است. انتخاب لباس هایی با دامن گشاد نیز ایده خوبی است اگر می خواهید کمی حجم اضافی را در باسن پنهان کنید و در عین حال فوق العاده زنانه به نظر برسید. به علاوه اگر می خواهید توجه را از پایین تنه به بالا تنه جلب کنید، بهتر است از پارچه های ساده با رنگ های روشن برای بالاته استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ۱۴ جذاب ترین و شیک ترین مدل آرایش موی تابستانی

۴.اندام های منحنی یا ساعت شنی

لباس های غلاف چسبیده با کمر مشخص را ترجیح دهید. یک پیراهن هم برای شما عالی به نظر می رسد، زیرا هم راحت و هم جادار است. اگر می خواهید یک پیراهن تابستانی دخترانه تر به نظر برسد، کافی است یک کراوات در قسمت کمر اضافه کنید. این فورا به ایجاد یک شکل کوچک کمک می کند. برای حضوردر ساحل، یک سارافون روکش دار عالی است تا همه نگاه ها را به سمت شما معطوف کند.

۵.لباس تابستانی زنانه، اندام درشت

لطفا توجه داشته باشید که همه خانم های سایز بزرگ دقیقاً یک شکل نیستند. به همین دلیل، همیشه بهترین کار این است که سیلوئتی را انتخاب کنید که مناسب اندام شما باشد.

جرأت داشته باشید که فرم زنانه خود را با یک لباس طرح دار زیبا و با کمر بلند برجسته کنید. فقط مطمئن شوید که با دامن کامل برای ظاهری تابستانی تر و بی دغدغه همراه است. با این حال، لطفا توجه داشته باشید که همه خانم های سایز بزرگ دقیقاً یک شکل نیستند. به همین دلیل، همیشه بهترین کار این است که سیلوئتی را انتخاب کنید که مناسب اندام شما باشد. همچنین متوجه خواهید شد که دارت های داخل به بیرون در قسمت بالاتنه به ایجاد توهم فرم صاف تر و همچنین کمر باریک تر کمک می کند.

لباس تابستانی زنانه

۶.اندام های پسرانه

لباس های فری سایز در اندام های باریک عالی به نظر می رسند. این نوع لباس ها جایگزین های عالی هستند که می توانند همان جلوه را برای اندام پسرانه شما ایجاد کنند. اگر می‌خواهید منحنی‌هایی را در تمام نقاط مناسب ایجاد کنید، رفل‌هایی که به‌طور استراتژیک در ناحیه سینه شما قرار می‌گیرند و راه‌راه‌های شورون پر جنب و جوش کمک‌های ارزشمند هستند.

۷.لباس تابستانی زنانه، هیکل ورزشی

یک هیکل عضلانی می‌تواند با لباس‌های کمربند دار و پارچه‌های مصنوعی، منحنی‌های خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: مدل موی کوتاه شیک و جذاب: ۱۳ مدل موی باب پیکسی برای بهار و تابستان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 15 =

دکمه بازگشت به بالا