;
تفریح و سرگرمی

صاحب اسب دختر خانما هستن یا پسر جوون!؟ | فقط باهوشا متوجه میشن!

آزمون شناخت صاحب اسب: مجله خبری چشمک با جذاب ترین و جدیدترین سوالات هوش تصویری در کنار شماست. برخی ازاین سوالات ساده و آسان به نظر می رسند، اما در بسیار اوقات به خوبی توانائیهای شناختی شما را به چالش می کشند. شاید یکی از دلایل پرطرفدار بودن این قبیل مطالب، چالشی بودن این گونه مطالب است. گاهی نیاز نیست به این سوالات فکر کنید، کافی است بدنیال یک نشانه باشید. اگر آماده هستید با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت صاحب اسب همراه باشید. در این آزمون باید به دنبال این سوال باشید، که چه کسی صاحب اسب است.

یافتن نشانه ها در این سوالات یا تصاویر معمایی حواس شناختی شما را پرورش می دهد. شما با انجام منظم این بازی ها، در بلند مدت متوجه خواهید شد که قدرت تمرکزتان افزایش یافته و دقت و جزئی نگری شما افزایش می یابد. لذا سوالات هوش تصویری در کنار سرگرم کنندگی برای رشد مهارت های شناختی شما معجزه می کنند. در آزمون شناسایی صاحب واقعی اسب شرکت کرده و تلاش کنید کنید توانائیهای شناختی خود را محک بزنید. صاحب این اسب وحشی چه کسی است!؟

شاید بپسندید: برای داشتن یک تعطیلات عالی به چه چیزی واقعاً احتباج داری!؟ دیدن یه فیلم یا مهمونی رفتن یا ….!؟

آزمون شناخت صاحب اسب

پاسخگویی به آزمون شناخت صاحب اسب نیز به مانند دیگر آزمون های مشابه، نیازمند دقت، تمرکز و قدرت تحلیل شماست. شما باید با نگاه به تصویر، بهترین و منطقی ترین پاسخ را ارائه دهید و این مسئله تنها توسط یک ذهن ارام و خلاق امکان پذیر است. در تصویر آزمون شناخت صاحب اسب شما با سه نفر روبرو هستید که بر سر تصاحب یک اسب وحشی  با یکدیگر مناقشه و دعوا دارند. اما کدامیک صاحب واقعی اسب هستند!؟ شما فکر می کنید که اسب وحشی تصویر مال چه کسی است؟

دلیل شما چیست؟ اگر آماده هستید به دقت به تصویر آزمون شناخت صاحب اسب نگاه کنید و پاسخ را همانطور که اشاره شد، همراه با تحلیل قانع کننده ارائه دهید! یادتان باشد که زمان شما محدود است و تنها 5 ثانیه فرصت دارید که جمع بندی کرده و پاسخ ارائه دهید. این زمان محدود، درجه سختی این سوال را افزایش می دهد. زیرا ذهن شما باید به سرعت به یک تحلیل دست پیدا کند!

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که برخی حیوانات در دهان و بعضی در دم دارند!؟

آزمون شناخت صاحب اسب

احتمالاً بپسندید: یکی از آدمای داخل رستوران مسافر زمان است، کدومیکی هست!؟

.

.

.

 

یک آزمون تصویری جذاب: آیا بچه زن وسطی زایشگاه واقعاً دزدیده شده است!؟ | باهوشا بگن!

 

 

 

.

جالب خواهد بود: واکنشت وقتی چیزی رو بلد نیستی و بهت میگن چیه!؟ بگو تو تصویر اول چی دیدی تا بگم!

پاسخ آزمون شناخت صاحب اسب

اگر هنوز به پاسخ نرسیدید، بهتر است نگاهی دقیق تر به تصویر آزمون شناخت صاحب اسب بیندازید. باید بدنبال نشانه ها باشید. به تصویر نگاه کنید. اگر زمان بیشتر نیاز دارید، ما این زمان را به شما می دهیم.

احتمالاً بپسندید: تو 5 ثانیه اشتباه تصویر دخترک را پیدا کنی، نابغه ای!

 

.

.

 

شاید بپسندید: با جابجایی 1 چوب کبریت، معادله را درست کن! | فقط نابغه ها موفق میشن!

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام کشور است که اگر حرف اولش را بردارید نام یک بیماری می شود!؟

پاسخ آزمون شناخت صاحب اسب: شما چه فکر کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. همیشه باید دقت کرد و تمرکز نمود تا به پاسخ درست رسید. کاری که کارآگاهان پلیس انجام می دهند. در متن بارها اشاره شد که اسب وحشی است، لذا هیچکدام از این افراد صاخب اسب نیستند. برخی اشاره کرده اند که از طریق کفش های این سه نفر می توان فهمید که کدامیک صاحب اسب است. زن اول از سمت راست دارای کفش های مناسب سوارکاری است. لذا او را صاحب اسب گفته اند، اما اسب فاقد هر گونه زین و … هست. او یک اسب آزاد در طبیعت است (فضای عکس هم مشخص است) که تاکنون گرفتار نشده است که انسان ها از او بهره کشی و سوارکاری کنند.

شاید بپسندید: خانم خانما به کدومیکی از این دو تا خوشتیپ، برا ازدواج جواب مثبت میده!؟

شناخت صاحب اسب

احتمالاً بپسندید: چیستان:  آن چیست که انگشت شصت و چهار انگشت را دارد، اما دست نیست!؟

امیدوارم از آزمون شناخت صاحب اسب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

جالب خواهد بود: در این کافه رستوران یک دزد حضور دارد، او را شناسایی کنید!؟

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: یکی از نمادهای عشق را انتخاب کن تا بفهمی چه چیزی از شریک زندگی ات انتظار داری!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: یکی از این خانم خوشکلا خودشو جای یه شاهدخت جا زده! اون کدومیکی هست!؟

شاید برایتان جالب باشد

با پیدا کردن پاسخ معادله تصویری، نبوغ بالای ریاضی‌ات رو اثبات کن!

چیزی که ابتدا می بینید اطلاعات جالبی را در مورد نیازهای شما آشکار می کند!

چیستان جالب: کدام حیوان است که وارونه اش در حمام وجود دارد!؟

چند تا تفاوت بین دو تا کرم خاکی هست!؟| تیزبین باشی همه رو پیدا می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − سه =

دکمه بازگشت به بالا