;
تفریح و سرگرمی

بگو دوست داری تو کدومیک از مسیرها پیاده روی کنی تا بهت بگم کلاً چه جور آدمی هستی!؟

تست شخصیت شناسی مبتنی به مسیر: آیا می خواهید خودتان را بهتر بشناسید؟ تست شخصیت شناسی مبتنی به مسیر را انجام دهید و با قدم زدن در یکی از سه مسیر در طبیعت، خود واقعی خود را کشف کنید! شما ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهید شناخت. می توانید آنچه هستید را کشف خواهید کرد و خودآگاهی بیشتری به دست خواهید آورد. بنابراین، یک ثانیه دیگر منتظر نمانید. تست را انجام دهید و بفهمید که چه چیزی در تست شخصیت شناسی مبتنی به مسیر درباره شما نهفته است!

شاید بپسندید: چیستان: می تونی اون رو اندازه بگیری، اما قابل مشاهده نیست، اون چیه!؟

تست شخصیت شناسی مبتنی به مسیر

آیا کنجکاو هستید که درباره شخصیت خود بیشتر بدانید؟ آیا می خواهید یکی از سه مسیر موجود در طبیعت را برای کشف خود واقعی خود کشف کنید؟ تست شخصیت ما بینش عمیقی در مورد ویژگی های فردی شما ارائه می دهد و گزارشی قابل درک ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند سفر خود را به سمت خودیابی ترسیم کنید.

چه بخواهید برای راهنمایی شغلی در آزمون شرکت کنید یا صرفاً از روی کنجکاوی، این می تواند راهی عالی برای به دست آوردن بینش نسبت به خودتان و یادگیری بیشتر در مورد اینکه چگونه شخصیت شما بر انتخاب هایی که می کنید تأثیر می گذارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که راهی را انتخاب کنید که بیشتر شما را جذب می کند.

شاید بپسندید: تو 5 ثانیه اشتباه تصویر دخترک را پیدا کنی، نابغه ای!

تست شخصیت شناسی مبتنی به مسیر

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: کدومیک از این سه زوج، عروس و دوماد واقعی نیستند!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: انتخاب یکی از درخت های میوه می تواند نکات جالبی را در مورد روابط شما با دیگران نشان دهد!

.

.

.

.

شاید بپسندید:  زنی با این فرم انگشتان پا صاحب شوهر پولدار می شود + طالع بینی جالب انگشتان پای زن

پاسخ تست شخصیت شناسی مبتنی به مسیر

اکنون که مسیر خود را انتخاب کرده اید می توانید به بخش تفسیرها مراجعه کنید. ما اطمینان داریم که از خواندن تفاسیر متعجل و شگفت زده خواهید شد.

شاید بپسندید: آیا بچه زن وسطی زایشگاه واقعاً دزدیده شده است!؟ | باهوشا بگن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدومیکی از این شیرین عقل ها همسر این خانم پرمدعاست!؟

 

 

 

شاید بپسندید:کدومیکی از این مسافران مترو، پولش از پارو بالا میره!؟

تست شخصیت شناسی مبتنی به مسیر

کاوش در مسیر کوهستانی

کسانی که مسیر کوهستانی را کاوش می کنند روحیه ماجراجویانه و انگیزه خود را برای چالش ها نشان می دهند. آن‌ها افرادی هستند که از ناشناخته‌ها نمی‌ترسند و از تحت فشار دادن خود  در ماجراهای مختلف لذت می‌برند.

آنها یک جاه طلبی بی امان دارند و به راحتی با موانع بازدارنده متوقف نمی شوند. این انتخاب نشان دهنده عطش شما برای دانش و اکتشاف، و همچنین قدردانی از هیجان ریسک کردن است.

احتمالاً بپسندید: زیباترین جای صورت یا اندام متولدین ماههای مختلف دقیقا کجاست؟!

کاوش در مسیر باغ گل

کسانی که مسیر باغ گل را کاوش می کنند نشانه هایی از راحتی، امنیت و دلی برای زیبایی نشان می دهند. آنها افرادی هستند که چه در خانواده و چه در ارزش های شخصی خود ریشه های قوی دارند.

آنها برای خوشبختی بیش از رسیدن به منافع مادی تلاش می کنند و تمایل دارند به آنچه که دارند راضی باشند. این انتخاب نشان دهنده عشق شما به طبیعت، موسیقی، هنر و همه چیزهایی است که باعث شادی و آرامش روح می شود.

یک آزمون تصویری جالب: از این خانم خوشکلا، کدومیکی تو شبکه‌های اجتماعی فالوور زیاد داره !؟

کاوش در مسیر جنگلی

کسانی که مسیر جنگل را کاوش می کنند، قدردانی از عرفان و اکتشاف را به تصویر می کشند. آنها افرادی با ذهن باز هستند که مایل به سرگرم کردن ایده ها و مفاهیم جدید هستند. آنها اغلب به معنویت علاقه دارند و به دنبال پاسخی فراتر از آن چیزی هستند که با چشم فیزیکی دیده می شود. این انتخاب نشان دهنده تمایل به یادگیری فرهنگ ها، فلسفه ها و باورهای مختلف است.

خیلی خوب است که با انجام این تست شخصیت، خود واقعی خود را کشف کردید! ما امیدواریم که به شما بینشی در مورد دنیای درونی خود و مسیری که در طبیعت به بهترین وجه با شما طنین انداز می شود، داده باشد.

احتمالاً بپسندید: چیستان: آن چیست که خودش آب است، دشمنش هم آب!؟

امیداریم از تست شخصیت شناسی مبتنی به مسیر استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: آدم ریسک پذیری یا یک محتاط محافظه کار!؟ اگر نمی دونی یه نوشیدنی انتخاب کن تا بهت بگیم!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: نکته سنج باشی مردی که لباس زنانه پوشیده را شناسایی می کنی!

برایتان جالب خواهد بود

تنها یه چشم تیزبین میتونه پلنگ برفی مخفی شده در این منظره کوهستانی را تشخیص بده!!

داستان خر آوازخوان و شتر رقاص!

میخای بفهمی نگاهت به زندگی چیه، کافیه یک نوشیدنی داغ را انتخاب کنی!

یکی از آدمای داخل رستوران مسافر زمان است، کدومیکی هست!؟

ریاضیدان ها بیان جلو: پاسخ معادله چی میشه!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نوزده =

دکمه بازگشت به بالا