;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناخت تصمیم دزد: یک سوال تحلیلی|دزد تصمیم دارد کدامیک از اشیای این گالری را بدزدد!؟

آزمون شناخت تصمیم دزد: این سوال تصویری پس از آنکه در فیس بوک منتشر شد، عده زیادی را گیج کرد!؟ همه افراد شرکت کننده در آزمون شناخت تصمیم دزد، این معمای تصویری را یکی از پیچیده ترین و چالشی ترین آزمون های تصویری معرفی نمودند. مجله خبری چشمک با انتشار آزمون شناخت تصمیم دزد تلاش دارد، سطح هوش و درک مخاطبان خود را مورد ارزیابی قرار دهد. شما اگر مهارت های شناختی و قوه فهم و ادراک بالا داشته باشید به آسانی خواهید توانست آزمون شناخت تصمیم دزد را حل کنید.

 احتمالاً بپسندید: ببین گوشات شبیه کدوم یکی از گوش های تصویر داخل متن هست،تا بگم دقیقا چه جور آدمی هستی!؟

پس حواس و حداکثر ظرفیت هوشی و مهارت های شناختی خود را فعال کنید.  زیرا به آن نیاز خواهید داشت. این معمای پیچیده را حل کنید و ثابت کنید که یک نابغه واقعی هستید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت تصمیم دزد همراه باشید.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: با توجه به تصویر، چه کسی وزن بیشتری را تحمل می کند!؟

آزمون شناخت تصمیم دزد

اگر به دنبال چالش ها و معماهای پیچیده هستید، مجله خبری چشمک این امکان را برای شما فراهم نموده است. شما با کمک این ازمون ها علاوه بر اینکه می توانید خود را سرگرم کرده و دغدغه های یک روز کاری سخت را فراموش کنید، می توانید ذهن و مغز خود را نیز ورزش دهید.  ورزش مغز به بهبود عملکرد و فعالیت های شما کمک خواهد کرد.

ماموریت امروز آسان به نظر می رسد، اما کاملاً برعکس است، زیرا فقط باید به سرنخ ها نگاه کنید. در تصویر آزمون شناخت تصمیم دزد شما می بینید که دزدی وارد یک گالری اشیای قیمتی شده است. او تصمیم دارد یکی از اشیای این گالری را بدزدد! اما کدامیک؟

تیزبینی و هوش خود را با شناسایی خون آشام در غذاخوری اثبات کنید!

پاسخ به این سوال کاملاً تحلیلی است و شما می توانید بر اساس سطح تحلیل و ادراک خود آزمون شناخت تصمیم دزد را حل کنید. برای حل آزمون 10 ثانیه فرصت دارید.

 

شاید بپسندید: آزمون شناخت فرد روانی: فقط یک نابغه تیزبین، فرد روانی را شناسایی کند!

آزمون شناخت تصمیم دزد

 برایتان جالب خواهد بود: آزمون تشخیص فرد ثروتمند: نکته سنجی خود را با شناسایی فرد ثروتمند تصویر اثبات کنید!

.

.

.

آزمون شناخت حماقت: کدامیک از این دو فرد در حماقت رو دست ندارند!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون فرد در معرض خطر مرگ: کدامیک از افراد زودتر می میرد!؟| غواص یا فضا نورد؟

.

پاسخ آزمون شناخت تصمیم دزد

شاید توانسته باشید یک تحلیل کلی از این آزمون را به دست آورده باشید. اگر تاکنون نتوانستید پاسخی مناسب برای آزمون شناخت تصمیم دزد می توانید 10 ثانیه دیگر بیشتر بر روی این آزمون تمرکز کنید.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی قاتل شاهزاده: از هوش کارآگاهی خودت استفاده کرده و قاتل را شناسایی کنید!

.

.

 

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص فرد مرده: با پیدا کردن فرد مرده تصویر در 3 ثانیه، تیزبینی و نکته سنجی خود را اثبات کنید!

 

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناخت کودک ربا دقت شما را به چالش می کشد؟ آیا آماده اید؟

به نگاه دزد دقت کنید. او توجه چندانی به تابلوی موجود در گالری ندارد. پس تنها دو شی باقی می ماند. کوزه طلایی و گردنبندی که در محفظه حفاظت شده قرار دارد. ممکن است بلافاصله شما بگوئید که دزد تصمیم دارد گردنبند را بدزدد. اما قطعا دزد نمی خواهد کار خود را سخت بکند. او دزد خرده پایی است که دزدیدن گلدان نیز برای او کفایت می کند. برداشتن گردنبند از محفظه محافظت شده شاید به این آسانی نباشد. لذا او کوزه را ترجیح می دهد. نگاه او به سمت کوزه است و او آماده می شود که کوزه را از محل خودش بردارد.

شما چه فکر می کنید؟ نظرات و تحلیل های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت اشتباه وحشتناک تصویر: اگر فکر می کنی خیلی تیزبینی، خطای تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنید!

پاسخ تصمیم دزد

شاید بپسندید: شکل ناخن های شما شبیه کدامیکی است؟ | خود را بهتر بشناسید!

امیدوارم از آزمون شناخت تصمیم دزد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت نادان ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر در حماقت و نادانی رودست ندارد!؟ چرا؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

چگونه می خندید!؟| نحوه خندیدن، اطلاعات زیادی را در مورد شما افشا می کند!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

آزمون شناسایی خطای جالب: اگر در 3 ثانیه خطای جالب تصویر را پیدا کنید، نابغه اید!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

تست روان شناسی جالب: در این موقعیت قرار بگیرید چه کسی را نجات می دهید!؟| همسر یا فرزند!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

آزمون شناسایی زن کودک ربا: اگر هوش کارآگاهی داری، زن کودک ربا را شناسایی کنید!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

آزمون شناسایی آدم واقعی: آدم واقعی را در میان مانکن ها شناسایی کنید!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود: تیز بینی و نکته سنجی خودتان را با شناسایی زنی که تظاهر به ثروتمندی می کند، اثبات کند!

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

مطلب مرتبط: در تصویر تست شخصیت شناسی اسب و چهره ابتدا چی دیدی،بگو تا بگم دقیقاً کی هستی!؟

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

برایتان جالب خواهد بود

 

کدام درخت از نظر شما زیباتر است| نتیجه انتخابتان را بخوانید، شگفت زده خواهید شد!

 شناسایی درب زندان: به شاهزاده خانم کمک کنید تا از برجی که زندانی شده، فرار کند!

آزمون شناسایی مقصر: کدامیک از افراد تصویر، شیشه های ساختمان را شکسته است!؟

شناخت بابانوئل زن: با یک نگاه سریع بگو که کدام بابانوئل یک زن است!؟

شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. عزیزم اون کوله پشتی که با خودش اورده برای دزدین ظرف اورده.تابلو که جاش نمیشه برای گردنبند هم که لازم نبود به این بزرگی.ربطی به نگاه دزد نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − سه =

دکمه بازگشت به بالا