;
فرهنگ و هنر

پرنسس های دیزنی متعلق به کدام کشورها هستند+بخش اول

ملیت پرنسس های دیزنی: شاید تاکنون برای شما هم سوال پیش آمده باشد که پرنسس های دیزنی متعلق به کدام فرهنگ و کشور هستند. در این مطلب از سری مطالب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک نگاهی انداخته ایم به ملیت پرنسس های دیزنی. با ما همراه باشید.

شاید بپسندید: 10 جالب ترین حقایق درباره فرهنگ مردم پرتغال !

ملیت پرنسس های دیزنی

بخش شیرین کودکی بسیاری از ما را شخصیت‌های فانتزی و پرماجرای کتاب داستا‌ن‌ها رقم زدند. این شخصیت‌ها، از موجودات عجیب و غریب گرفته تا پرنسس‌هایی همچون سفید برفی و سیندرلا، سفرهای خیالی به یادماندنی به دنیای خود را برایمان به یادگار گذاشتند اما آیا می دانستید که هر کدام از این پرنسس و شاهزاده ها اهل کدام کشور هستند؟

احتمالاً بپسندید: زندگی سیاسی کلئوپاترا سلن دوم: سرنوشت یک بازمانده سلطنتی

ملیت پرنسس های دیزنی

پوکاهونتاس – ایالات متحده آمریکا

اولین پرنسس ما، پوکاهونتاس، اهل ایالت ویرجینیا در سواحل شرقی ایالات متحده است. او در واقع بر اساس یک شخصیت تاریخی واقعی به همین نام است. پوکاهونتاس بخشی از قبیله پوهاتان در منطقه تایدواتر ویرجینیا بود.

متأسفانه، پوکاهونتاس واقعی به اندازه شاهزاده خانم محبوب ما پایان خوشی نداشت، زیرا زندگی و مردم او تحت تأثیر استعمار جیمزتاون قرار گرفتند. با این وجود، تپه‌های غلتان و جنگل‌های سرسبز حومه ویرجینیا در زندگی واقعی به همان اندازه زیبا هستند که در کلاسیک دیزنی ظاهر می‌شوند.

شاید بپسندید: آشنایی با زوج های محبوب دیزنی+ شاهزاده های رویایی پرنسس های دیزنی!

پوکاهونتاس

هنگامی که به روح پوکاهونتاس و ارتباط او با جهان طبیعی می پردازید، شهر خیره کننده ونکوور، کانادا را در نظر بگیرید. درست مانند پوکاهونتاس که سرزمین مادری خود را گرامی می داشت، ونکوور توسط کوه های باشکوه و جنگل های سرسبز بریتیش کلمبیا احاطه شده است. می‌توانید مکان‌های میراث بومی را کاوش کنید، در میان درختان سر به فلک کشیده در پارک استنلی قدم بزنید و در بیابان الهام‌بخش شمال غربی اقیانوس آرام غوطه‌ور شوید.

احتمالاً بپسندید: پرنسس های دیزنی هم بچه دار شدند+تصاویر بارداری پرنسس های دیزنی

بل – فرانسه

دختر خوشگل  Beauty and the Beast اهل روستایی  در فرانسه است. ارجاعات زیادی به این محیط در فیلم وجود دارد. بل در یک دهکده آرام قرون وسطایی فرانسه زندگی می کند، که می خواهد در اوایل ماجراجویی خود از آن فرار کند.

شاید بپسندید: اتفاق عجیب در اروپای 1518: مردمانی که به طاعون رقص گرفتار و تا سر‌حد مرگ رقصیدند!

ملیت پرنسس های دیزنی

شهر مشابهی با خانه بل می تواند سنت امیلیون در کنار بوردو در جنوب فرانسه باشد. این دهکده زیبا در تپه های شراب ساخته شده و در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. خیابان های پرپیچ و خم و سنگفرش آن کاملاً افسانه ای به نظر می رسند! با قدم زدن در خیابان‌های جذاب شهر، کافه‌های دنج، کتاب‌فروشی‌های جذاب، و میدان‌های زیبا را خواهید دید که یادآور دهکده‌ای است که بل در آن زندگی می‌کرده است.علاوه بر این، بوردو به خاطر تاکستان ها و شراب سازی هایش مشهور است.

احتمالاً بپسندید: پرنسس های دیزنی به شکل واقعی تر چه جوری بودند!؟

راپونزل – آلمان

فیلم موفق دیزنی در سال 2010، Tangled، بر اساس داستان آلمانی راپونزل ساخته شد. اگرچه فیلم در یک پادشاهی جزیره ای خیالی می گذرد، اما به نظر می رسد معماری و تأثیرات فرهنگی آن بسیار شبیه آلمان قرون وسطایی است.

برج سنگی نمادین راپونزل در یک جنگل معمولی آلپ پنهان شده است و حتی سبک لباس بنفش او به مد آلمانی در قرن هجدهم اشاره دارد، زمانی که قرار بود وقایع فیلم رخ دهد.

شاید بپسندید: طراحی شخصیت های فیلم شرک شبیه انسان + تصاویر

ملیت پرنسس های دیزنی

وقتی نوبت به گرفتن ذات دلربا دنیای راپونزل می رسد، مونیخ شهری است که به راحتی می تواند شما را به یک محیط افسانه ای منتقل کند. این جواهر باواریایی ترکیبی از تاریخ غنی، معماری فریبنده و باغ‌های زیبا است که فضایی را ایجاد می‌کند که مستقیماً از یک کتاب داستان احساس می‌شود. در خیابان‌های جذاب قدم بزنید، از قلعه‌های تاریخی دیدن کنید، و در زیبایی پارک‌های سرسبز مانند باغ انگلیسر لذت ببرید. در حالی که مونیخ مستقیماً با داستان راپونزل مرتبط نیست، فضای افسانه‌ای آن باعث می‌شود تا به سفر شما به دنیای پرنسس محبوب دیزنی اضافه شود.

شاید بپسندید: فینالیست های سال 2023 در بخش عکاسی کمدی حیات وحش+تصاویر

آریل – دانمارک

اینکه فیلم پری دریایی کوچولو دقیقاً کجا می گذرد، از زمان انتشار آن در سال 1990 به شدت مورد بحث بوده است. برخی از عناصر محیط قطعا اروپایی به نظر می رسند، در حالی که برخی دیگر نشانگر مکانی گرمتر مانند کارائیب هستند.

احتمالاً بپسندید: اگر شخصیت نقاشی های مشهور در این عصر زندگی می کردند، چه شکلی بودند+تصاویر

ملیت پرنسس های دیزنی

با این حال، در مرکز داستان، افسانه‌ای به همین نام قرار دارد که توسط کسی جز هانس کریستن اندرسون، داستان‌نویس دانمارکی نوشته شده است. بنابراین به نظر می رسد که اعلام کنیم دانمارک محل اصلی داستان آریل است. علاوه بر این، می توانید از مجسمه معروف پری دریایی کوچک در پایتخت دانمارک، کپنهاگ دیدن کنید.

جذابیت‌های دیزنی لند

تنوع فرهنگی

دنیای دیزنی لند با پرنسس‌های مختلف، به تنوع فرهنگی و جذابیت‌های مختلفی اشاره دارد. این تنوع باعث می‌شود که هر کودک به شخصیتی ارتباط برقرار کند که با ویژگی‌ها و زمینه‌ای که به آن مربوط است، هم‌دست و هم‌سر شود.

شاید بپسندید: تصاویر جالب از پرنسس های دیزنی که وارد عرصه مُد شده اند+ بخش دوم

پرنسس های دیزنی وقتی متأهل شده

پیام‌های مثبت

پرنسس‌های دیزنی لند علاوه بر جذابیت‌های خود، پیام‌های مثبتی را نیز به کودکان منتقل می‌کنند. از ارادت به خانواده تا تلاش برای رسیدن به آرزوهای خود، این پیام‌ها به مخاطبان کوچک کمک می‌کنند تا ارزش‌های مهم زندگی را یاد بگیرند.

نقد و انتقادات

با وجود جذابیت‌های زیاد پرنسس‌های دیزنی لند، برخی از انتقادات نیز مطرح شده است. از جمله تصویری نمایشی از زنان در برخی موارد تا تبلیغ تصویر زنانه‌ای از زیبایی.

برایتان جالب خواهد بود: پرنسس های دیزنی متعلق به کدام کشورها هستند+بخش دوم

والت دیزنی

نتیجه‌گیری

دنیای پرنسس های دیزنی لند با داستان‌های شیرین، شخصیت‌های قوی و پیام‌های مثبت، همچنان در قلب کودکان و بزرگتران ادامه دارد. این داستان‌ها نه تنها سرگرمی را فراهم می‌کنند، بلکه ارزش‌های مهم زندگی را نیز آموزش می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا