;
تفریح و سرگرمی

آدم قاطع هستی یا دو دل | فقط چشمت رو ببند و یکی از جاده ها را انتخاب کن!

تست شخصیت مبتنی بر انتخاب جاده:  آیا تصمیم گیرنده ماهری هستید؟ راه خود را انتخاب کنید تا متوجه شوید! همان طور که متوجه شده اید تست شخصیت مبتنی بر راه  به دنبال پاسخگویی به این سوال است که آیا تصمیم گیرنده ماهری هستید یا خیر؟ این تست شخصیتی سریع و آسان را انجام دهید و بدانید! مسیری را دنبال کنید تا مهارت های تصمیم گیری خود را کشف کنید و بینش خود را به دست آورید. همین حالا شروع کنید و نقاط قوت و ضعف خود را کشف کنید!

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدامیک از این خانم ها، گزینه مناسب ازدواج برای مرد جوان است!؟

تست شخصیت مبتنی بر انتخاب جاده

آیا به راحتی تصمیم می گیرید؟ آیا شما کسی هستید که دوستانتان برای مشاوره و بینش مفید به آن مراجعه می کنند؟ اگر چنین است، پس این تست شخصیت به شما فرصتی می دهد تا مهارت های تصمیم گیری خود را کشف کنید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت مبتنی بر انتخاب جاده همراه شوید.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: 3 تفاوت دو تصویر گربه سفید را پیدا کنید!

تست شخصیت مبتنی بر انتخاب جاده

شاید بپسندید: سوال ریاضی: تو 10 ثانیه 44+4-4÷4×4=؟ را حل کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه تیز و زبلی 3 تفاوت تصویر سگ شکاری رو پیدا کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: 3 تفاوت دو تصویر وسایل مراسم چای سبز ژاپنی را شناسایی کنند!

تفسیر تست شخصیت مبتنی بر انتخاب جاده

آزمون یا تست شخصیت مبتنی بر انتخاب جاده  از شما می‌خواهد که یکی از این 4 جاده را انتخاب کنید. انتخاب شما چیزهای زیادی را در مورد شما آشکار می کند و به شما این فرصت را می دهد که درک بهتری از فرآیند تصمیم گیری خود داشته باشید و بتوانید زمینه هایی را که می توانید در آنها پیشرفت کنید شناسایی کنید.

بنابراین، اگر آماده‌اید بفهمید که چه نوع تصمیم‌گیری هستید، بیایید شروع کنیم!

شاید بپسندید: آدم واقعی را بین مانکن ها شناسایی کن!

.

.

.

.

.

.

 

 

شاید بپسندید:نکته تصویر اداره را پیدا کن | پیدا کردی حتما برا خودت اسپند دود کن تا چشم نخوری!

تست شخصیت مبتنی بر انتخاب جاده

جاده A:

افرادی که جاده A را در این تست شخصیت انتخاب می کنند یک ویژگی شخصیتی تعیین کننده را نشان می دهند. آنها تعهدی تزلزل ناپذیر به تصمیمات خود دارند، با اطمینان به آنها متعهد می شوند و در مسیر انتخابی خود ثابت قدم می مانند. به این ترتیب، آنها قادر به تصمیم گیری سریع و کارآمد هستند و شجاعت ایستادن در کنار تصمیماتشان، حتی در صورت مواجه شدن با مشکلات را دارند.

جاده B:

کسانی که جاده B را انتخاب می کنند معمولاً در تصمیم گیری مرددتر هستند. آنها رویکرد سنجیده تری را اتخاذ می کنند و همه نتایج ممکن را قبل از رسیدن به نتیجه در نظر می گیرند.این تمایل گاهی اوقات می تواند آنها را به سمت محتاط بودن بیش از حد سوق دهد، زیرا ممکن است از ترس گرفتن تصمیم اشتباه از ریسک کردن یا کشف احتمالات جدید بترسند.

شاید بپسندید: سوال ریاضی: اگر A+B=50 و A-B=30 باشد پاسخ عبارت B/A=؟ چند می‌شود!؟

جاده C:

کسانی که جاده C را انتخاب می کنند یک ویژگی شخصیتی قاطعانه را در فرآیندهای تصمیم گیری خود نشان می دهند. آنها قادرند بدون فکر کردن یا حدس زدن خود تصمیمات محکمی بگیرند. این قاطعیت به آنها اجازه می دهد تا بر روی اهداف خود متمرکز بمانند و علیرغم موانع احتمالی که ممکن است پیش بیاید، به تصمیمات خود متعهد بمانند.

جاده D:

افرادی که جاده D را انتخاب می کنند اغلب به عنوان افراد غیرقطعی شناخته می شوند. آنها ممکن است به دلیل تردیدها یا نظرات متضاد با ایده متعهد شدن به یک مسیر عمل مبارزه کنند. به این ترتیب، آنها اغلب زمانی که زمان تصمیم گیری فرا می رسد احساس غرق شدن می کنند که منجر به تردید یا تعلل بالقوه می شود.

امیدوارم از تست شخصیت مبتنی بر انتخاب جادهاستفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: چیستان: متعلق به شماست، اما افراد دیگر بیشتر از آن استفاده می كنند!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: نام حیوانی است که دو حرف اول آن نام عضوی از بدن و سه حرف آخرش نام دخترانه است!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش: با دلیل بگو که کدامیک از خدمتکارها وضعیت مالی خوبی ندارد!

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

داستان مرد بدبخت و بداقبال | حکایت مردی که در بدشانس بودن مثل او نبود!

اولین برداشت شما از تصویر مشخص می کند که انسان محافظه کاری یا شجاع و بی باک!؟

آزمون دقت ذهن: کدام پرنده با بقیه فرق دارد!؟

با دلیل بگو که کدامیک از افراد تصویر با دو نفر دیگر نسبتی ندارد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − یک =

دکمه بازگشت به بالا