;
تفریح و سرگرمی

با توجه به 3 معادله اول پاسخ 5+8=؟ چند می شود!؟

آزمون هوش ریاضی شگفت انگیز: این سوال ریاضی در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. ظاهر این سوال بسیار ساده به نظر می رسد، اما روند پاسخ به سوال، دسترسی به پاسخ صحیح به این سوال را سخت نموده است. سوالات ریاضی، معماها و ..و می توانند میزان عملکرد مغز شما را افزایش دهند. افزایش عملکرد مغز می تواند در بلند مدت، جزئی نگری، دقت و تمرکز شما را افزایش داده و از سوی دیگر سلامت مغز شما را تضمین کنند. با آزمون هوش ریاضی شگفت انگیز با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید. شما برای یافتن پاسخ صحیح سوال ریاضی تصویر فقط 10 ثانیه فرصت دارید!؟

این تمرین توسط Cayetano Gutiérrez Pérez، پروفسور اسپانیایی و متخصص ارتباطات علمی به اشتراک گذاشته شده است و او اطمینان داده که این تمرین “کمی پیچیده است، اما غیرممکن” نیست.

امروز برای اینکه مغز و ذهن شما را مورد ارزیابی قرار دهیم، سوال هوش ریاضی با ارزش عددی اشیا برایتان در نظر گرفته ایم. تمام کسانی که علاقه به سوالات معمایی و تست هوش دارند، می توانند سوالات هوش که بیشتر در زمینه ریاضیات است را مورد بررسی قرار دهند. این سوالات شاید ساده به نظر برسند، اما می توانند برای مدت کوتاهی ذهن و مغز شما را مجبور به فعالیت کنند. این فعالیت ها می‌توانند دقت نظر، توجه و تمرکز شما را افزایش دهند و زمینه موفقیت شما را فراهم کنند. تمرکز و دقت، اصل موفقیت در هر کاری است.

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی با ارزش عددی اشیا جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

ورزش منظم می‌تواند جریان خون را به رگ‌های خونی کوچکی که خون غنی از اکسیژن را به بخش متفکر مغز می‌رسانند افزایش دهد. پیاده‌روی گردش خون را بهبود می‌بخشد و گلوکز بیشتری به مغز می‌رود. پیاده روی می تواند جریان اکسیژن به مغز را به طور موثرتری نسبت به ورزش شدید بهبود بخشد.همچنین حل پازل ها، منعماها، سوالات هوش و ریاضی و … نیز می تواند نقش مهمی در رسیدن اکسیژن بیشتر به مغز کمک کند. پس با آزمون هوش ریاضی شگفت انگیز مجله خبری چشمک را همراهی کنید.

شاید بپسندید:تست شخصیت شناسی: نگرش شما به زندگی چگونه است!؟

آزمون هوش ریاضی شگفت انگیز

چالش‌های تصویری و سوالات هوش همچنان مورد علاقه کاربران در شبکه‌های اجتماعی است. این سوالات برای مدت طولانی می توانند ذهن افراد را درگیر کنند و میزان دقت و قدرت هوش آن ها را بع چالش بکشد. خالق این چالش جدید، که شامل حل یک مسئله ریاضی است، اطمینان داده است که تنها 3٪ می توانند راه حل را پیدا کنند. اگر آماده هستید شما نیز قدرت هوش خود را محک بزنید. با دقت به صورت سوال نگاه کنید!

بیشتر بخوانید: داستان هفت برادر و یک خواهر | دختر ناشناس در خانه هفت برادر!

آزمون هوش ریاضی شگفت انگیز

شاید بپسندید: تست روان شناسی: ابتدا چه چیزی نظرت را جلب کرد موش یا گربه!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:  اگر استخوان را در تصویر پیدا کنی، بینایی ات نمره اش 20 هست!

 

 

.

.

.

شاید بپسندید:داستان دختر حاجی صیاد و خیانت معلم مکتب | بخش اول

پاسخ آزمون هوش ریاضی شگفت انگیز

توییت معلم به موضوعی با هزاران پاسخ تبدیل شد: او در تویتر خود بیش از 8000 پاسخ دریافت کرد، اگرچه بسیاری از آنها اشتباه کردند.

احتمالاً بپسندید:آزمون قدرت دید: تمساحی که در کمین سنجاب ها است را پیدا کنید!

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: حکایت مرد خیالباف و کوزه | داستان مردی که یک کوزه داشت و هزار آزرو!

 

 

 

.

شاید بپسندید: یکی از سگ ها را انتخاب کن تا بگم مهمترین ویژگی ات چیه!؟ | نتیجه شگفت زده ات می کنه!

معلم به نوبه خود وقت گذاشت و به چند نفر پاسخ داد که به عدد 34 و 45 رسیده بودند.دو مورد از رایج ترین پاسخ ها.

کسانی که به 34 رسیدند با اضافه کردن حساب پایین به نتیجه حاصل جمع قبلی این کار را انجام دادند، اگرچه معلم راه حل را رد کرد.

بعداً گوتیرز تأیید کرد که پاسخ صحیح 45 است و به گفته کاربران چندین راه برای رسیدن به راه حل وجود دارد.

1*(4+1)=5

2*(5+1)=12

3*(6+1)=21

4*(7+1)=32

سپس:

5*(8+1)=45

با این حال، برخی اشاره کردند که هر دو 34 و 45 پاسخ معتبر هستند. شما چی فکر میکنید؟

شاید بپسندید: اشکال تصویر خانواده در صحنه برفی جنگلی چیست | پیدا کردن اشکال سخت است!

پاسخ آزمون هوش ریاضی شگفت انگیز

امیدوارم از آزمون هوش ریاضی شگفت انگیز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: شکارچی کجاست | اگه دقت و تمرکزت بالا باشه، پیداش می کنی!

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تست شخصیت: آیا می دانستی که رنگ لباست می تونه شخصیت‌ات رو افشا کنه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:  تست قدرت دید: پلنگی که شکارش را بالای درخت گذاشته شناسایی کنید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

جالب خواهد بود: افسانه یا حکایت خارکن و دو دخترش | خارکنی که دو تا دخترشو از خانه بیرون کرد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:تست قدرت دید: چهره مخفی تصویر را پیدا کنید!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

حکایت شیرین و پندآموز آدمیزاد و شیر !

از چهار عمل اصلی ریاضی استفاده کنید تا به جواب 24 برسید!

بگو دستات رو چگونه قلاب می کنی تا بگم چه جور آدمی هستی!؟

چشات تیز مثل عقاب باشه جغد شاخدار را بین درخت شناسایی می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا