;
تفریح و سرگرمی

آزمون هوش: اگر رمزگشایی ات خوبه پاسخ عبارت آخر را بدست آورید!؟

آزمون هوش با عبارت های ریاضی : با پیدا کردن عدد مناسب میزان توانائیهای شناختی و همچنین ضریب هوش خودتان را ثابت کنید! نابغه ها موفق می شوند.  آیا تا به حال بازی های توالی منطقی را حل کرده اید؟ امروز یک نوع از این پازل ها را به شما پیشنهاد می کنیم. با مجله خبری چشمک و آزمون هوش با عبارت های ریاضی همراه شوید.

این تست هوش برای چند دقیقه مغز شما را مورد آزمایش قرار می دهد. اگر باهوش هستید، این یک نسیم برای شما خواهد بود! با خیال راحت برای خودتان وقت بگذارید و به دنبال این پاسخ باشید که راه حل این دنباله منطقی تصویری چیست!؟ در زیر، دنباله ای از عبارات ریاضی را دارید که در پایان یک عبارت حل نشده است. پاسخ عبارت آخر در آزمون هوش با عبارت های ریاضی چیست؟ محدودیت زمانی 5 ثانیه ای برای حل این مشکل منطقی ریاضی وجود دارد.

شاید بپسندید: سوال هوش: کدامیک از این بچه ها صاحب گربه است!؟

آزمون هوش با عبارت های ریاضی

برای حل آزمون هوش با عبارت های ریاضی از کسی درخواست کمک نکنید، بلکه سعی کنید خودتان آن را حل  و رمزگشایی کنید و توانایی های شناختی خود را بسنجید. به محض اینکه آماده شدید می توانید شروع کنید! با این حال، ما به شما توصیه می کنیم که برای تمرکز تا حد امکان چند لحظه وقت بگذارید، زیرا به آن نیاز خواهید داشت!

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

آیا فکر می کنید می توانید آزمون هوش با عبارت های ریاضی را حل کنید؟

شاید بپسندید: چیستان: نام حیوانی است که دو حرف اول آن نام عضوی از بدن و سه حرف آخرش نام دخترانه است!

آزمون هوش با عبارت های ریاضی

شاید بپسندید: آزمون هوش: با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو مرد، گزینه مناسب ازدواج دختر خانم است!

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: با پیدا کردن ارزش عددی گربه، جغد و پاندا پاسخ عبارت آخر را بدست آورید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: آیا زن تصویر واقعاً یک جاسوس است!؟

پاسخ آزمون هوش با عبارت های ریاضی

زمان شما به پایان رسید. شما می توانید از فرصت دوم خوتان برای رمزگشایی آزمون هوش با عبارت های ریاضی استفاده کنید. راه حل این تست هوش را در زیر ببینید آیا پاسخ درستی دارید یا خیر؟

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: یک مسیر را برای پیاده روی انتخاب کن تا بگم رویا پردازی یا منطقی!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: سوال هوش: پاسخ عبارت 345+1=؟ چند می شود؟

راه حل آزمون هوش با عبارت های ریاضی: منطقی که برای حل این معما باید رعایت می شد:

معادله اول 5+5=11 را به دست می دهد. با افزودن 1 به 10 به دست می آید. در معادله دوم از همین رویکرد پیروی شده و حصل جمع دو عدد در عدد 2 جمع شده و سپس معادلات بعدی حاصل جمع در 3 و 4 و الی آخر…. بر همین اساس و منطق به جای علامت سوال باید عدد 23 باشد.  در آخرین معادله، باید پاسخ را با عدد 5 جمع کنیم. سپس 9+9=18+5=23 را بدست می آوریم.

شاید بپسندید: معمای هوش: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر گدا نیست!

جواب آزمون با عبارت های ریاضی

امیدوارم از آزمون هوش با عبارت های ریاضی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی کشاورز فقیر | داستان کشاورز فقیری که خر شانس بود اما فکر می کرد بد شانس است!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 تست هوش: چند دایره در تصویر وجود دارد!

آیا می توانید تفاوت های دو تصویر راسوی بدبو را پیدا کنید!

با دلیل بگو کدوم خانم معلم وضع مالی بهتری داره!؟

کدومیکی از افراد پارک، داره ادای افراد نابینا را در میاره!؟

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. خیلی سادس… اولیه که دو تا پنجه ولی جوابش شده یازده پس یکی به جواب اصلیش (5+5) اضافه شده و توی دومی هم (۶+۶) دو تا بهش اضافه شده پس بعدی سه تا بعدیش چهار تا بعدیشم پنچ تا پس جوابش میشه 23

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا