;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت دید: تفاوت های دو تصویر دخترک آشپز را پیدا کن!

آزمون شناخت تفاوت تصویر دختر آشپز: آزمون ها و چالش هایی که شما در آن ها باید تفاوت ها را شناسایی کنید، برای ورزش مغز بسیار مفید هستند. شما باید 3 تفاوت دو تصویر دخترک آشپز را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کنید. اگر بتوانید در آزمون شناخت تفاوت تصویر دختر آشپز، تفاوت ها را در زمان مشخص شده شناسایی کنید مشخص می شود که شما دارای ذهنی متمرکز و چشمانی تیزبین هستید. این موفقیت مستلزم دقت کافی، تمرکز و قدرت بینایی کافی است. پس اگر جرات دارید تا میزان توانائیهای شناختی خود را مورد سنجش قرار دهید با آزمون شناخت تفاوت تصویر دختر آشپز همراه شوید.

باید گفت که برای حل آزمون شناخت تفاوت تصویر دختر آشپز که سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است، باید تمام حواس خود را فعال کنید. طراح و سازنده آزمون شناخت تفاوت تصویر دختر آشپز با توجه به نظراتی که ذیل این تصویر در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شد، معتقد است که تنها 14 درصد از اشتراک کنندگان توانستند در تلاش اول تمام 3 تفاوت موجود میان دو تصویر را شناسایی کنند. آیا آماده هستید که یک رکورد جدید را در انجام چنین آزمون هایی ثبت کنید؟ پس با آزمون شناخت تفاوت تصویر دختر آشپز و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تست هوش: با حرکت دادن 4 کبریت این فلش را به 2 فلش تبدیل کن!

آزمون شناخت تفاوت تصویر دختر آشپز

باید آنچه که شما در آزمون شناسایی تفاوت تصویر دخترک آشپز با آن روبرو هستید: باید در کمتر از 10ثانیه 3 تفاوت میان این دو تصویر دخترک آشپز را پیدا کنید.

تمام حواس خود را فعال کنید و با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده نشان دهید که متخصص هستید. تمام جزئیات آزمون شناخت تفاوت تصویر دختر آشپز را به دقت تجزیه و تحلیل کنید زیرا تنها در این صورت است که می توانید 3 تفاوت را پیدا کنید. همانطور که اشاره شد شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا پیروز شوید! زمان شما از هم اکنون شروع شد.

شاید بپسندید: سوال هوش: چرا مرد در خیابان زن رو هُل میده!؟

آزمون شناخت تفاوت تصویر دختر آشپز

شاید بپسندید: کدومیکی از این خانمای عصبانی همسر این مرد بخت برگشته است!؟

.

.

.

.

 

بیشتر بخوانید: آزمون دقت ذهن: پروانه متفاوت را بین پروانه ها پیدا کنید!

 

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: عدد 55 را میان اعداد 56 پیدا کنید!

پاسخ آزمون شناخت تفاوت تصویر دختر آشپز

در صورتی که 3 تفاوت دو تصویر از دخترک آشپز را در آزمون شناخت تفاوت تصویر دختر آشپز را در 10 ثانیه پیدا کردید به شما تبریک می گوئیم. فقط افراد شجاع تشویق می شوند تا این چالش تصویری را انجام دهند که در رتبه های بالای در آزمون های چالشی قرار دارد. لذا اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، طبیعی است. پس می توانید دوباره تلاش کنید تا تفاوت ها را پیدا کنید. می دانیم که آزمون به این راحتی نبود، اما مهم این است که شما تلاش کردید.

 شاید بپسندید: در نگاه اول متوجه چی شدی تا بعدش بگم به لحاظ عاطفی چه جور آدمی هستی!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: کدام کشور است که دو حرف آخرش اشاره به خود است!؟

پاسخ آزمون شناخت تفاوت تصویر دختر آشپز: تمام تفاوت ها در تصویر ذیل با رنگ زرد علامتگذاری شده اند. آیا شما توانستید در زمان مشخص شده، این تفاوت ها را پیدا کنید.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: عدد متفاوت را بین اعداد 746 پیدا کنید!؟

جواب آزمون شناخت تفاوت تصویر دختر آشپز

امیدوارم از آزمون شناخت تفاوت تصویر دختر آشپز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که هم نام یک ابزار است، هم نام یک سوغاتی خوشمزه!؟

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:با دلیل بگو کدوم خانم معلم وضع مالی بهتری داره!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: تفاوت های دو تصویر مردی که میخاد بره خواستگاری را پیدا کن!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست شخصیت: بگو در نگاه اول سگ دیدی یا گربه تا بعدش شگفت زده ات کنم!؟

مجموع عددی کلوچه، تخم مرغ و گل نرگس را در کمتر از 10 ثانیه بدست آورید!؟

رفتی هند حواست باشه جشن تولدا کیک نخوری! | میخوای بدونی چرا، این ویدیو رو ببین!

تست قدرت دید: می‌توانید طعمه ها را ببینید،اما آیا می‌توانید شکارچی را هم ببینید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا