;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناخت قاتل در خانه: در کدامیک از تصاویر، زن می خواهد همسرش را بکشد!؟

آزمون شناخت قاتل در خانه: اگر می خواهید ذهنی خلاق و قوی داشته باشید، باید تلاش کنید که ذهن و مغز خود را فعال نگه دارید. همان گونه که برای آمادگی بدنی هر روزه ورزش لازم است، برای فعال بودن ذهن و تقویت آن نیز باید هر روز آن را تمرین و ورزش داد. انواع بازی های فکری از تست های ریاضی گرفته تا حل جدول و سوالات و معماهای هوش تصویری می تواند در این زمینه به ذهن و مغز شما کمک زیادی بکند.

قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

بر همین اساس، مجله خبری چشمک به صورت مرتب و روزانه با اشتراک گذاری جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری، زمینه خوبی برای ورزش مغز شما را فراهم کرده است. کافی است به صورت مرتب چند دقیقه ای از اوقات فراغت خود را به تحلیل و بررسی این سوالات صرف کنید. در بلند مدت متوجه خواهید شد که مهارت های شناختی شما افزایش پیدا کرده است. آزمون شناخت قاتل در خانه چشمک از جمله آزمون ها و معماهایی است که می تواند به اسانی ذهن شما را به چالش کشیده و برای چند ثانیه ای آن را درگیر حل یک معمای سخت کند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد خطرناک برای کودک: جان کودک، توسط کدامیک از این افراد در خطر است!؟

آزمون شناخت قاتل در خانه

با توجه به آنچه در بالا ذکر شد، شما می توانید با پرداختن به آزمون ها و سوالات هوش تصویری ذهنیت خلاق را در خود پرورش دهید. این امر سبب می شود تا در کهنسالی دچار کمبود حافظه و بیماری های ناشی از کاهش فعالیت های مغزی نشوید. اگر آماده هستید با دقت آزمون شناخت قاتل در خانه را مورد بررسی قرار دهید.

اگر به دنبال یک آزمایش واقعی هستید که سطح اداراک و توانائیهای شناختی شما محک زده شود، چشمک این زمینه را فراهم کرده است. در آزمون شناخت قاتل در خانه یک معمای تصویری روبرو می شوید که فقط یک فرد باهوش می تواند بر آن غلبه کند.

آزمون هوش جالب: در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

ماموریت امروز شما در آزمون شناخت قاتل در خانه چیست؟ چالش این است که به تصویر زیر نگاه کنید و بفهمید کدام زن قصد دارد همسر خود را به قتل برساند. برای انجام این کار فقط 7 ثانیه فرصت دارید، پس دیگر وقت خود را تلف نکنید و آن را حل کنید. دریابید که چه کسی قاتل است؟

در تصویر آزمون شناخت قاتل در خانه دو زن را خواهید دید، یکی از آنها یک لیوان آبمیوه را برای همسرش تعارف می کند. در حالی که در تصویر دیگر زنی دیگر، سوپ قرمز مرموزی را برای شریک زندگی خود سرو کرده است. یکی از آنها قاتل است و باید بفهمید که کیست؟

 

شاید بپسندید:چه اشکالی در تصویر شادمانی زن از دریافت نتیجه تست بارداری می بینید!؟

آزمون شناخت قاتل در خانه

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت زن در معرض خطر: کدامیک از زنان تصویر را باید نجات داد!؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت اشتباه پارک: اگر تیزبنی در یک نگاه، اشکال را در این تصویر پیدا کن!

 

 

.

.

برایتان جالب خواهد بود:کدام دختر خون آشام است؟

.

پاسخ آزمون شناخت قاتل در خانه

آیا توانستید بر آزمون شناخت قاتل در خانه غلبه کنید؟ اگر چنین است، به شما تبریک می‌گوییم، زیرا شما چابکی تصویری بالایی دارید که به شما امکان می‌دهد چیزهایی را ببینید که دیگران با چشم غیرمسلح قادر به دیدن آن‌ها نیستند. در غیر این صورت می توانید به بالا برگشته و بیشتر تصویر و جزئیات آن را بررسی کنید.

جالب است: قابل توجه باهوشا: با دلیل و منطق بگوئید کدامیک از والدین تصویر، احمق تر و بی فکرتر است!؟

 

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:با تشخیص اشتباه موجود در جلسه پرسش و پاسخ رسمی، اثبات کنید که نابغه اید!

.

.

.

 

حتما می پسندید: آزمون شناخت فرد راستگو: کدامیک از افراد تصویر زنده نیستند!؟

زن سمت چپ، قاتل واقعی است. آیا حباب های آب میوه را دیدید؟ به باور سازنده آزمون شناخت قاتل در خانه، سمی خطرناک را با آبمیوه مخلوط کرده است که موقع هم زدن، این گونه حباب ایجاد کرده است. جتی مرد با تردید به زن نگاه می کند. گویا از این مهربانی زن، تعجب کرده است.

 

برایتان جالب خواهد بود: به نظرت کدوم یکی یه سارق خفن هست؟

 

احتمالا بپسندید: اگر در یک نگاه کودک گم شده زن تصویر را پیدا کنی، یک چشم عقابی تمام عیار هستی!

 

پاسخ آزمون قاتل

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت زن باردار: کدامیک از زنان تصویر واقعاً باردار هستند!؟ چرا؟

 

امیدوارم از آزمون شناخت قاتل در خانه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت فرد دروغگو: یک نابغه می تواند در یک نگاه بگوید که کدامیک از این دو نفر دروغ می گوید!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

 

برایتان جالب خواهد بود: یک جای کار می لنگد؟ اشتباه تصویر چیست؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

حتما می پسندید: آزمون شناسایی سوپر قهرمان: در کتابخانه، سوپرقهرمان را شناسایی کنید!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

 

شاید بپسندید:آزمون شناخت مرد فقیر: کدامیک از این دو مرد وضعیت مالی خوبی ندارد!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

 

جالب خواهد بود: آزمون شناسایی قاتل در سینما: قاتلی در سالن سینما حضور دارد، آن را شناسایی کنید!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

احتمالا بپسندید: اگر فردی که در حال طراحی برای کودک ربایی است را پیدا کنی، نابغه ای!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

شاید برایتان جالب باشد

 

آزمون شناسایی قاتل خطرناک: اگر مهارت کارآگاهی داشته باشی در 3 ثانیه قاتل را پیدا می کنی!

اگر فکر می کنی جزئی‌نگر هستی، رباینده کودک را در 3 ثانیه شناسایی کن!

آزمون شناخت گارسون واقعی: یک تیزبین در یک نگاه، گارسون واقعی را شناسایی می کند!

 آزمون شناسایی قاتل زرنگ: با توجه به شواهد، کدامیک از سه زن تصویر می تواند قاتل باشد!؟

شناسایی فرد آزاد: کدامیک از افراد تصویر، زندانی نیستند!؟

آزمون شناسایی مجرم فراری: توانایی شناختی خود را با شناخت مجرم فراری تصویر اثبات کن!

شناسایی قاتل در رستوران: اگر ذهن کارآگاهی داری،در یک نگاه قاتل مرد را در تصویر پیدا کن!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. خیر کاملا غلطه چون سمت راست داره با تعجب نگاه میکنه و یه جورایی عجیبه مه زنش براش غذا درست کرده و ممکنه قصدش کشتن باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا