;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: مجموع وزن 3 حیوان در معادله آخر چند می شود!؟

سوال ریاضی با مقدار وزن حیوانات: این معمای ریاضی در شبکه های اجتماعی بارها و بارها همرسانی شده است. ظاهراً این سوال بسیار ساده به نظر می رسد، اما روند پاسخ به سوال، دسترسی به پاسخ صحیح به این سوال را سخت نموده است. سوالات ریاضی، معماها و ..و می توانند میزان عملکرد مغز شما را افزایش دهند. افزایش عملکرد مغز می تواند در بلند مدت، جزئی نگری، دقت و تمرکز و حتی هوش شما را افزایش داده و از سوی دیگر سلامت مغز شما را تضمین کنند.

دانستن درباره‌ هوش و اندازه‌گیری آن همیشه یکی از دغدغه‌های بشر بوده است. شما با شناسایی فرد چپ دست تصویر می توانید هوش خود را بسنجید. هوش از آن دست پدیده‌های روانشناختی است که نظرات گوناگونی درباره‌ی آن وجود داشته و دارد. برخی از روانشناسان و محققان معتقدند که هوش یک توانایی اکتسابی است که در اثر تعامل با محیط اطراف آموخته می‌شود، عده‌ای آن را یک توانایی و استعداد ذاتی می‌دانند که توسط ژن‌ها و الگوی وراثتی افراد تعیین می‌شود.

عده‌ای معتقدند که هوش انسان در سال‌های اخیر تکامل زیادی پیدا کرده و هوش کلی انسان‌ها با پیشینه نژادی و قومی متفاوت تفاوت‌های زیاد و فاحشی با یکدیگر دارد. با توجه به دیدگاه اول، هوش اکتسابی است. بر همین اساس انواع و اقسام بازی های فکری و سوالات و معماها طراحی می شوند تا ضمن فراهم نمودن برای ورزش مغز، زمینه برای رشد مهارت ها و توانائیهای شناختی فراهم شود. با مجله خبری چشمک و سوال ریاضی با مقدار وزن حیوانات همراه شوید.

شاید بپسندید: اگه نابغه ریاضی هستی مجموع عددی سبزیجات را در معادله آخر پیدا کن!؟

سوال ریاضی با مقدار وزن حیوانات

درست است که ماهیت هوش کمی پیچیده است و هنوز کاملا شناخته‌شده نیست اما هر فردی در ذهن‌اش تصور و تعریفی از هوش دارد. بسیاری از افراد هوش را توانایی و استعداد یادگیری می‌دانند، عده‌ای آن را توانایی سازگاری افراد با محیط و موقعیت‌ها می‌پندارند، بعضی آن را علت پیشرفت و موفقیت افراد می‌دانند، عده‌ای توانایی فهم و درک امور را به هوش نسبت می‌دهند و… .به هر حال، امروز یک معمای تصویری برای سنجش ضریب هوشی شما طراحی شده است.

با بخش سرگرمی چشمک و سوال ریاضی با مقدار وزن حیوانات همراه باشید. شما برای یافتن پاسخ فقط 10 ثانیه فرصت دارید!؟ لذا با دقت به معادلات داده شده در صورت سوال ریاضی با مقدار وزن حیوانات نگاه کنید و مجموع وزنی حیوانات را پیدا کنید. در تصویر چهره سگ، گربه و خرگوش را خواهید دید که نشان دهنده وزن آنهاست. از تمام اطلاعات داده شده، مجموع وزن آنها را دریابید.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: در تصویر پلنگ، قارچ، دست، موز و ماهی مخفی را پیدا کنید!

سوال ریاضی با مقدار وزن حیوانات

شاید بپسندید: چه کسی قاتل فراری را در خانه خود مخفی کرده است!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:تست هوش: با حرکت دادن 4 تا چوب کبریت 3 تا مربع درست کن!

 

 

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی آقاست و خودش را بین خانما جا زده!؟

پاسخ سوال ریاضی با مقدار وزن حیوانات

اگر تاکنون نتوانستید معما را حل کنید، 10 ثانیه دیگر به شما فرصت داده می شود. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:سوال تصویری: کی رژ لب را دزدیده!؟

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: کدام شکلک با بقیه فرق داره!؟

.

 

.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی تصمیم داره از زندان فرار کنه!؟

پاسخ سوال ریاضی با مقدار وزن حیوانات: 27 کیلوگرم.

شاید بپسندید: آنچه که باعث ترس گاو میش ها شده را شناسایی کن!

پاسخ سوال ریاضی با مقدار وزن حیوانات

امیدوارم از سوال ریاضی با مقدار وزن حیوانات استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:  آنچه که جان گاوچران را تهدید می کند را شناسایی کنید!

 

 

 

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:با دلیل بگو که کدامیک از این 3 خانم همسر آقای رئیس است!؟

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با دلیل بگو کدومیکی از این دو زن، مادر دخترک نوجوان است!

چیستان: شیرین است و طعم ندارد، سنگین است و وزن ندارد!؟

کدوم خانم تو شبکه‌های اجتماعی فالوور زیاد داره !؟

پیرمرد یا دانش آموز، کی معادله رو درست محاسبه کرده!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا